-acasă-
Mă descalț în hol și pun geaca în cuier după care rămân în liniște, în întuneric. Aud râsete. Lilith e aici, la naiba! Ar fi trebuit să rămân la Faith. Sentimentul ăsta, că sunt un intrus sub acoperișul locuinței în care plătesc să stau, mă zgârie încet pe creier, la fel ca râsul isteric al fetei ce răsună în tot apartamentul. Mă refugiez în bucătărie cât să îmi adun nervii și gândurile, să par normal. Îmi torn un pahar de suc de portocale după care merg spre fereastră. A fost o zi lungă, dar tot nu am reușit să îmi rezolv task-urile de la muncă. Verific ceasul de pe încheietură și plescăi nemulțumit, e deja 01:11, poate astăzi o să fac ceva. Gândindu-mă la ce se petrece în camera de lânga a mea tare mi-e greu să cred că o să mai apuc să dorm. Dau sucul rece pe gât după care clătesc paharul și îl pun la uscat. Ies pe hol, mergând spre camera mea. Observ că râsetele s-au mai diminuat, s-au transformat în chicote și șoapte. Ușa de la camera lor e între deschisă, nu e de mirare că aud totul full HD. Intru peste ei și mă sprijin cu umărul de tocul ușii având mâna dreaptă pe clanță. Lilith stă deasupra lui Skipper, îmbrăcată în lenjerie intimă și pare să simuleze ceva dans lasciv, nu înțeleg ce naiba face. Văd cum își bagă mâinilie în păr, lasă capul pe spate în timp ce se mișcă din bazin peste corpul lui Skipper care doar se uită la ea, sau poate doarme.
—Nu mai aveți prezervative și vă frecați prin haine? Vedeți să nu luați foc.zic amuzat. Gata cu gălăgia la culcare că mâine am treabă!
Le închid lumina și ies înainte să aud ce au de spus. Mă retrag în cameră și mă dezbrac de hainele cu care am fost afară și le înlocuiesc cu niste pantaloni de pijamale. Așternuturile patului se simt ca raiul după ce zi am avut.
Eram pe cale să adorm când aud ușă deschisă, ușă închisă și iar ușă deschisă... la camera mea.
—Oricine ai fi dacă nu pleci în 10 secunde o să regreți pentru tot... înăbușesc un căscat adânc și mă ghemuiesc mai bine pe mijlocul patului ...-deauana.
—Cred că o să îmi asum riscul.
Argh, blestemat să fii! E deasupra mea, îmi respiră în urechea stângă, se sprijină cu mâinile în pat și salteaua se lasă sub greutatea lui stricându-mi mie confortul.
—Pleacă la Lilith, vreau să dorm..
—Lilith doarme în camera mea.
—Du-te dormi cu ea.
—Vreau să stau aici.
—Nu e loc.mârâi adormit
—Ba da, e. Uite chiar aici...
Împunge cu degetul așternutul din zona toracelui meu și am un moment de criză existențială. Fac pariu că e foarte satisfăcător să vadă cum îi fac pe plac cu fiecare ocazie, la naiba să îl ia. Se dă în spate, poate crezând că am adormit și că nu are nicio șansă. Aș vrea eu să am tăria aia. Arunc așternutul de pe mine și mă întorc, căutându-l prin beznă. Mâna mea îi atinge pielea rece și îi traversează spatele după care îl aduce mai aproape.
—Ce o să faci când o să își dea seama că ai dispărut?șoptesc uitându-mă în sus încercând să îi deslușesc chipul
—O să îi spun că e o fraieră că a adormit și a pierdut ce a fost mai interesant.răspunde prompt
Surâd, apoi îl ghidez cât să ajungă în locul dorit pe patul meu. Îi las câteva momente la dispoziție să se facă comod după care îmi înconjor brațele în jurul lui și îl înjur în șoaptă pentru că e atât de rece încât mi se face pielea de găină. Trage așternutul înapoi peste mine și se face liniște.
CITEȘTI
Skipper
عشوائيSkipper se îndrăgostește de tot ce e frumos, e superficial și ipocrit. Alegerile lui nu sunt cele mai potrivite, dar eu nu pot să îl împiedic să le facă. Eu sunt aici să îl ridic atunci când se prăbușește, să îi fiu scut atunci când vocile rele îl j...