Capitolul 2.

566 53 16
                                    

-ora 02:46-

Aud cum pășește pe hol, cel mai probabil merge iar în bucătărie. Cred ca e a treia oară. E trecut de miezul nopții, sunt obosit și mâine am de lucru. Urăscdiscut cu el pe vremuri ca astea. Cand am mai avut ocazia îl consolez după o despărțire? decid să îl confrunt, nu chiar atâta de tare pentru nu vreau îl fac plângă sau ceva. Aprind becul din bucătărie și se uită la mine vinovat. Îi iau sticla, paharul și le pun inapoi in dulap.

—Nu pot să dorm.spune în apărarea sa

Ce ciudat, nici eu. Oare din cauza cui?

—Putea să aibă totul...

Uneori le oferi oamenilor totul înseamnă îi faci sa creadă valorează mai mult decât în realitate. Asta e greșit.

—Și l-a ales pe cel care îi oferă tot ce are nevoie.zic serios

—Dar ăla nu sunt eu!

—Treci peste!strig pe acelasi ton nervos

Nu enervez atat de ușor, însă patru ani l-am văzut numai în varianta fustangiu, nu pot tolerez comportamentul ăsta. privește de parcă ar vrea îmi spună cât de bine i-ar fi dacă dispărea acum, dar nu o face. În ultimul timp certurile s-au rărit, cred ca o problemă pe cap îi ajunge. O ceartă cu mine nu i-ar face starea mai bună.

—Mâine am un interviu.mârâie și se sprijină cu spatele de blatul de bucătărie

Adică astăzi. abțin cu greu din a-i face morală, dar e atât de imbecil.

—Și te-ai gândit măcar două secunde la ceea ce faci?

—Nu își vor da seama...

—Clar că nu, însă potențialul tău maxim se scufundă în litrii întregi de alcool pe care l-ai consumat în ultimele două săptămâni, Skipper!

—Femeia aia m-a distrus...

—... înainte să apuci să o distrugi tu.spun înainte să termine apoi îmi rotesc ochii în orbite

Sunt convins lucrul ăsta îl frustreză cel mai mult. O dureze se vindece, măcar pe jumătate. A trăit până acum având tot ce își dorește, nimic nu stătea în calea lui. A fost înzestrat cu un chip frumos, un corp de invidiat, o minte ageră, însă în toate astea încăpea și câteva grame de incompetență. Nimeni nu e perfect, până la urmă.

—Dacă vrei să ieși din bani mamei ar trebui să îți faci ordine in gânduri.zic apoi îi fac semn să iasă

—Dar...

SkipperUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum