Planurile lui nu-mi plac, dar oricum mă târâie după el. Ajungem pe hol și mă aleg cu un ghiont subtil în coaste. Mă uit in față și o văd pe Lilith, arată diferit. Poate pentru că poartă haine, probabil asta să fie. E îmbrăcată cu niste blugi negrii cu talie înaltă, o cămașă albă și un sacou crem, în picioare are niste pantofi negrii cu toc, iar părul ei e prins într-o coadă. De asta nu imi pare mie cunoscută, pentru că arată de parcă e o studentă model, una conștiincioasă care nu s-ar încurca cu unul ca Skipper. Ne privește câteva clipe apoi lasă privirea în jos și își așează mai bine ochelarii la ochi. Fetele cu care stă își fac semne și surâd, uitându-se la el de parca l-ar mânca din priviri.
—Sunt eu uituc sau nu le-am văzut niciodată pe fetele alea?întreb
—Blonda.spune, râzând și se uită la mine. Am fost cu ea o dată, atât.
—I-ai picat cu tronc, dacă a ajuns să mintă că ești iubițelul ei.
Trecem pe lângă ele și zâmbesc subtil cand văd că îi face cu ochiul lui Lilith.
—Scandal.mârâi și mă uit în spate cum stau cu gura căscată și se uită la Lilith de parca le-au trădat patria
—Mereu mi-au placut fetele care se bat pentru mine.zice având un zâmbet micuț în colțul gurii
—Juno!
Zâmbetul mi se șterge de pe chip în secunda în care aud strigătul. Mă opresc din mers și caut vocea feminină care a răsunat pe întregul hol.
—Ce faci? Nu vii?
Văd o fată cu părul negru venind spre mine cu pași repezi. Nu imi pare cunoscută, dar pare ca ea mă cunoaște. Îmi sare în brațe și o aud chițăind cât de dor i-a fost de mine. Parfumul ăsta, buclele ce i se așează frumos pe spate, îmi aduc aminte de cineva. O strâng în brațe și râd fericit.
—Faith!
Îi aud râsul colorat și o eliberez din îmbrățișare.
—Arăți atât de diferit.zice și îmi mângâie obrazul drept
—Am crescut, Faith.
—Mă bucur că nu m-ai uitat.
Cum as putea sa imi uit singura prietenă?
—Juno?întreabă Skipper și îl văd în dreapta mea
—E o poreclă.
După ce îl luminează cu privire la modul în care m-a strigat întinde mâna spre el și se prezintă.
—Eu... zice și se strâmbă din cauza faptului că îi strânge mâna cu putere
—Skipper, da. Cred că ne-am mai cunoscut o dată.ii taie rapid fraza și deja îmi pare rău de el
—Ești sigură? Nu cred ca te-aș fi uitat atât de repede.zice și o scanează de sus pana jos
—Nu, nu eu sunt cea care a avut neplăcere să aibă de aface cu tine.zice zâmbind fals
CITEȘTI
Skipper
RandomSkipper se îndrăgostește de tot ce e frumos, e superficial și ipocrit. Alegerile lui nu sunt cele mai potrivite, dar eu nu pot să îl împiedic să le facă. Eu sunt aici să îl ridic atunci când se prăbușește, să îi fiu scut atunci când vocile rele îl j...