Capitolul 4.

426 46 22
                                    

-seara-

        Cum închid ușa îl zăresc în fața mea, nespus de furios, după încruntătura de pe frunte.

—În apărarea mea, ea s-a dat la mine.zic și trec mai departe

         Numele meu se aude ca un strigăt puternic ce îmi irită urechile, stie ca nu-mi place îl pomenească. Imi înșfacă gulerul cămășii cu ambele mâini și izbește de perete.

—Cum ai putut?!strigă aproape plângând. În tot acest timp te-ai prefăcut că îmi ești prieten și de fapt ti-o puneai cu ea?!

—Alcoolul ți-a înecat creierul cu totul.mormăi și îmi dau ochii peste cap, chiar dacă îmi apasă pieptul destul de dureros

—Erai cel mai bun prieten al meu, singurul!

—Încă sunt, cretinule.

—Nu, jegurile ca tine merită să moară!

            Destul pentru azi, îl împing cu toată forța în celălalt perete și îmi așez cămașa.

—Nu te mai prosti atât, între mine și ea nu a fost nimic niciodată!

             Urlă a văzut tot, nu mai am nimic de ascuns și face in toate felurile. Tare greu abțin nu îi trag vreo una ca îi închid gura. Dar mă rezum doar la a închide ușa, sperând o sa se faca liniște însă o lovește cu piciorul, deschizând-o si îl scot în secunda următoare afară din cameră.

—Tu chiar cauti bătaie azi?mârâi nervos

-De ce nu mi-ai spus că mă înșela cu tine?!urlă și mă împinge. Toate sfaturile, tot ce ai spus despre ăla... erau de fapt despre tine!continuă pe același ton ridicat și mă lovește cu degetul în piept. Tu esti vinovat pentru că am ajuns asa! Numai tu! Si am avut încredere în tine!

—Nu am fost cu nimeni, Skipper!urlu ca să înțeleagă tot prostul

—Măcar dacă ai avea decența să recunoști.spune cu lacrimi în ochi. Și te crezi atât de matur și inteligent. Uită-te la mine ce mi-ai facut...

—Nu eu ți-am făcut asta!

—Te-ai prefăcut că îmi ești prieten și mi-ai luat femeia pe la spate, ce fel de prieten face asta?!

—De ce rahat as vrea sa iti iau panarama?!întreabă deja exasperat

—Acum o faci panaramă, dar în clipul ăla... zice și se lasă ușor în jos

—Ce clip?întreb și devin ceva mai calm

              Naiba stie ce e în capul lui, dar la cât furie are în el cu siguranță nimic de bine. Nu inteleg despre ce clip vorbește, nu imi expun viața pe nicio rețea de socializare, feresc de aparatele de fotografiat dracu de tămâie si el are clipuri cu mine?!

SkipperUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum