Y/N POV
După se întoarce cu fața la mine și ochii ei capătă o culoare de un roșu aprins. Furie și ură. Dar stai calmă fata mea, sentimentul este reciproc.
Mă duc și eu la restul, sperând ca ochii mei să nu mai fie roși. Mă uit la ei. Ea era încolăcită la brațul lui și mergeau râzând. Mă uit în altă parte, nevrând să am din nou ochii roși și îi văd pe Ethan și Amethyst. Foarte apropiați și ei.
Amethyst POV
Văd că se întoarce și Y/N. Nu prea părea să se fi calmat prea mult. Probabil nu se înțelege cu Emma. Totuși Ethan pare de treabă. Am vorbit tot drumul și parcă se apropia din ce în ce mai tare. Nici nu știu dacă mă deranja asta sau nu. Mă uit prin jur și văd că Yoongi se uită în pământ. E trist? Îi e dor de Luna? E furios? Omu ăsta e un adevărat mister și totuși uneori e atât de ușor să știu cum e.
Ethan: Ești bine? Unde te uiți?
Întrebarea lui Ethan m-a trezit la realitate.
Eu: C-ce?
Mă uit iar la Yoongi. Privirea lui tot în pământ dar avea pumnul strâns, venele sale fiind din ce în ce mai vizibile. Damn.
Ethan: Pământul către Amethyst, ești ok?
Eu: Eu-
Hoseok: Am ajunsPfiu, „salvată de clopoțel". Intrăm înăuntru. Bleac. Tot ce văd e... urât.
Y/N: Wow locul ăsta e... umm..
Vanessa: Foarte... știți voi..
Eu: Hidos, eu am plecat.
Ethan: O haide, dă-i o șansă. Toți merită câte o șansă
Eu: Parcă ai vorbi de o persoană, nu un magazinYoongi (în șoaptă): Poate că asta face, cine mai știe...
Ethan: Ai spus ceva?
Yoongi: Eu? Nu, nimic
Ethan: O..k..
Emma: Ce ziceți de canapeaua asta?Emma se așează pe o canapea albă. ALB?! SERIOS?! Să iasă sângele în evidență, nu? Superb!
Jk: E drăguț modelul dar-
Y/N: Dar nu și culoarea, e prea... pură
Emma: Ok.. atunci asta? se duce la una galbenă.FATA ASTA ÎȘI BATE JOC DE NOI?
Eu: Uite, cum să o zic mai drăguț... NU VREM CULORI DESCHISE!
Y/N: Calmează-te, calmează-te.. mai bine?
Eu: Meh
Y/N: Dar are dreptate. Cam tot drumul am spus că vrem o cromatică mai închisă ca mov, sau roșu sângeriu, sau negru, nu galben și fucking alb
Emma: A.. scuze, nu cred că v-am auzit..
Y/N (în șoaptă): Păi normal dacă erai toată peste Jungkook...
Jk: Mi-am auzit numele?
Y/N: N-
Eu: Da umm, Y/N vrea să îți ceară părerea la niște canapele pe undeva prin partea aia a magazinului, hai plecați, zic și îi împing de la spate pe amândoi.
Jk: Bine, nu-i nevoie să ne împingi
Y/N: Da Amethyst, chiar nu e nevoieEu: Ok, ei sunt la canapele, cine se duce după mobila de bucătărie?
Tae: Eu
Jimin: Vin și eu
Eu: Super, la covoare? Avem voluntari?
Vanessa: Merg eu
Romeo: Și eu
Namjoon: Și eu
Romeo: Cred că eu și cu ea ne descurcăm
Namjoon: Încă o persoană nu strică
Romeo: A-
Eu: Gata cearta! Voi 3, la covoare. Așa, sala meselor?
Hoseok: Eu
Jin: Vin și eu
Eu: Bun, eu mă uit după mobilă de dormitor, d-
Ethan: Vin și eu
Yoongi: Și eu
Eu: O..k.. deci ne-am împărțit
Emma: Și eu?
Eu: Um... știu, te ocupi de baie. Știi tu, toalete și restul :)I-a picat fața instant și cum se abținea să nu explodeze făcea totul și mai amuzant. Am mers fiecare unde am stabilit. Am ajuns la paturi. Partea mea preferată. Yoongi a rămas puțin mai în spate să se uite pe la dulapuri sau ceva.
Eu: În sfârșit un loc de stat
Ethan: Știi că trebuie să alegi un pat, nu să te culci, nu?
Eu: Dar nu mă culc, doar ✨testez✨ paturile
Ethan: Și e confortabil?
Eu: Meh, acceptabilDau să mă duc să testez altul dar atunci venise și Ethan spre mine să testeze celălalt pat și am dat nas în nas, ambii pierdându-ne echilibrul și el cade pe pat, eu închizând ochii fiind gata pentru impactul pe care nu îl mai puteam preveni.
CITEȘTI
Vampire Love
FantasyY/N este descendenta unei familii de vampiri dar nu doar atât. Mama ei este vampir și vrăjitoare iar tatăl ei are și superputeri ceea ce o face pe ea un vampir cu superputeri și sânge de vrăjitoare. Tare, nu? Să vedem ce se va întâmpla când se întâl...