Y/N POV
Emma: Nu trebuie să îmi răspunzi acum, ia-ți cât timp dorești eu doar voiam ca tu să știi că îmi pare foarte foarte rău... dar mai e ceva...
Eu: Ce?
Emma: E despre Jungkook...
Eu: Ce este? E bine?
Emma: Da, nu s-a rănit sau ceva, e complet teafăr dar trebuie să știi ceva...
Eu: Ascult
Emma: L-am auzit spunând după antrenament... cred că vorbea cu el însuși dar l-am auzit spunând că urăște asta...
Eu: Urăște ce?
Emma: Antrenamentul, războiul-
Eu: Da, e normal. E un război, nimeni nu îl vrea
Emma: Lasă-mă să termin. A spus că urăște antrenamentul, războiul, să trebuiască să vă ajute, să vă tolereze...
Eu: Deci practic a zis că nu ne suportă, nu?
Emma: Când o spui așa sună rău...
Eu: Ești sigură că asta a spus?
Emma: Daaa... din păcate... A și spus că dacă nu ar fi ceilalți, nici cu casa nu v-ar fi ajutat... că v-ați băgat deodată peste viața lor și ați dat-o peste cap...
Eu: A deci le era mai bine fără noi? Bine, așa să fie, merg acum să vorbesc cu el
Emma: Nu nu nu nu nu. Nu va recunoaște. E orgolios și manipulator. Dacă află că l-ai auzit v-a găsi o cale să te facă pe tine să arăți rău.
Eu: Nu pot să cred...
Emma: Știu, nici eu... mereu a fost așa dar speram că poate s-a mai schimbat...
Eu: Păi și ce ar trebui să fac?
Emma: Cred că cea mai bună decizie e să îl eviți... Eu voi mai vorbi cu el dar nu promit nimic, nu trebuie să îl las să afle că l-am auzit...
Eu: Dar stai, de ce îmi spui toate astea?
Emma: Ți-am zis, îmi pare rău pentru cum mă purtasem și ăsta e modul meu de a îți arăta că e adevărat...
Eu: Mersi... apreciez... le voi spune și fetelor să îl evite și ele...
Emma: Nu, nu face asta. Nu cred că ele îl vor evita ci mai degrabă se vor duce să vorbească cu el și na... Oricum e riscant că știu eu, acum știi și tu... nu cred că ar mai trebui să spui cuiva...
Eu: Ugh, am nevoie de puțin timp singură, mersi că mi-ai spus, mă voi mai gândi despre faza cu prietenia
Emma: Desigur, ne vedem în lumea oamenilor... spune și pleacă.Aish nu pot să cred. Oare asta voia să zică la antrenament? Cât de tare îl urăște? Probabil nici nu voia să spună ceva și aproape ar fi gândit cu voce tare. De asta nu a zis nimic după? UGH nu pot să cred că el asta crede. Să ne-o spună în față. Aștept. Și eu care credeam că Emma era personajul negativ când ea doar voia să protejeze o prietenie.... DOAMNE CÂT DE STUPIDĂ AM PUTUT SĂ FIU!
Emma POV
Asta a mers mai bine decât credeam. Aproape am și plâns. Ha, nu pot să cred că ea chiar m-a crezut. Acum, partea a doua din plan.
Eu: Jungkook, pot vorbi ceva cu tine te rog... singuri?
Jin: Da noi tocmai plecam
Tae: Dar abia am venit
Hoseok: Plecăm chiar dacă trebuie să te luăm pe sus...
Tae: Ne vedem mai încolo, spune și cei 3 pleacă rămânând singură cu Jungkook.
Jk: Ce voiai să spui?
Eu: E vorba despre Y/N...
Jk: Ce este? E bine?Doamne da ce e cu ei de prima lor reacție e să întrebe dacă sunt bine? Nu, a murit într-o bombă atomică, ce faci?
Eu: Da e bine, nimic de genul ăsta
Jk: Ok, m-ai calmat, ce e? Să nu îmi zici că ați devenit prieteneDe fapt voiam să îți spun că lucrează cu vârcolacii dar mi-ai dat o idee. Mersi baby😍
Eu: Exact despre asta e vorba... Am încercat...
Jk: Cum adică?
Eu: Am mers la ea și am vrut să fim prietene dar nu are încredere în mine... mi-a spus că sunt o vrăjitoare cu 2 fețe care doar vrea atenție... Și m-a și amenințat să stau departe de tine. Nu sunteți împreună, nu?
Jk: N-nu dar-
Eu: Atunci de ce mi-ar spune să stau departe de prietenul meu vechi?... Oricum eu tot am insistat să fim prietene dar ți-am zis asta pentru că cred că e cam periculoasă... Cred că are ceva obsesie cu tine sau ceva. Mi-a spus „Stai departe de Jungkook al meu, ai înțeles?" sau ceva de genul, nu îmi mai amintesc exact...
Jk: Nu pot să cred... Merg să vorbesc cu ea
Eu: NU! Să nu cumva să faci asta te rooooog! spun aproape plângând și „căzându-i" în brațe.
Jk: De ce? zice în timp ce mă mângâie pe cap.
Eu: Nu trebuie să știe că ți-am zis... s-sau nu știu de ce e î-în stare...
Jk: Păi și ce ar trebui să fac?
Eu: Să o ignori... așa poate că obsesia ei va dispărea...
Jk: Da... poate... sunt curios cum vor reacționa ceilalți..
Eu: NU NU NUUUUU
Jk: Ce mai e?
Eu: Nu cred că ei o vor ignora, ci mai degrabă vor încerca să vorbească cu ea și va afla că v-am spus ș-și...Și încep să mă prefac că plâng, Jungkook strângându-mă în brațe încercând să mă calmeze. Doamne, merge mai bine decât credeam. Sunt așa de naivi... și eu o actriță bună, normal😌💅🏻✨
Jk POV
Nu pot să cred ce aud... Y/N? Să o amenințe? Când ea doar încerca să fie prietene... Și eu care voiam să o întreb dacă vrea să ieșim cândva... Cât de prost pot să fiu...
Scuzați eventualele greșeli gramaticale
CITEȘTI
Vampire Love
Viễn tưởngY/N este descendenta unei familii de vampiri dar nu doar atât. Mama ei este vampir și vrăjitoare iar tatăl ei are și superputeri ceea ce o face pe ea un vampir cu superputeri și sânge de vrăjitoare. Tare, nu? Să vedem ce se va întâmpla când se întâl...