35.

351 18 7
                                    

Драко не можеше да спи, а в малките случай в които успяваше да задреме се събуждаше от един и същи кошмар. Той се отказа от опити да заспи, стана от леглото и излезе тихо от стаята. Много му се искаше да отиде при Ема, но не искаше да я буди, за това отиде до стаята ѝ и допря ухо до вратата за да чуе дали е будна или нещо такова. Не чу нищо освен потракването на кафеза на совата ѝ, Драко не се стърпя и открехна вратата и погледна леглото на Ема. Светлината от коридора освети лицето ѝ, тя се размърда леко.
-К-кой е...Драко ти ли си?-тя беше още сънена и светлината я заслепяваше.
-Аз...не исках да те будя...-Драко се притесни и тръгна да излиза.
-Спокойно, влез, каво е станало....кошмар ли?-Ема се изправи леко, а Драко само кимна.
-Ела..-Ема отгърна завивката си и направи място на Драко. Той затвори вратата и тръгна към леглото което в момента беше осветено, само от лунната светлина. Когато седна до нея, тя го зави. Драко я погледна и отвори уста като че ли да каже нещо, но си замълча.
-Не е нужно да ми разказваш!-Ема леко го побутна за да легне и го прегърна силно.
-Благодаря ти!-Драко го каза съвсем тихо и след това очите му почнаха да се затварят.
-За нищо!-Ема също прошепна и след това го целуна по челото. След няколко минути и двамата се унесоха и заспаха.
Слънцето се процеди през завесите и огря цялата стая. Совата на Ема весело потракваше в кафеза.
-Емаа, къде си, защо не си в леглото!-Драко каза сънено и се завъртя към мястото където лежеше Ема.
-Защото не ми се спи, а и е много късно!!!-при тези думи Ема се стъписа, тя се сети за сънят, който беше сънувала началото на годината. Тя погледна уплашено Драко, той не беше влизал в сънят ѝ и не знаеше с подробности какво точно и е казал в сънят ѝ.
-К-какво казах, има ли нещо?!-Драко я гледаше притеснено. Той стана и тръгна към нея.
-А не, нищо, сигурно е просто съвпадение!-Ема се усмихна небрежно, а Драки я погледна объкан.
-Съвпадение ли, какво съвпадение!
-Просто се сетих за нещо не е важно!-Ема тръгна към багажа да си вземе дрехи, оставяйки Драко в пълно неведение.
-Ами... както кажеш! Искаш ли след закуска да отидем до реката?-Драко я застана зад нея и я прегърна.
-Драко,... не ми се ходи там,... това място ми навява лоши спомени!-Ема потрепери при спомена за  Коледата и Панси и всичко лошо, което стана.
-Дали... Панси е останала за през ваканцията в училище?!-Ема изведнъж се сети, че според Луна, Панси и Чо планират нещо.
-Май да, защо?-но след малко и Драко се сети за какво говори Ема.
-Спокойно, като сме заедно нищо няма да ни направи!!! Сега да закусим, че умирам от глад!-Драко отново я преметна през рамо, а Ема изпусна дрехите, които си беше приготвила на земята.
-От кога ти доставя удоволствие, да ме разнасяш, като брашнен човал!!!-Ема този път не се  съпротивляваше, защото знаеше, че няма да я пусне.
-От както разбрах, че така ще получа по-бързо закуска!-Драко се усмихна и излезе от стаята с Ема на рамо.
  Ема правеше чай, а Драко разглеждаше "Пророчески вести".
-Емаа, виж, има статия за семейството ти!!!-Драко извика толкова силно, че Ема разсипа чая.
-Моля, как, кога?!!-тя се затича към него и взе вестникът.

*Истината за семейство Снейк*

След ,като сем. Снейк изгониха дъщеря си, последната чистокръвна наследница на благородното сем.Рий, се разбра, че всъщност Дилън Снейк  баща на Емили Рий Снейк, е малтретирал дъщеря си и я е залъгвал, че майка и е мъгълката Елини Ванс Снейк. Истината обаче излязла на яве на приятелска вечеря между сем. Малфой и сем.Снейк, когато (лични източници твърдят) малкият доведен брат на момичето сипал "серум на истината" на младата наследница, която при поемането и е признала, че никога не е чувствала родният си баща, като нищо повече от побойник.
  Същата тази вечер, след големият скандал, милото сем. Малфой, приютило момичето в тяхното имение, но поканата и изобщо не била случайна (лични източници твърдят), че между съучениците Драко Луциус Малфой и Емили Рий Снейк имало нещо повече от приятелство и може би това е подтикнало сем.Малфой да ги събере заедно. Но това не е първият път, когато момичето е престъпвало прага на имението Малфой....
-Глупости, пълни глупости!!! Първо изкарват баща ми като някакъв ненормален, който ме е пребивал от сутрин до вечер, второ мен ме описват, като някакъв бездомник, който са го събрали от улицата и кой по дяволите им е дал тази информация, дори не споменават цялото име на майка ми, но на оная мъгълка и ДНК-то ще ѝ поискат след малко!!!-Ема беше червена като домат, очите и се навлажниха, но не потече нито една сълза, тя  погледна към Драко, който още не го беше прочел, защото Ема му беше взела вестника преди дори да е дочел заглавието.
-И, кой за бога е този *личен източник*!!!

𝖍𝖆𝖙𝖊𝖗𝖘 𝖔𝖗 𝖑𝖔𝖛𝖊𝖗𝖘Donde viven las historias. Descúbrelo ahora