68. Pastilele

127 10 8
                                    

Ethan POV

Emma: Mersi mult, dar chiar nu era nevoie
Eu: Dacă mai ai nevoie de ceva, sunt in cealaltă cameră
Ea: De fapt... ar fi ceva...
Eu: Ce e?
Ea: Aveți cumva... umm... un detectiv?
Eu: Un ce? Pentru ce?
Ea: Vreau să găsesc pe cineva urgent, trebuia să o fac de mai mult timp dar cred că aveam nevoie să stau mai bine de 3 ani în ceva centru de reabilitare să îmi dau seama... venind vorba, trebuie să îmi iau pastilele
Eu: Nu le-ai luat mai devreme?
Ea: Ba da
Eu: Și acum le iei iar?
Ea: Nu au o ora anume la care trebuie luate, ci doar atunci când simt că pierd controlul

Parcă se abținea să nu râdă sau să nu dezvăluie mai mult, ca și cum ar fi fost vreun secret. Și eu, ca un frate respectos ce sunt, nu am mai pus întrebări.

Eu: Și ce s-ar întâmpla dacă nu ți-ai lua pastila și... știi tu... ai pierde controlul?

Sunt curios, ok? Nu e vina mea.

Ea: Oh, nu prea multe... Dar s-ar putea ca vechea Emma să revină, și-- Mai bine iau pastilele.

Deci am motive să îmi fie frică, notat. După ce și-a luat medicamentele, fața parcă i s-a destins și a început să zâmbească.

Ea: Acum, înapoi la discuția noastră
Eu: A da, detectivul
Ea: Este cineva priceput la a găsi persoane pe aici?
Eu: Cred că știu pe cineva dar întâi trebuie să vorbesc cu Y/N.
Ea: Sigur, mersi mult

Ies din cameră dar mă opresc în fața ușii. Încerc să îmi dau seama dacă ce am făcut a fost bine. Să îi fur una din pastile... noroc că nu m-a văzut totuși dar oare era necesar? Cuvintele lui Jadis mi se învârt în cap. De data asta m-am uitat mai atent la micile gesturi pe care Emma le-ar fi făcut, intenționat sau nu. Și la naiba, vrăjitoarea avea dreptate. 

De ziua ei acum mulți ani, i-am dat un inel drept cadou cu care  se juca de fiecare dată când încerca să se stăpânească. Asta o făcea înainte să fie vampir, când încă mai avea control asupra ei și după nu l-a mai purtat. Până acum. Nu l-am observat înainte, dar acum l-am văzut. Și-l învârtea pe deget, mutându-l de la unul la altul, exact cum făcea înainte. Apoi m-am uitat la fața ei. Zâmbea dar își tot mușca buza. Și nu cred că am văzut-o făcând asta niciodată. Iar ochii ei ce îmi păreau calmi, arătau triști, scoțând în evidență cearcănele acoperite cu machiaj. Fără să îmi dau seama am luat una din pastilele ei, cu speranța de a afla mai exact ce conțin. Mai ales pentru că după ce a dat-o pe gât, zâmbetul ei a devenit mai mare și pupilele i s-au dilatat. Nu foarte tare, dar destul cât să facă o diferență.

Nici nu mi-am dat seama când m-am deplasat, dar mă trezesc în fața „laboratorului" lui Jadis. Bat la ușă  și aceasta se deschide singură.

Jadis: Ai decis să profiți de oferta mea dragă Em- Oh, tu ești. Totul bine?
Eu: Călduroasă primire, mersi
Jadis: Oferta nu ți se aplică și ție, treci la subiect
Eu: Crezi că poți spune ce conține o pastilă?
Jadis: Sunt vrăjitoare nu om de știință
Eu: Deci nu?
Jadis: Normal că da, ce pastilă?
Eu: Asta, spun și îi întind pastila „împrumutată".
Jadis: Rar vezi pastile verzi. spune și o ia în mână. O voi studia dar de ce vrei să știi?
Eu: E una din pastilele Emmei... am luat-o azi dar ea nu știe deci gura mică
Jadis: De ce îi furi medicamentele fetei?
Eu: M-am uitat mai atent și... aveai dreptate. Emma se comportă mai ciudat și cred că pastilele au vreo legătură.
Jadis: Mereu am dreptate, păcat că durează să vă dați seama
Eu: Plătesc acum sau-
Jadis: Nu plătești nimic. Asta are indirectă legătură cu Emma deci oferta e valabilă. Acum valea, nu lucrez cu alții în cameră.


**************


Y/N: De ce așa deodată?
Eu: Nici eu nu știu de ce exact dar părea că e foarte hotărâtă să găsească o anumită persoană.
Y/N: Și nici nu știi pe cine?
Eu: Nu a spus și n-a mai venit vorba ca să o întreb. A spus doar că trebuia să o găsească cu mult timp în urmă.
Y/N: Din câte știu nu avem niciun detectiv particular ar palatului dar voi întreba prin regat.
Eu: Dar ai atâtea treburi ca regină, plus și sarcina și copiii, nu e prea mult?
Jk: Cred că are dreptate, spune intervenind, punând o mână pe umărul ei. Sub nicio formă nu te duci să hoinărești prin regat
Y/N: Dar i-am spus că dacă are nevoie de ceva, o vom ajuta
Eu: Mă duc eu. E sora mea până la urmă
Jk: Ia o gardă sau ceva, poate fi periculos
Y/N: Ya, e regatul nostru, cum să fie periculos? 
Jk: Doar ai grijă
Eu: Voi avea. spun și ies din cameră.

Y/N POV

Eu: Știi ceva și nu spui
Jk: Ce nu spun?
Eu: Știi pe cine caută Emma?
Jk: Am o bănuială...



Scuzați eventualele greșeli gramaticale

Vampire LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum