Y/N POV
Nu o mai las să spună nimic căci îl iau pe Jungkook de mână și ne teleportăm acasă în lumea oamenilor.
Jk: A trecut ceva timp de când nu am mai fost pe aici
Eu: Asta va fi casa mea de vacanță. Unde voi merge să petrec timp doar cu familia departe de toate îndatoriile de regină
Jk: Venind vorba de familieSe uită direct în ochii mei și îmi ia mâinile în ale lui.
Jk: Ascultă... Nu credeam în viața mea că pot iubi pe cineva așa cum te iubesc pe tine. Ești specială și mă faci să mă simt special. Poate că 2 ani nu sunt chiar mulți dar dacă am învățat ceva în acești 2 ani este că timpul este prețios.
Eu: Și niciodată nu avem destul timp
Jk: Întocmai. Mai ales pentru că aproape ai murit de vreo 4 ori
Eu: Oh haide, exagerezi
Jk: Da? Să îți amintesc de ziua când ne-am cunoscut, războiul, falsa ta nuntă, cât am stat la Sam și acum câteva zile când mă căutai prin lanul florii nenorocite. Ba chiar sunt 5 dăți. Și să nu mai spunem de starea ta acum
Eu: Despre asta-
Jk: Stai să termin. Ideea e că, poate e prea din scurt. Adică suntem împreună de nici o săptămână dar un lucru știu sigur. Și acela e că vreau să îmi petrec tot timpul pe care îl am împreună cu tine.Îngenunchează în fața mea și scoate o cutie din sacou. O cutie cu un inel superb.
Jk: Cu tine ca soția mea. Asta, normal, dacă vei accep-
Eu: Ești nebun? Normal că da! spun și mă arunc în brațele lui căzând amândoi.Am stat așa pentru un timp după care ne-am așezat în fund, eu punându-mi capul pe umărul lui.
Eu: Știi ce e ironic?
Jk: Ce?
Eu: Și eu voiam să te cer azi, îi spun și râdem amândoi.
Jk: Clar suntem suflete pereche.Mă sărută pe frunte iar apoi mă ia de mână.
Jk: Acum că ești oficial logodnica mea, ai ceva să îmi spui? Știi tu, legat de ce ți-a zis Dante..
Eu: A da...
Jk: Nu-mi spune că ești pe moarte
Eu: Nu nu nu! Ba chiar opusul
Jk: Te transformi în om?
Eu: Poate nici chiar așa de opus.Iau o gură de aer și după mă uit la el, încercând să nu îmi pierd curajul.
Eu: Știi... noi...- noi ne-am distrat destul de mult zilele astea, nu?
Jk: Cum aș putea uita
Eu: Umm.. și mama a avut aceste... umm... simptome și-
Jk: Mă sperii rău de tot
Eu: Știi ceva? O să o zic direct
Jk: Mai bine
Eu: Sunt însărcinată
Jk:...Nu mai spunea nimic. Se holba la mine.
~În capul lui Y/N~
Y/N sarcastică: Bravo! I-am dat eroare la creier
Y/N bună: Trebuia să îi spunem
Y/N speriată: Dacă nu o să ne mai vrea?
Y/N sarcastică: Ne-a cerut deja. Nu mai e cale de întoarcere, spune râzând
Y/N speriată: Dacă nu va vrea copilul?
Y/N bună: Cine nu ar vrea copii?
Y/N rea: Eu
Y/N speriată: DE CE NU SPUNE NIMIC?!
Y/N sarcastică: Și nouă ne-a luat ceva să procesăm~Înapoi la realitate~
Jk POV
~În capul lui Jk :)~
Jk sceptic: ȘTIAM EU CĂ UITASEM CEVA! PROTECȚIA LA MAMA NAIBII
Jk bun: Și cu tine acuma! Ce-i așa rău în a avea un bebe?
Jk confuz: V-Vom avea un b-bebe?
Jk speriat: O CHESTIE MICĂ MIȘCĂTOARE CARE ARE NEVOIE DE ÎNGRIJIRE 24/7!!!! SUNTEM GATA?!
Jk bun: Normal
Jk rău: Pe dracu
Jk sarcastic: Abia avem grijă de noi
Jk curajos: Scuză-mă dar am făcut față destul de bine cu vraja Emmei
Jk deștept: Să vă aduc aminte că sărutul dragostei ne-a salvat?
Jk curajos: Tu taci mă~Înapoi la realitate~
Y/N: Mă auzi?
Eu: Vrei să spui că- vom fi părinți...?
Y/N: D-da? Știu că e brusc și-
Eu: Nimeni nu va răni copilul acela! Copilul nostru! Nu cât trăiesc eu. Îți jur că voi încerca să fiu cel mai bun tată pe care acest copil îl merită.Îi ating burta și îi spun bebelușului:
Eu: Îți jur
O pot auzi pe Y/N cum începe să plângă și mă ia în brațe.
