Capitolul 33

299 30 4
                                    

       Sincer? De ce vrei să fiu sincer cu tine, Skipper? Asta nu o să ducă la lucruri bune, nu vreau să ajungem iar să nu mai vorbim, îmi place cum suntem acum. Undeva între normalitate și... Nu, nu suntem între două părți, una bună și una rea, simt că mă aflu pe o prăpastie, iar cu fiecare clipă ce trece din acest moment eu cad în gol. Mă ui la el și mă las pe spătarul canapelei, cugetând atent cuvintele pe care urmează să le scot pe gură.

—E același parfum.zice după un timp în care doar ne privim

—Ce vrei mai exact de la mine, Skipper?întreb cu jumătate de gură

     Surâde și se apropie de mine mai mult, până rămân doar câțiva centimetri între chipurile noastre.

—Vreau să nu mă îndepărtezi. Vreau să fii cu cine vrei tu, dar să rămâi cu mine. 

      Și așa mintea îmi crapă și rămân un vid total. Cum îndrăznești, Skipper?! Îmi lipesc buzele de ale lui ca ultimul animal ce doar dorința de a-l simții îl mai ține viu. Mâna mea dreaptă se așează pe gâtul lui și urcă spre ceafă, trăgându-l mult mai aproape. Îmi îndepărtează mâna și se așează rapid în poala mea dându-mi peste cap orice reflex sau idee despre ce are de gând. Însă mă conformez rapid în momentul în care simt cum îmi îndepărtează geaca de pe umeri și mă aplec mai mult spre el până reușește să scape de ea. Mă las din nou pe spate, rupând sărutul și îmi ling buza de jos. Ce naiba faci? Îl analizez din cap până la poziția în care se află și nu-mi dau seama ce simt despre toată situația asta. 

—Ce o să zică Baxter?întreb privindu-i ochii

—Ce treabă are el?mormăie apoi își bagă mâna rece pe sub tricoul meu și îmi mușc obrajii pe interior

—După călăreală pe care am întrerupt-o pare că are.răspund și îmi pun mâna peste materialul tricoului prinzându-i lui mâna să nu mai înainteze

—Ești cumva gelos?

—Nu.

—Atunci care e problema?spune enervat

—Te joci iar cu oameni care nu au nicio vină, oameni care țin la tine și au încredere în tine.zic iritat

—Baxter?pufnește amuzat

          Mă enervezi, Skipper. Rânjetul de pe fața ta mă irită groaznic, credeam că ai încetat să mai fii răzgâiat! 

—Baxter e gay. L-am cunoscut când am ajuns aici, ne-am împrietenit rapid pentru că aparent am lipici la gay, poate de asta nu îmi merge cu femeile.continuă apoi se apleacă peste mine având brațele sprijinite de spătarul canapelei de o parte și de alta a capului meu. Am vorbit un timp, am băut și cumva am ajuns în camera în care ne-ai găsit. A fost ceva spontan, iar după ce s-a încheiat show-ul cu iubita ta... care apropo, e iubita ta? După, mi-a spus că îi pare rău pentru ce s-a întâmplat și că nu vrea să afle gagiul lui pentru că o să iasă urât. Deci cred că în final eu sunt cel mai cuminte din toată povestea asta. Pot să primesc și eu puțină afecțiune fără să o cerșesc de la cineva, te rog?

         Își lipește fruntea de mea și oftez aproape insesizabil. Da, poate pot să o fac. Doar că mâine nu o să fie o zi bună pentru nici unul dintre noi. Îmi simt mâinile tremurând rușinos de tare, aș da vina pe alcool. Dar cu ce să fie vinovat el când tu ai pus atâta presiune pe mine? Te vreau, poate mai mult decât mă vrei tu, poate mai mult decât vrei tu afecțiune de la oricine, în moduri în care nici nu știu să îți explic pentru că nu am fost atașat atât de obsesiv de nimeni niciodată. Iar tu o să îmi distrugi mintea, pentru că inima nu vreau să fie părtașă la așa ceva. Am raționalizat fiecare gest mărunt cât de bine am putut ca să vii tu acum să îmi distrugi zidurile minții și să îmi ajungi la inimă? Atât de nenorocit poți să fii...

SkipperUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum