Emma POV
Ethan: Mă bucur pentru tine dar ce sau pe cine mai exact cauți?
Eu: Nu trebuie să îți bați capul cu asta. E doar... un vechi prieten. spun zâmbind.În urmă cu 19 ani
Eu: Cred că glumești
Erik: Mi-aș dori
Eu: Vampir? Serios? Unde e camera ascunsa?
Erik: Îți jur ca nu te mint
Eu: Și de ce te-aș crede?
Erik: Te-am adus aici. Te puteam lăsa în club dar n-am făcut-o
Eu: Mă puteam descurca și dacă rămâneam acolo
Erik: Ai fi murit
Eu: Și nici aici nu am fost mai departe de moarte... Plus, daca ce îmi spui e adevărat, vampirii nu trebuiau sa fie nemuritori?
Erik: Păi suntem
Eu: Atunci n-aș fi murit
Erik: Nu putem muri dacă suntem răniți și da, putem să trăim veșnic. Dar când veninul ne-a ajuns în corp, am pierdut multe vitamine și s-au produs schimbări
Eu: Ce fel de schimbări?
Erik: Avem puterea regenerării. Dar în schimb, soarele ne rănește. Prea tare ca regenerarea să ne salveze într-un timp scurt. Și pentru a lua vitaminele oferite de soare, cele la care nu mai avem acces, trebuie sa bem sânge
Eu: Stai, ai zis ceva de venin
Erik: Da
Eu: Ce e mai exact?
Erik: Atunci cand un vampir mușcă pe cineva, are 2 posibilități. Cu venin sau fără.
Eu: Care e diferența?
Erik: Daca mușcătura e fără venin, persoana poate muri sau nu, depinde de cantitatea de sânge extrasă
Eu: Și dacă e cu venin..?
Erik: Sângele extras este înlocuit cu venin și victima devine vampir
Eu: Contează cantitatea de venin?
Erik: Da. Cu cat e mai mult venin, mai ales amestecat cu sânge, cu atât cresc șansele ca respectiva persoana să devină... hai să spunem reaInapoi în prezent, 3 zile mai târziu
Poate că nu am cea mai sigură sursă, dar sunt șanse foarte mari ca măcar sa fiu în același oraș ca el. După ce s-a întâmplat acum 19 ani, a dispărut fără urmă, deși mi-a spus că va fi mereu acolo pentru mine. La fiecare pas. Dar nuuu a trebuit să mă descurc singură. Mersi Erik... Am venit să ți-o spun personal...
L-am căutat de câteva ori pe internet dar nimic nu a apărut. Aparent nu a reușit să devină faimos. Nu-i nimic, îl pot ajuta. Mereu i-am spus că aș face-o. Dar nu mi-a dat niciodată șansa. Am fost la vechiul lui club, cel de unde m-a salvat. Ugh, nu îmi place să mă gândesc la asta așa. Dar e adevărat. El chiar m-a salvat. Deși uneori mi-aș fi dorit să mă fi lăsat acolo. Dar voi termina ce a început el. Fie că vrea, fie că nu. De când mi-a spus ce face, i-am făcut o promisiune. Îl voi ajuta să își ducă proiectul la final. Deci dragă Erik, chiar îmi pare rău că ți-am „împrumutat" biletul la acea tabără de vară dar magia lor chiar m-a ajutat. Și mă bucur că am o memorie așa de bună..
Eu: Serios? Chiar vei face asta?
Erik: Asta încerc de ceva timp. Dar nu prea am făcut progrese. Până am aflat despre asta. spune și îmi arată o imagine cu o floare.
Eu: O floare? Asta e marea descoperire?
Erik: E floarea-lunii
Eu: Și?
Erik: Șii mă poate ajuta cu planul
Eu: M-ai pierdut
Erik: Ti-aș explica degeaba ce vreau să fac, nu ai înțelege
Eu: Ba aș înțelege. Lasă-mă să te ajut. Îți sunt datoare
Erik: Dacă vrei să mă ajuți, trebuie să știi mai multe despre lucruri ca astea pentru a putea lucra cu mine
Eu: Să lucrez cu tine la... la asta? spun cu o oarecare sclipire în ochi
Erik: Mhm. Putem face schimbări majore dar numai dacă vorbim aceeași limbă. Mă înțelegi?
Eu: Cred
Erik: Bun... Oricum îmi trebuia un partener... Poți ține un secret?
Eu: D-de ce? Nu trebuie să se știe că sunt vampir, nu?
Erik: Și asta dar voiam să îți zic ceva mai important
Eu: Poți avea încredere în mine
Erik: Sper. Să spunem că e posibil să nu stau mereu într-un singur loc ceea ce înseamnă că e posibil să plec de aici pentru ceva timp, sau chiar pentru totdeauna. Dar dacă vei avea nevoie de mine, ține minte cuvintele astea: Dragostea este bogată în miere și otravă
Eu: Ce vrea să însemne asta?
Erik: Vei înțelege mai încolo, doar amintește-țiȘi acum înțeleg. Nu mi-ai spus niciodată unde mergeai sau unde erai când nu răspundeai la telefon. „Lucrez" spuneai mereu. Știam la ce lucrezi dar când am vrut să vin la tine să te ajut, nu erai acolo. Dar trebuia să îmi dau seama. Erai chiar aici.
Mă afund din ce în ce mai mult în peșteră până nu mai văd nimic. Dar e în regulă. Mereu am avut încredere în tine. Și de data asta nu m-a dezamăgit. Câteva luminițe colorate se văd în depărtare. Merg încet spre ele și în fața mea se luminează o ușă. Vreau să o deschid dar se aude o voce slabă și robotică. Parola? Normal. Nu ești destul de idiot să îți lași intrarea în „bază" să fie atât de vulnerabilă. Dar eu mă țin de cuvânt. Și ți-am spus că îmi voi aminti.
Eu: Dragostea e bogată în miere și otravă, spun fără emoții.
Încercam să îl imit. Cu cât stăteam mai mult împreună, cu atât zâmbetul lui dispărea din ce în ce mai mult. Până când și-a lăsat garda jos în fața mea. Și eu mi-am lăsat-o pe a mea în fața lui. Eram vulnerabili în preajma celuilalt și, de ce să mint, chiar îmi plăcea. Nu mă mai gândea la Jungkook sau la iubita lui și nici nu trebuia să mai țin vreun secret când eram cu el. Ethan nu știa că sunt vampir și atmosfera era destul de ciudată. Dar Erik... el știa totul despre mine...
Alung gândurile despre trecut când ușa se deschide încet. Abia intru și se închide imediat în urma mea. Trebuie să admit, sunt impresionată de ce am descoperit.
CITEȘTI
Vampire Love
FantasyY/N este descendenta unei familii de vampiri dar nu doar atât. Mama ei este vampir și vrăjitoare iar tatăl ei are și superputeri ceea ce o face pe ea un vampir cu superputeri și sânge de vrăjitoare. Tare, nu? Să vedem ce se va întâmpla când se întâl...