23. Cearta

260 17 4
                                    

Jk POV

Nu pot să cred ce aud... Y/N? Să o amenințe? Când ea doar încerca să fie prietene... Și eu care voiam să o întreb dacă vrea să ieșim cândva... Cât de prost pot să fiu...

~A doua zi~

Autor POV

Kaleo: Bun, mă bucur că am perfecționat capitolul scrimă și tehnic mai mult sau mai puțin, ce are legătură cu armele de genul. Acum, arme de foc. Luați de pe masă câte un pistol și duceți-l la masa voastră. Acolo aveți gloanțe oarbe că nu știu cât de mult vă iubiți unu' pe altu' și nu risc. Vă voi arăta în primul rând cum să încărcați un pistol.

Pe toată durata orei, Jungkook și Y/N se evitau pe cât de mult posibil. Nici nu respirau unul în direcția celuilalt și Emma se apropia de Jungkook, satisfăcută că planul ei merge atât de bine.

Kaleo: Bun, acum să vedem cât de bine stați cu ținta. Aveți fiecare câte 5 manechine pe care vreau să le împușcați mortal. Să vă văd. O luăm iar cu rândul, Y/N tu ești prima.

Aceasta țintește dar de data asta furia nu o mai ajută și lovește manechinul în mână.

Kaleo: Ok asta e de folos când vrei să îi iei arma, adversarul fiind lovit la mână, o scapă și tu o iei dar nu e mortal.
Y/N: Știu știu. Ar trebui să țintesc pieptul, capul, si gatul deși și membrele pot fi fatale
Kaleo: Pot fi dar sunt mai degrabă tortură. O moarte simpla si rapidă e când lovești unul din acele locuri.... sau toate acele locuri.
Y/N: Dar nu mă pot concentra... n-am de ce să împușc manechinele astea...
Kaleo: Ai nevoie de motivație. Imaginează-ți că manechinele sunt persoane sau persoana pe care le sau o urăști din toată inima.

După ce Kaleo spune asta, ochii lui Y/N devin un roșu intens și în mai puțin de 3 secunde nimerește cele 4 manechine. Prima în cap, a doua în gât, a treia în piept și a patra... unde nu prea răsare soarele.

Kaleo: Vedeți ce face motivația? Nu vreau să fiu în locul persoanei sau persoanelor la care te-ai gândit...
Y/N: Nici eu... spune și se uită în direcția Emmei și a lui Jungkook.

Doar ea știa la care din ei se uită. Sau poate se uita la amândoi? Nu vom afla niciodată...

~După antrenament~

Ethan o ia pe Emma de mână și o duce la baie.

Emma: Sigur nu ai greșit persoana?
Ethan: Ce?!
Emma: Sunt sora ta, nu Amethyst.
Ethan: Ce treabă are ea cu asta?
Emma: Pai e o baie... știi tu
Ethsn: OMG EMMA!!!

(Copii, dacă nu ați înțeles, mai bine, nu vă interesați, sunteți prea puri deocamdată)

Emma: Ce vrei?
Ethan: Ce ai făcut?
Emma: Nimic
Ethan: Aha, de aia Y/N și Jungkook nici măcar nu s-au privit azi și când au făcut-o arătau ca și când voiau să se omoare, nu?
Emma: Da...?
Ethan: EMMA! Ai jurat că nu îi faci nimic.
Emma: Și nu i-am făcut. Nu am bătut-o. Nu am înjunghiat-o. Nu am omorât-o. Nu o vezi? E teafără. Eu doar am vorbit cu ea...
Ethan: Despre?
Emma: Nimic interesant... 
Ethan: Emmaaaaaaa
Emma: Ugh bine.... să presupunem că.... ipotetic.... le-am zis chestii urâte unul despre altul ca să îi fac să se urască și să se îndepărteze... cum ai reacționa? Ține minte, ipotetic.
Ethan: CE-AI FĂCUT?!
Emma: Am zis să presupunem...
Ethan: Nu pot să cred! Trebuie să le spui adevărul!
Emma: NU! Prințesica aia mică apare de nicăieri  și îmi strică munca de o viață și scapă basma curată? Nu pe tura mea.
Ethan: Ce muncă mă femeie?
Emma: Cea de a mă apropia de Jungkook și de îl face să mă iubească
Ethan: Ai o problemă... Credeam că subiectul ăsta a fost încheiat cu mult timp în urmă.
Emma: Așa a și fost. Pentru că credeam că mă urăște. Dar după ce am adus pisica aia și am văzut cu câtă căldură ne-a primit, am realizat că nu mă urăște.
Ethan: Indiferent, ai nevoie de ajutor.
Emma: De la el? Oooh aș accepta TOT ajutorul pe care are să mi-l ofere :)
Ethan: EMMA VORBESC SERIOS! Plus, trebuie să le spui.
Emma: Nu! Și nici tu nu o vei face
Ethan: De ce?
Emma: Ai jurat!
Ethan: Nu. Am jurat că nu îi spun nimic lui Jungkook legat de dependența ta. Dar de Y/N nu am zis nimic. Plus asta nu e doar legat de dependența ta, ci și de minciunile tale, lucru care nu e acoperit de jurământ
Emma: ĂSTA SE CHEAMĂ TRIȘAT! TRIȘEZI LA JURĂMÂNT!
Ethan: Tu ai început când „nu i-ai făcut nimic, doar i-ai spus".
Emma: Nici nu înțeleg de ce faci asta. Ești fratele MEU. Ar trebui să fii de partea MEA nu împotriva MEA! Plus asta îi va despărții și pe băieți de fete și ușor ușor Yoongi nu îți va mai sta în cale.
Ethan: Ești culmea
Emma: Vrei să spui că nu o mai placi?
Ethan: Nu, spun că o plac atât de mult încât o las să fie fericită cu cine vrea, chiar dacă acea persoană nu sunt eu. Și asta trebuie să înțelegi și să faci și tu. Jungkook nu va fi niciodată fericit cu tine dacă practic îl forțezi să fie.
Emma: Nu știi nimic. Eu am plecat.
Ethan: Și eu. Să le spun adevărul.
Emma: Oh, nu prea cred.

Spune și îl împinge pe Ethan cu putere, acesta căzând, Emma în timpul ăsta blocând ușa.

Emma: Îmi pare rău frățioare, dar te băgai prea mult unde nu era treaba ta...



Scuzați eventualele greșeli gramaticale și vă mulțumesc enorm pentru 1k de „views". Aș face q&a-ul dar nu s-au strâns multe întrebări (aproape deloc) așa că deocamdată nu o să îl fac, încă puteți lăsa întrebări (și la capitolul ăsta).


Vampire LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum