Dante POV
Măi măi măi. Am avut dreptate. Din nou. Ca întotdeauna. Era destul de evident oricum. Acum sper să primească bine veștile. Că nu vreau să fiu înghețat sau chiar ars de viu. Tehnic mort. Nu contează. Ba nu, nici nu îi voi spune în persoană. Îi voi trimite un mesaj. Sauu.. un apel? Nu mă poate răni printr-un telefon, nu? Dar mâine e încoronarea. Va trebui să fiu acolo... Mult noroc bătrâne Dante...
*A doua zi*
Y/N POV
Bunica: Repede, rochia!
Amethyst: Pantofii! UNDE SUNT PANTOFII?!!
Vanessa: Părul! Părul! NU E PRINS CUM TREBUIE!
Eu: STOP! Mă doare capul! Nici la nunta nu a fost așa
Amethyst: Asta pentru că aceea a fost falsă
Vanessa: Dar încoronarea asta e cât se poate de reală
Bunica: De asta ai nevoie de-Aceasta este întreruptă de sunetul telefonului meu care tocmai a primit un mesaj.
Bunica: Credeam că ți-am spus să îl pui pe silențios
Eu: E- E importantEra Dante. „Au sosit analizele, ți le voi spune după încoronare". De ce după? Ca să fierb de curiozitate între timp?
Bunica: Ai terminat? Încă trebuie să îți faci machiajul
La dracu tradiție...
**************************
Eu: Jur să protejez regatul și să respect poporul! Jur că voi încerca să fiu conducătorul pe care acest regat; acest popor, îl merită. Sper să nu vă dezamăgesc! Prin bine și prin rău voi fi alături de voi, oamenii mei. Iar acum, vom celebra acest nou început către un viitor sclipitor! Noroc! spun și ridic paharul cu sânge, îndemnându-i și pe ceilalți să o facă.
Când voiam să iau o gură simt cum părăsesc ușor pământul. Din fericire a observat și Jungkook și a venit la mine trăgându-mă de mână.
Eu: Trebuie să vorbim, îi spun încet iar el se uită ciudat la mine.
El: Atunci hai să mergem
Eu: Dar stai-.. Uf, acum ar fi trebuit să te prezint ca oficialul meu iubit-
El: E ok, întâi hai să vorbim și să te facem să nu mai zbori.Ne îndepărtăm de balcon și intrăm înăuntru unde aparent ne aștepta Dante.
Eu: Aici erai! De ce a trebuit să mă faci să aștept?!
Jk: Au venit rezultatele analizelor?
Dante: Da dar întâi aș prefera să i le spun reginei, dacă asta e în regulăEu și Jungkook ne uităm unul la altul. Nu vreau să îi ascund nimic și oricum o să îi spun dar dacă Dante vrea să îmi spună numai mie despre asta e cu siguranță ceva important.
Jk: Sigur, duceți-vă. Știu că îmi vei spune
Îl ador, pur și simplu.
Dante: Atunci haide la cabinetul meu, acolo am toate hârtiile cu rezultatele.
Ne teleportăm acolo și Dante îmi spune să iau loc. Deja îmi e frică.
Eu: Ce este? Spune mai repede te rog, nu mai suport. O SĂ MOR?!
El: Ce- NU! Normal că nu. Sunteți în regulă
Eu: Fără formalități acum. Ce am?!
El: Nu am vorbit formal...
Eu: Dar ai spu-
El: Ești însărcinatăCreierul meu s-a golit imediat. Nu mai știam cine sunt sau pe ce planetă mă aflu. Acele două cuvinte îmi zburau prin minte. Nu puteam crede. Voi- Voi fi o mamă! Dar cum îi voi spune lui Jungkook? Dacă nu vrea copii? Nu am vorbit niciodată despre asta! Ceea ce e destul de ciudat judecând după faptul că vreo 2 nopți le-am petrecut doar vorbind.
Dante: Y/N! Y/N!!
Eu: Poftim?
Dante: M-ai auzit?
Eu: D-da. Doar că- Nu știu ce să zic. Sunt în stare de șoc
Dante: Este încă prea devreme să aflăm sexul copilului sau chiar și mai multe informații dar asta explică de ce te comportai așa de ciudat.
Eu: Adică în legătură cu puterile mele?
Dante: Exact. Sunt simptomele. În primul trimestru puterile o iau razna. Fie ele supranaturale, de vampir sau de vrăjitoare. În corpul tău se produce o schimbare și acum abia ți se acomodează sistemul. În al doilea trimestru simptomele sunt ca la oameni. Simptome de genul: pofte, amețeli, grețuri, senzația de lipsă de aer, etc. În ultimul trimestru vei simți de parcă îți dispar puterile. Nu le-ai pierdut, ele doar se concentrează pe a proteja bebelușul. Nu vei mai putea să le folosești, perioada asta fiind și cea mai periculoasă. În acea perioadă durerile vor fi cele mai puternice. Cum puterile sunt conectate cel mai mult cu copilul, atunci când acesta mai lovește etc te poate lovi cu super-forță de exemplu. Sau vei avea frisoane dintr-odată. Tot din această cauză. Asta bineînțeles, în cazul tău. Asta a experimentat și Nymeria cu tine. Mă poți contacta indiferent de oră în caz că ai nevoie de orice fel de ajutor.
Eu: N-Nici nu știu ce să spun. Atât de multe informații deodată, eu-
Dante: E normal. Nu trebuie să zici nimic. Recomand vizita măcar o dată pe lună pentru a verifica cum merge sarcina
Eu: Desigur. Acum, cred că ar trebui să ne întoarcem. E încoronarea mea până la urmă.
Dante: Corect*********************
Jk: Deci? Ești bine?
Eu: Da. Dar acum chiar TREBUIE să vorbim
Jk: Mă sperii. Dar întâi, am o surpriză pentru tine
Eu: Poftim? Ce surpriză?
Jk: Nu mai are farmec dacă îți zic. Totuși aș prefera să fim doar noi doi atunci când îți spun
Eu: Și eu cred că ar trebui să mergem undeva mai privat.Bunica: Acum te-ai decis să apari?
Eu: Revin imediat, trebuie să mergem urgent-
Bunica: E petrecerea ta-
Eu: Sunt sigură că îmi puteți masca absența.Nu o mai las să spună nimic căci îl iau pe Jungkook de mână și ne teleportăm acasă în lumea oamenilor.
El: A trecut ceva timp de când nu am mai fost pe aici
Eu: Asta va fi casa mea de vacanță. Unde voi merge să petrec timp doar cu familia departe de toate îndatoriile de regină
El: Venind vorba de familieScuzați eventualele greșeli gramaticale
CITEȘTI
Vampire Love
FantasyY/N este descendenta unei familii de vampiri dar nu doar atât. Mama ei este vampir și vrăjitoare iar tatăl ei are și superputeri ceea ce o face pe ea un vampir cu superputeri și sânge de vrăjitoare. Tare, nu? Să vedem ce se va întâmpla când se întâl...