26.

380 23 4
                                    

  Ема за първи път излизаше с Хърмаяни. Всъщност си мислеше, че няма да си допаднат, но стана обратното. Те прекараха около два три часа в библиотеката и почти изпуснаха обяда, но не намериха нищо относно страницата, която беше откъсната.
-Е Ема? В училище се говори че си с Малфой?- попита Хърмаяни както докато ходеха към голямата зала.
-Ъхъм.-Ема се беше забляла в една книга и не обърна много внимание на въпросът ѝ.
-Защо питаш?- Ема отмести поглед и погледна Хърмаяни.
-Ами вие видимо не се понасяхте и ми стана интересно, как по точно стана? Извинявай ако нахалствам, сигурно много хора вече са те питали!-тя погледна Ема с лека уплаха.
-Не, всъщност ти май си първият човек, който ми задава този въпрос, но историята е доста странна и мисля, че само ние си знаем как стана! Накратко просто видях какъв е отвътре!-Ема се изчерви и продължиха да ходят, след малко Луна и Невил се присъединиха и четиримата влязоха в залата за обяд. Ема забеляза, че Драко и Блейз ги няма и леко се ядоса че сега трябва да го търси. Тя се наяде бързо и реши да се качи до астрономическата кула, за да дочете книгата с отвари, защото Снейп и беше дал допълнително домашно, а и имаше малка надежда Драко да е там. Тя вече беше почти горе когато чу гласове.
-Не ни ли помниш вече, а?! Преди ходехме да учим заедно, говорехме си в общата стая, ходихме до Хгсмийт заедно, а сега не те виждам да излизаш от стаята си, постоянно гониш Краб и Гойл от там,... ама и те са си глупави.... правят всичко за теб, възползваш се от тях, както баща ти от техните!!!- явно Блейз и Драко се караха за нещо.
-Млъквай,... не намесвай баща ми,.. те имат пълното право и да не ме слушат, но сами са се залепили за мен, а и имам по важно нещо, от това да стоя с теб и да те слушам как говориш и обсъждаш всеки зад гърбът му!!!-Ема не беше виждала Драко така ядосан от много време.
-И кое е важното нещо, което ме измества!!! Да не е тази Панси?!-Блейз явно не беше от хората които знаеха за Ема и Драко, но беше малко объркващо, по разбираемо е някой от Хафълпаф или Грифендор да не знае.
-Панси ли!!!? Да бе, по- добре ме убий, с това чудовище нямам и няма да имам нищо общо!!! От къде ти хрумна,... както и да е не ми отговаряй...!!!-Драко забеляза Ема на края на стълбището, приятелят му проследи погледът му.
-Хей, защо подслушваш, разкарай се от тук, ако не искаш някой от смотаната ти къщичка, да посттада!!!-Драко мина покрай него и го избута с рамо и Блейз се залепи за близката колона, Драко се доближи до него и му прошепна .
-Само посмей отново да ѝ повишиш тон... и майка ти няма да те познае, след като приключа с теб Блейз!!!-Драко дръпна Ема за ръката и я дръпна към себе си.
-Сега се махай от тук, достатъчно те слушах днес!!!-Блейз се обърна демонстративно и слезе по стълбите.
-Не исках заради мен да се скарате!-Ема го погледна гузно.
-Не си виновна ти, просто така се наредиха нещата. Ти за какво дойде?-Драко хвана един кичур от косата ѝ и почна да си играя с него.
-Ами, не мисля че ти е до това в момента, само ще те ядоса!
-Не мисля, хайде дошла си до тук за да ми кажеш, кажиии!-Той продължи да върти кичура на пръстът си.
-Добре, но ми обещай, че няма да тръгнеш да го гониш!-Ема го погледна умолително.
-Да, няма!-Драко се усмихна и вдигна едната си вежда.
-Ами относно Панси е!-от ярост че чува това име Драко, за малко щеше да откъсне кичура от косата на Ема.
  След около двадесет минути преразказвайки историята на Драко отново и отново, Ема накрая се ядоса.
-Драко, вече ти я разказвам за стотен път кое не можа да разбереш!?-тя беше седнала на земята, а Драко ходеше от единият край на терасата до другият.
-Ще види тя, само да я видя в общата стая ще...
-ДРАКО!!!
-Обеща ми нещо, като че ли не сме говорели преди това!-тя се облегна на стената и сложи ръка на главата си.
-Да, извинявай!!!.... Ема добре ли си!!?-Драко седна до нея и я остави да легне в него.
-Как може да правиш точно обратното на това което ти се каже!-Ема се засмя глухо и погледна Драко, който я беше прегърнал.
-Харесва ми да те ядосвам, много си сладка тогава!-Ема само го погледна изпитателно и се облегна отново на него.

𝖍𝖆𝖙𝖊𝖗𝖘 𝖔𝖗 𝖑𝖔𝖛𝖊𝖗𝖘Where stories live. Discover now