-cateva momente de
liniște mai târziu-Nu știu de ce, dar somnul meu a dispărut. El nu se mai foiește de ceva timp, asta cred ca înseamnă că a adormit. Norocosul. Mă ridic la marginea patului, încercând să fac cât mai puțin zgomot posibil. Pășesc desculț pe podeaua rece după care ies din cameră și merg în bucătărie. Mă gândesc că un ceai cald mi-ar face bine acum. Pun apa la încălzit după care iau cana mea și un pliculeț de ceai, e ceva amestec de ierburi, nici nu-mi pasă. Iau punga de zahăr și o așez lângă cană. După ce torn apă fierbinte în cană peste pliculeț adaug zahărul și învârt cu o lingură. Trebuie să mai astept. M-aș așeza, dar mi-e teamă că o să adorm aici. Merg până la fereastră și o deschid. E atât de bine afară, și surprinzător e liniște. Ar merge o plimbare nocturnă. Mă răzgândesc rapid totuși, pentru că mi-e lene sa cobor scările. Inspir adânc după care închid geamul și iau cana. Sting becul ieșind din bucătărie și mă opresc pe canapea. Am un sentiment aiurit ce nu-mi dă pace. De obicei nu las nimic să-mi afecteze mintea și totodată somnul. Ziua de ieri a fost plictisitoare, aproape. Imi amintesc de Faith. La naiba, cât de mult s-a schimbat și cât de mică e lumea... Nu am văzut-o de ceva ani, de pe vremea când ea și Moose erau împreună. Amintirea zilei în care s-au despărțit mă face să las capul pe spate și să oftez zgomotos. Nu vreau să mai văd iar ziua aia! Bătrânul l-a lovit pe Moose, zicând că Faith nu e de teapa lui și că dacă o mai vede pe lângă noi o să aibă grijă de ea. Moose a fost îngrozit, cu toții am fost. O iubeam pe Faith, era singura figură feminină din copilăria mea. Uneori, in noapte, stăteam și mă gândeam că poate e vina mea ca tata a decis să-i interzică lui Moose sa mai fie cu ea. Eram fericit în preajma ei, surioara mai mare ce mi-a fost luată cand lumea mea părea să prindă culoare. Dar asta a fost acum multi ani, m-am obisnuit cu singurătatea. Poate că nu sunt chiar singur din cauza lui Skipper. Ridic ceaiul, vrând să beau din cană, doar că ceva îmi trece prin minte și pun cana la loc pe masă. "Nu mai fi asa gay", îmi dau ochii peste cap numai auzindu-i în minte vocea enervantă. Poate că am exagerat, poate nu ar trebui să mai fac asta. Atunci o să încetez. Grozav. Mhm. Nesuferitul. Din cauza lui ajung să nu dorm noaptea? Stupid. Imi beau ceaiul după care mă întind pe canapea si îmi așez perna sub cap. Diseară o să încui ușa, nu vreau să fiu prea gay pentru el, nu din nou.
CITEȘTI
Skipper
RandomSkipper se îndrăgostește de tot ce e frumos, e superficial și ipocrit. Alegerile lui nu sunt cele mai potrivite, dar eu nu pot să îl împiedic să le facă. Eu sunt aici să îl ridic atunci când se prăbușește, să îi fiu scut atunci când vocile rele îl j...