65. Bine ați venit

163 10 5
                                    

Y/N POV

Petrecerea de după a fost extraordinară! Chiar dacă nu am băut nimic, asta nu m-a oprit din a mă distra la nebunie. Pare totul ireal. Dacă este tot un vis, nu vreau să mă mai trezesc.

Ethan POV

Surioară, știu că nu am vizitat des dar sper că nu ești supărată.

///

Eu: Poftim?
Gardianul: Am spus că zilele pentru vizite nu mai sunt permise
Eu: Dar știți cumva de ce?
Gardianul: Dacă doriți, o pot chema pe șefă
Eu: Da, aș dori. spun și el se duce înăuntru.

Nu are sens. Nu era prima oară când veneam să o vizitez, de ce acum nu mai e permis?

Șefa (Veronica): Doriți să vorbiți cu mine?
Eu: Umm da, este legat de sora mea-
Veronica: Emma. Știu. Greu să nu știm cine e. Dar credeam că am stabilit că vă sun dacă se întâmplă ceva. Și nu s-a întâmplat.
Eu: De fapt, știam că azi e zi de vizită-
Ea: A da, le-am desființat.
Eu: De ce?
Ea: Pacienții devin... distrași... și vor să fugă. Exact ceea ce a încercat sora dumneavoastră să facă. Să plece în același timp cu vizitatorii
Eu: În acest caz, pot știi cum mai e?
Ea: Nu putem oferi informații despre tratamentul sau starea pacienților. Dar să spunem că este... pe drumul cel bun. Vă vom anunța când este gata de plecare.
Eu: Mulțumesc... cred

Femeia se întoarce și poarta îmi este închisă în față. E pentru binele tău, Emma...

***Peste 8 luni***

Y/N POV

Eu: Orele astea de meditație și yoga chiar ajută
Jk: Mie îmi spui? Stresul e prea mare
Eu: TU ești stresat? EU sunt cea cu al treilea război mondial în burtă. Și nici puteri nu mai am
Jk: Va fi bine. Cât de curând, vom avea 2 mici creaturi magice lângă noi și nu în burta ta
Eu: Se cheamă COPII
Jk: Aceeași chestie

Am vrut sa mă ridic de pe covorașul de yoga dar simt o durere puternică în burtă și era să cad dacă nu mă prindea Jungkook.

Jk: Ești bine? Era să cazi de vreo 7 ori doar azi
Eu: D-da... uuuuggghhh! Dante a zis că așa e la ultimul trimestru. Dispar puterile magice și devin slăbită.
Jk: Da dar acum 2 zile a trebuit să mergem cu tine la spital pentru că ai leșinat
Eu: Sunt sigură că va fi bi-
Jk: Nu pare prea bine
Eu: Acum
Jk: Ce?
Eu: Nu mai au răbdare
Jk: Despre ce-
Eu: NASC OMULE! PENTRU NUMELE LUI LUCIFER, VIN COPIII!!!

Jungkook aproape m-a scăpat din cauza șocului dar m-a luat repede pe sus. Nu știu cum dar reușește să îl sune pe Dante să îi dea vestea. Normal că tot castelul a auzit și acum toți erau în jurul nostru.

Amethyst: REZISTĂ!
Vanessa: VOI FI MĂTUȘĂ!
Cassandra: RESPIRĂ!

Noroc totuși că era la cabinetul din castel, altfel ar fi trebuit să facem un drum dublu și cred că aș fi născut înainte să ajungem la el. Sincer nu prea îmi aminte multe. 

Erau numai țipete. Ale mele de durere, ale lor de panică și în sfârșit plânsete. Plânsete de nou născuți. 2 bebeluși frumoși și sănătoși mi-au fost puși în brațe. Abia mai puteam respira dar înainte să leșin am reușit să îi văd fața lui Jungkook când a intrat în salon și i-a văzut. Plângea fără să își dea seama și i-a luat în brațe înainte ca aceștia să înceapă să zboare. Da, se nasc direct cu puteri și până învață să le controleze se pot întâmpla lucruri de genul. S-a panicat când i-a văzut plutind dar erau și restul în jur și l-au ajutat să îi controleze. După ce au fost luați pentru analize și mai știu eu ce de către Dante, eu deja eram secată de puteri și „m-am odihnit puțin". Ceilalți ar spune că am dormit 4 ore dar eu numesc aia „o mică odihnă". Am născut gemeni până la urmă, nu e ușor.

M-am trezit cu cea mai frumoasă imagine în față. Jungkook tocmai îi schimba pe micuți pentru a pleca și îi striga pe nume. 

Eu: Mai încet, ceilalți încă nu știu cum îi cheamă, spun și mă așez la marginea patului.
Jk: Te-ai trezit! spune și vine alergând la mine cu cei doi, sărutându-mă pe frunte. Cum ești?
Eu: Tot puțin obosită, dar s-a meritat. spun și o iau pe fată în brațe.

Nici nu îmi venea să cred că aveam fată și băiat.

Jk: Eu zic să te schimbi și să mergem acasă. Am vorbit cu Dante și a zis că putem pleca, totul e în ordine.
Eu: Restul unde sunt? 
Jk: Își face Amethyst o radiografie să vadă cum mai e. Controlul lunar oricum se apropia și a zis că dacă tot e aici, de ce nu?
Eu: Atunci îi așteptăm și pe ei și plecăm. Încă nu îmi vine să cred. Ultimele luni au fost incredibile. Fără dramă, fără probleme-
Jk: Fără vieți în pericol
Eu: Și aia
Jk: Deci, când le spunem numele?
Eu: Acasă, spun căscând. Înainte de „petrecerea" de introducere a lor către popor. 
Jk: Am și uitat de aia
Eu: De aia eu sunt regină de mai mult timp ca tine.
Jk: Să ne înțelegem, sunt rege, nu regină
Eu: Și acum avem și un prinț și o prințesă. Echipa completă.
Jk: Echipa de vis, spune și mă sărută scurt.



Scuzați eventualele greșeli gramaticale și îmi pare rău dacă a fost un capitol destul de scurt


Vampire LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum