Ethan POV
Eu: Încă ia medicamente dar cred că ar fi o idee destul de bună ca Jadis să fie prin preajmă. În caz că o ia razna, puterile tale au cam slăbit.
Y/N: Ai dreptate, nu ar fi o idee rea... Merg să îi anunț și pe restul... până la urmă, merită o primire cum se cuvine, spune și mă privește în ochi, nesiguranța fiind prezentă pe fața sa.Îi dau mesaj să vină în sala tronului și restul deja începeau încet să apară. Formasem cu toții un fel de rând în fața ușii, Jungkook ținându-i pe copii de mâini, Y/N fiind lângă el. Katherine, fiica Vanessei și a lui Namjoon, stătea în spatele mamei ei de mână cu fiul lui Amethyst și al lui Yoongi. Romeo era și el aici, venise tocmai din iad pentru asta. Părul încă îi era în flăcări dar nu părea să îl deranjeze. Jadis era lângă mine, cu o poțiune în mână.
Eu: Nu o va răni, nu? o întreb eu în șoaptă.
Ea: Doar o va paraliza, îmi răspunde agitând puțin sticla cu lichidul magic.Încercam să ne comportăm „normal" dar cu toții știam că tensiunea din cameră se mărea cu fiecare secundă ce trecea. Și atunci se aude clanța, ușa deschizându-se. Mă apropii de ea, stând în fața rândului de priviri nesigure.
Emma: Scuze că a durat așa mult. A fost mai greu cu bagajele pe scări.
Eu: E în ordine dar nu mai poți folosi magia?
Emma: Nu am mai exersat-o și nu am nici baghetă. îmi răspunde simplu. Acum de ce stai așa aproape de mine?
Eu: Aș face prezentările dar nu cred că mai sunt necesare... spun eu în timp ce mă duc lângă ea, în fața noastră fiind peste 10 perechi de ochi curioși și sceptici.
Y/N: Bine ai revenit, Emma! spune și se apropie, Romeo făcând un mic pas în față, la fel și Jadis, iar Jungkook le-a strâns mâinile copiilor mai bine.
Emma: Nu e nevoie de primiri sofisticate. Și nici nu e nevoie să vă prefaceți că vă bucurați. spune uitându-se când la Y/N, când la restul.
Y/N: Sosirea ta a fost o surpriză, e adevărat, dar eu cel puțin sunt dispusă să o luăm de la capăt. spune și îi zâmbește, aceasta surprinzător făcând același lucru.Poate chiar au schimbat-o acolo.
Y/N: Și în calitate de conducători ai regatului; spune și se întoarce spre Jungkook, făcându-i semn să vină și el, acesta lăsând copii cu Hoseok și apropiindu-se de ea; vrem să te simți în largul tău. Nu? zice și îi dă un mic ghiont lui Jungkook care părea destul de șocat de situație.
Jk: Exact. Putem lăsa trecutul în trecut dacă asta te face să te simți mai în largul tău. zice cu un zâmbet.Aveam emoții. Totul era destul de ciudat, dar măcar nimeni nu era mort.
Emma: Mă speriați mai mult decât cred că vă speri eu pe voi. Este bine, serios, nu trebuie să fiți extra politicoși acum cu mine. Tratați-mă normal. Am trecut peste orice fel de nebunie aveam înainte și încă iau pastilele. Acum, hai să tăiem-
Cu toții am căscat ochii, cu o oarecare teamă, doar Emma a început să râdă.
Emma: Voiam să spun să tăiem tensiunea și să ne vedem de zi. Nici nu am arme la mine, m-au verificat de 5 ori înainte să mă lase să plec.
Cu toții râdem scurt și puțin stresat. Era mai greu până să ne obișnuim, dar cu timpul urma să devină mai bine.
Emma: Bun pai eu ar cam trebui să plec. Am vrut doar să știu cum mai sunteți și să vă spun că am intenții bune
Eu: Unde să pleci?
Emma: Doar nu voi sta aici nu? Cred că voi merge înapoi acasă, în lumea oamenilor
Eu: A da... despre asta...
Emma: Nu mai e casa?
Eu: Am uitat să plătesc chiria din moment ce nu o mai folosisem și am fost dați afară... îi pare rău... spun fără să mă uit la ea.
Emma: E ok. Voi sta la un hotel ceva până găsesc alt apartament, mi-au dat ceva bani înainte să îmi dea drumul.
Eu: Ești sigură?
Romeo: Ți-aș oferi o casă în Iad dar nu cred că e cel mai bun loc în care să te afli acum.. Demonii sunt cam răi...
Y/N: Stai aici. Avem multe camere libere și vei fi mai aproape de Ethan. Și orice ai avea nevoie, poți cere mai ușor.
Emma: Ar fi prea mult
Jk: Insistăm. Consideră asta tratatul nostru de pace
Emma: Mersi, spune zâmbind și Y/N cheamă niște gărzi să îi ia bagajele.Am putut observa că Jadis se uita destul de ciudat la Emma. Mă apropii de ea dar nu își lua privirea de la ea.
Eu: Totul bun?
Jadis: Au drogat-o?
Eu: Nu asta sunt medicamentele în teorie?
Jadis: I-ai observat mâna?
Eu: Ce e cu mâna ei?
Jadis: Se tot mișca într-un mod ciudat, ca și cum voia să facă ceva dar se abținea.
Eu: Poate sunt emoțiile. Eu deja parcă transpiram. Și sunt vampir.
Jadis: Poate... Păi, dacă are nevoie de ceva, să-i spui că poate veni și la mine. Din cauza „condiției" ei actuale, timp de 3 luni are totul gratis, eu n-aș rata oferta. spune și se îndreaptă spre masa unde lăsase poțiunile mai devreme, adăugând și altele din geantă.
****************
Emma: Mersi mult, dar chiar nu era nevoie
Eu: Dacă mai ai nevoie de ceva, sunt in cealaltă cameră
Ea: De fapt... ar fi ceva...
Scuzați eventualele greșeli gramaticale
CITEȘTI
Vampire Love
ФэнтезиY/N este descendenta unei familii de vampiri dar nu doar atât. Mama ei este vampir și vrăjitoare iar tatăl ei are și superputeri ceea ce o face pe ea un vampir cu superputeri și sânge de vrăjitoare. Tare, nu? Să vedem ce se va întâmpla când se întâl...