*Peste o lună*
Y/N POV
Amethyst: Cum te mai simți?
Eu: Emoționată. Ai spune că aș fi mai calmă din moment ce nu e prima mea nuntă
Vanessa: E prima ta nuntă adevărată. Cu persoana pe care chiar o iubești
Amethyst: Siropos
Eu: Da chiar, la voi cum mai e?
Vanessa: Noi o luăm încet
Amethyst: Eu mă jucam pe telefonul lui Yoongi ieri și am văzut o notificare destul de ciudată
Eu: Cum adică ciudată?
Amethyst: „Celebrează dragostea în fiecare moment și surprinde prin inelul de logodnă . Oferă emoții prin inelul , care se va transforma în momente de neprețuit. Design Autentic. Certificat De Garanție. Tipuri: Diamante Albe, Diamante Albastre, Diamante Negre."
Vanessa: Ai memorat tot anunțul?
Amethyst: Nu e vina mea că nu mă puteam gândi la altceva decât la aia
Eu: Măcar prefă-te surprinsă când te cere, da? Se chinuie săracul
Amethyst: Tu taci și hai să îți facem părul că abia am terminat cu rochia.Da, era aceeași rochie de la falsa mea nuntă. Ce e drept, nu prea aveam chef de cumpărături (mai ales pentru că mereu ne contrazicem) și rochia e frumoasă. Plus, asta a fost ce am purtat când am avut primul nostru sărut. Teoretic.
Bunica m-a condus până la altar unde Jungkook se abținea să nu plângă. Plănuim să le zicem acum de copii. Plural pentru că aparent sunt gemeni.
Preot: Ne-am adunat astăzi aici pentru a îi unii pe Jungkook Jeon și pe Y/N-Victoria-Estella de Parris într-o frumoasă căsătorie
Oricât de mult îl iubesc, tot îmi păstrez numele de familie. Sună prea elegant :))
Și de data asta chiar este cineva care să oficializeze nunta cu adevărat, nu Kaleo.Nu puteam să mă concentrez prea mult oricum. Copii erau agitați și simțeam că mă încălzesc, curând probabil urma să scuip foc sau ceva. Dar Jungkook m-a luat de mână și m-a calmat.
Preot: Deci, fără mai multe adăugări. Tu, Jungkook Jeon, o iei pe Y/N-Victoria-Estella de Parris de soție, să o ai și să o prețuiești, din această zi înainte, la bine și la rău, în bogăție și în sărăcie, până când moartea vă va despărți?
Jk: Da, o iau! spune și se uită în ochii mei.
Preot: Iar tu, Y/N-Victoria-Estella de Parris, îl iei pe Jungkook Jeon de soț, să îl ai și să îl prețuiești, din această zi înainte, la bine și la rău, în bogăție și în sărăcie, până când moartea vă va despărți?
Eu: Da, îl iau!Nu plânge, nu plânge!
Deodată o văd pe Luna cu o perniță legată de spatele ei unde erau atent așezate verighetele. Le luăm și ni le punem unul altuia, păstrând contactul vizual și amândoi ne abțineam să nu plângem.
Preot: Acum, prin puterea investită în mine, vă declar soț și soție. Puteți săruta mireasa.
Jungkook m-a apucat de talie și m-a tras mai aproape de el, sărutându-mă într-un mod în care doar el putea. Toată lumea a început să aplaude și mai multe persoane aruncau cu petale de trandafiri. Din greșeală totuși, tocmai mi-am înghețat noul soț. Ups. Îl dezgheț și toți se uitau ciudat la mine.
Eu: Nu așa plănuiam să vă spunem dar-
Jk: Vom avea gemeni!!Spune și mă sărută din nou, ceilalți bătând iar din palme.
După ce ne-am primit felicitările tradiționale, Ethan vine la noi.
Ethan: Tot ce vă pot ura este că sper din tot sufletul ca unul din ei să nu fie ca Emma. Sau mai rău, ambii
Jk: Hai să nu o pocim, ok? spune și începem să râdem
Eu: Apreciem, mersi. A da, ai mai primit vești de la azil sau ceva?
Ethan: Hai să nu stricăm ziua asta așa frumoasă. Voi merge să o vizitez curând oricum.Petrecerea de după a fost extraordinară! Chiar dacă nu am băut nimic, asta nu m-a oprit din a mă distra la nebunie. Pare totul ireal. Dacă este tot un vis, nu vreau să mă mai trezesc.
Scuzați eventualele greșeli gramaticale
CITEȘTI
Vampire Love
FantasyY/N este descendenta unei familii de vampiri dar nu doar atât. Mama ei este vampir și vrăjitoare iar tatăl ei are și superputeri ceea ce o face pe ea un vampir cu superputeri și sânge de vrăjitoare. Tare, nu? Să vedem ce se va întâmpla când se întâl...