Capitolul 13

441 47 11
                                    

-peste o săptămână-

       Îmi simt corpul transpirat și greu pe salteaua patului. O aud din nou chicotind și râd, amintindu-mi unele chestii de mai devreme. Unghiile ei îmi zgarie încet brațul și o privesc. Stă între noi, dezbrăcată și radiază de fericire, iar Skipper se uită la mine și îmi zice din priviri că e cam nebună. Dar in realitate deja moare după micuța noastră prietenă, mai mult jucărie sexuală.

—Îmi plac mușchii tăi.zice chițăind

—Ăia sunt mușchi? Privește aici, Lilith!

          Hercule își încordează brațul și fata deja a zburat în brațele lui, lăsându-mi în sfârșit spatiu să respir. Continuă să se joace și râdă și aproape adorm, dar când țopăie jos de pe pat zgomotul scoate din transă. Liniștea brusca incepe sa ma enerveze asa ca mă uit la el, știind o spună ceva. Se trage mai aproape și îmi întinde pachetul de țigări.

—Nu ai precizat că Lilith voia de fapt o aventură de durată cu doi băieți.zic și îmi aprind țigara

—Acum de ce te mai plângi? Tipa e jucăușă, îi place, mie îmi place și ție îți place. Toată lumea e fericită!
  
           Da, toată lumea e fericită. Dar programul meu de lucru se duce naibii pentru că voi... Oftez apoi expir tot fumul pe nări, dau vina pe voi pentru incapacitatea mea de a refuza.

—Nu te mai gândi atât.spune rânjind

            Îmi atinge abdomenul cu degetul arătător și îmi întorc capul spre fereastră.

—Ce i-ai spus despre noi doi? Imi imaginez că nu te-a luat gura pe dinainte să-i spui că ești gay.

             Râde sănătos după care vine mai aproape și se sprijină în cot, privindu-mă fix în timp ce pufăie din țigară.

—Tot ce trebuie să știe Lilith este că ne distrăm.spune serios. Și nu sunt gay!

—Dacă o să continuăm...

              Își pune degetul pe buzele mele și tac. Îl urăsc pentru e atât de calm de parca are totul sub control. Nu o cunosc pe fata asta, nu am vazut-o niciodată în preajma lui și el are atâta siguranță nu o deschidă gura mai mult decât e cazul.

—Lasă totul în seama mea, prietene.

                De ar fi atât de ușor, Skipper! Se întinde peste mine ajungă la scrumiera de pe noptieră. Strivește smocul de recipientul din sticlă după care rămâne deasupra și suflă încet tot fumul pe pielea mea, privindu-mă într-un mod neobișnuit.

SkipperUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum