-ora 23:52-
Intru în apartamentul ei complet înghețat de ploaie, picăturile de apă încă se scurg de pe mine direct pe podeaua din hol.
—Conduci ca un maniac!strigă după ce se descalță
—Și?întreb făcând același lucru
Doar pufnește nervoasă și pune geaca în cuier, o pun și eu pe a mea apoi mă uit în oglindă și îmi trec mâna prin păr, s-a lipit de frunte și tricoul de piele. Minunat. Trag de marginea de jos și îl scutur puțin, dar e al naibii de rece și așa, nu a fost o idee bună. Ieșitul afară a fost o idee bună, mersul prin ploaie nu a fost. O urmăresc cum dă drumul la calorifere mai tare apoi se oprește și se uită la mine.
—O să îți aduc pijamalele.spune și pleacă
Faptul că a spus pijamalele mă face să mă gândesc iar la pantalonii ăia oribili. Îmi dau tricoul jos și merg după ea, deschid ușa la dormitor și mă trezesc pe întuneric deoarece mi-a aruncat un material în cap. Îl dau jos și prind și pantalonii înainte să mă nimerească iar.
—Acum ieși, vreau să mă schimb.
Ies fără să comentez de data asta și intru în baie. După ce mă schimb încep să mă plimb prin apartament, începe să se încălzească aici. Îmi mai scutur puțin părul în speranța că poate o să se usuce mai repede și mă trântesc pe canapea. E suspicios de liniște aici, aproape mă bagă în dubii. A fost o zi unică. De obicei nu descriu așa evenimente din viața mea, dar chiar m-am simțit om. Deși e destul de arțăgoasă tind să cred că e doar un scut de protecție, știu că undeva acolo un mintea ei complicată îi place câtuși de puțin de mine. Ne-am dus la Mc și am luat orice prostie ne-a poftit sufletul. Timpul a trecut prea repede. Nu știam că lucrurile între două persoane se pot desfășura pe nesimțite, acum câteva minute ne plimbam prin ploaie să ajungem la o patiserie pe care ea o consideră demențială, și acum nu doar ea. Am dat ture de oraș cu mașina, am povestit și am glumit. Doar chestii simple, care acum mă fac să îmi dau seama că poate aș fi putut face asta cu oricine dacă nu aș fi avut ideea asta în cap că trebuie să fie totul planificat și perfect.
—Unde ești, Juno?aud o șoaptă și mă întorc spre dreapta. Sper că nu ai chef de vreo glumă stupidă pentru că o să țip și ...
—Sunt aici.zic și mă ridic
Merg spre ea, la lumină și răsuflă ușurată. Mă privește pentru câteva clipe apoi pare că vrea să spună ceva dar nu știe cum să formuleze, asta sau sunt nebun.
—Ce? Am ceva pe față?
—Vrei să îți usuc părul? Adică, tu să-ți usuci părul, sunt sigură că poți face asta și singur.
—Mi-ar face plăcere să îmi usuci părul, Maeve.râd
Se întoarce imediat și merge spre baie. O urmez și mă opresc în mijlocul încăperii, ea e ocupată să desfacă feonul de propriul cablu, apoi caută priza și mă așez pe capacul vasului de toaletă. Aud sunetul specific și urechile îmi vibrează enervate. Stau cuminte la locul meu și se apropie de mine. Valul de căldură mă lovește din plin și imediat apasă alt buton și nu mai e așa aiurea. Își trece degetele prin părul meu, răsfirându-l pe tot, asigurându-se că e uscat bine. Aș fi în stare să adorm aici, pe zgomotul ăsta.
—Ești gata.aud după câteva clipe
Mă ridic lent murmurând un mersi apoi ies și intru în dormitor. Perna separatoare e din nou pe mijlocul patului. Abia acum îmi dau seama că mă aflu aici doar pentru că îi e frică singură pe ploaie și nu pentru că îi place compania mea. Mă cam mint singur aici. În fine. Mă așez pe partea mea de pat și mă bucur că spatele mi se poate relaxa în sfârșit.
CITEȘTI
Skipper
RandomSkipper se îndrăgostește de tot ce e frumos, e superficial și ipocrit. Alegerile lui nu sunt cele mai potrivite, dar eu nu pot să îl împiedic să le facă. Eu sunt aici să îl ridic atunci când se prăbușește, să îi fiu scut atunci când vocile rele îl j...