-seara-
Las telefonul pe masă apoi mă ridic de pe scaunul de la birou și mă întind. Durerea de spate mă omoară, însă îmi fac drum spre bucătărie să-mi iau mâncarea din cuptorul cu microunde. Ceasul e trecut de ora 18, nu o să îl sun, nu sunt maică-sa. Doar că sunt curios, și mai mult de atat, vreau să știu ce atitudine să adopt când o să dau cu ochii de el. Mă fac confortabil pe canapea și îmi mănânc cina în fața TV-ului, întrebându-mă numai ce face Skipper acum. Au trecut ore bune de cand e plecat, mă îndoiesc că încă se află la interviu.
Deschid ochii puțin, deranjat de sentimentul că cineva e aproape de mine. Un material plăcut la atingere este așezat peste umarul meu și mă ridic buimac.
—Când ai ajuns?întreb apoi îmi frec ochiul drept cu podul palmei
—Acum câteva minute.
Îi fac loc și se așează lângă mine, lipit de umărul meu și trag pătura ca să îmi acopere picioarele înfrigurate. Nici nu l-am auzit deschizând ușa, am dormit dus la scurt timp după ce am terminat de mâncat. Oare e bine? Poate lipsa luminii nu mă lasă să îi deslușesc expresia feței, dar după ton nu pare în regulă. Aud cum își desface cravata apoi oftează. I-aș spune să verse tot, dar nu mă grăbesc niciunde.
Si stăm, în liniște, pentru câteva minute bune în care doar mă uit la el. Nu e nervos, ceea ce mă duce cu gândul că poate a luat interviul ăla amărât sau a băut până i-au trecut nervii. Dar nu pot ști sigur, am ajuns să cred că Skipper încă poate să mă surprindă cu stările și acțiunile lui.
—Ea era acolo.mormăie
—Amazoanca?întreb surprins
—Nu inteleg de ce îi spuneți așa.
Nici eu nu știu, dar vorbele circulă repede. Una dintre prietenele ei bune a deschis pliscul mai mult decât era nevoie, am auzit lucruri interesante, printre care și porecla din liceu. I se potriveste oricum.
—Încerc să mă țin în trend cu lumea. Ce vrei de la mine?întreb sarcastic
—Tocmai tu... comentează și se lasă ușor în jos. Am luat job-ul, ura!spune mimând entuziasmul
—Felicitări.
—A fost groaznic.mârâie imediat după. Tipul ăla a comentat că sunt student, și că nu știam ceva mod de organizare pe care îl au ei în firmă, de parcă m-ar interesa pe mine...
CITEȘTI
Skipper
RandomSkipper se îndrăgostește de tot ce e frumos, e superficial și ipocrit. Alegerile lui nu sunt cele mai potrivite, dar eu nu pot să îl împiedic să le facă. Eu sunt aici să îl ridic atunci când se prăbușește, să îi fiu scut atunci când vocile rele îl j...