Ема се събуди доста късно, вече беше обяд а от кухнята се чуваше дрънкане на тенджери и тигани. Тя стана и се огледа наоколо, като че ли не знаеше къде е, потърка очи и не толкова щастлива от факта разбра, че още си е в къщи. Денят беше много приятен, за това Ема се облече, слезе до кухнята, взе си от кексчетата за вечерята без никой да я види, излезе и седна на беседката в двора.
-Ема, Емаа ти си дойде!!! Ооо, кога пристигна знаеш ли колко много исках да те видя!!! Пращах ти писма по пощата до училището по изкуства"Летранж", но никога не получавах отговор!!!- зад Ема се появи съседското момиче, което още от малко си беше втълпило, че са най- добри приятелки, а относно училището по изкуства, Емили си го беше измислила, защото не можеше да и каже че учи в "Хогуортс". Момичето се смести до нея взе си едно кексче и занаднича в книгата на Ема, която тя бързо затвори защото беше пълна с рецепти по отвари.
-Здравей Лайла!-Ема само поздрави студено и дръпна кексчетата от другата си страна.
-Ня'аш си на пред'та'а к'кви не'а ста'ат тук...-момичето едва го каза, защото беше наблъскало кекшчето в устата си. За Емили обаче беше впечатляващо, че успя да издаде някакви членоразделни звуци с толкова храна в устата. Лайла обаче продължи.
-Значии...Грейс не е спрял да ме пита за теб от както замина, май те харесва, но нали сме си най-добри приятелки и той го знае само мен тормозеше и...-но Ема я прекъсна преди да ѝ предложи годеж с това момче.
-Съжалявам за, как се казваше ъ... Грейс, но аз си имам приятел!!! И ако може да спреш да ме предлагаш на всяко момче в града!-Ема се усмихна насила, седна малко по встрани и се зачете отново в книгата.
-Нима Емили Снейк, е допуснала някой до нея....? Как се казва и той ли е от училището ти, хубав ли е има ли си брат,... Наистина ли съществува или ми го казваш за да спра да ти говоря за Грейс??!-Лайла долови усмивката на лицето на Ема.
-Не ти вярвам!!!-момичето погледна изпод вежди Ема.
-Ако щеш вярвай Лайла, мога да ти кажа че довечера ще дойде и хич не ти се иска да си имаш проблеми с него!!!-Ема затвори троснато книгата и се запъти към къщата оставяйки Лайла сама. Насладата от хубавият ден беше изчезнала, а Ема се запъти към стаята си, но един леко писклив глас я спря.
-Някакви предпочитания за вечерята госпожице, Попи пита вече всеки от къщата останахте само вие!?-Ема се усмихна мило .
-Ами ти какво обичаш да ядеш?
-Ами, Попи госпожице много харесва.... ягоди с шоколад, Попи ги яла само веднъж била почерпена от господаря Снейк на първата му сватба, да Попи много ги хареса...-духчето обаче отвори широко очи и замлъкна.
-Попи не биваше да казва това... ЛОША ПОПИ ЛОША!!!-Ема я погледна объркано.
-Първа сватба ли, та татко се е женил веднъж за майка ми!!! За коя се е оженил първо!!!
-Попи пази тайните на господаря, Попи не може да каже повече! Госпожицата какво ще желае за вечерята!-духчето като че ли беше забравило каво е казало преди малко и пак се усмихна разсеяно.
-Ягоди с шоколад, Попи, ама направи и за теб, аз трябва да говоря с баща си сега!!!-Ема се отдалечи от духчето и тръгна към офиса на баща си, не беше влизала там от доста време по простата причина, че ѝ беше забранено, но сега имаше основание да влезе и то добро. Тя нахълта в офиса, а баща ѝ вдигна поглед и като установи, че е тя се смръщи.
-Казах ти, че ти е забр....
-Имал си друга жена, за кого си се бил оженил първо и защо не си ми казал!!!-Ема го гледаше леко ядосано.
-Няма такова нещо! Излез ако обичаш!-той забоде нос в документите пред него и продължи да драска нещо.
-Не е вярно, защо никога не ми казваш нищо, сигурно си разказал на Джорджи, но аз винаги съм на заден план, винаги съм на последно място......още имаш надежда че той ще влезе в "Хогуортс",а? И ще стане гордостта на татко, защото бил достоен за Слидерин!-Ема стоеше вече на няколко сантиметра от баща си. Той се изправи и я изгледа с изражение, което Ема не беше виждала. Беше по скоро тъжно отколкото ядосано, за това Ема се почувства гадно че се е разкрещяла преди малко.
-Е, рано или късно щеше да разбереш, по-добре затвори вратата и седни.- Емили гледаше като че ли туко що някой я е ударил с всичка сила в лицето, тя постоя за малко втренчена в баща си и след това затвори и седна пред него.
-Ами...преди Елини имах друга жена,....да, това е вярно.... магьосница... и то много добра,.. тя беше много красива и ти си взела всичко от нея...
-Чакай, какво искаш да кажеш с това, че съм взела всичко от нея!!!-Ема продължаваше да гледа със същия неразбиращ поглед.
-Искам да кажа, че Елини не е истинската ти майка......истинското име на майка ти е Рита Рий!!!
YOU ARE READING
𝖍𝖆𝖙𝖊𝖗𝖘 𝖔𝖗 𝖑𝖔𝖛𝖊𝖗𝖘
RomanceМоже ли един сън да промени всичко. Историята на Емили Снейк и Драко Малфой. Здравейте аз съм нова тук, историята ми хрумна от един сън, в началото може да е скучна, но после поне според мен се развива интересно. Надявам се да ви хареса!!!❤️