"Jungkook, çikolatalı pasta yemek ister misin hmm?"
Başını sağa sola salladı küçük oğlan.
"Hayıy."
"Ama neden? Seokjin sevdiğini söylemişti."
Düşündü Hoseok. Ona emanet edilen bu minik tavşanı başka ne mutlu edebilirdi?
"Peki resim yapalım mı, birlikte ?"
"En çok namu hyungya yesim yapmayı seviyoyum ben."
Büyük bir sır söylemiş gibi ağzını kapattı hızla.
"Bunu ona şöyleme şakın."
Kıkırdadı hoseok.
"Pekala, Taehyung'u okuldan almaya gidelim o zaman."
"Evett !"
Kanepeden atlayıp zıplamaya başlayan jungkook öyle şirin görünmüştü ki gözüne koşar adım kucağına aldı ve öptü yanaklarından.
"Jungkook çok tatlısın."
"Şende çok güzelşin hoşik ! Dudaklayın kalp gibi !"
"Aman tanrım !"
Gıdıklamaya başladığı çocuğu fırsattan istifade birkaç kere de ısıran genç yazar, oğlunu daha fazla bekletmemek için kucağına aldığı jungkook la birlikte ayrıldı evden.
Arabayla yaklaşık on dakika yolculuk ettikten sonra oldukça görkemli bir okulun önünde durdular. Bahçesi o kadar büyüktü ki jungkookun kocaman açtığı gözleri bile yetemiyordu her yerine bakmaya.
"İşte geliyorlar !"
Hyungun gösterdiği yere çevirdi başını. Taehyung büyük bir öğrenci topluluğunun en önünde, bir kızla konuşarak yanlarına geliyordu.
"Teyung !"
Taehyung ismini duyar duymaz gözlerini konuştuğu kızdan çekmiş jungkook a ve babasına bakmıştı.
"Jungkook !"
Büyüğünün elini bırakan jungkook paytak adımlarla koştu arkadaşına. Tam düşer gibi olmuştu ki yakaladı onu teyung'u.
"Yavaş olsana düşecektin !"
Kendisine kızdığını düşünüp dudaklarını büzdü jungkook. Oysa onu çok özlediği için koşmuştu sadece.
"Özüy dileyim bağıyma."
Taehyung kalbinin paramparça olduğunu hissetti. Küçüğü yaşlı gözlerle kendisine bakıyorken başka ne düşünebilirdi ki ?
Eğilip uzun bir öpücük kondurdu yanağına.
"Düşersen canın yanardı, korktuğum için kızdım kookie."
"Ama ben koykmam, sen tutaysın beni."
Taehyung gülüp saçlarını karıştırdı.
"Tutarım tabii."
"Ah bu bebek de kim?"
Bu az önce taehyung la konuşan kızdı, tanımıştı onu jungkook.
"O jungkook, benim arkadaşım."
Her iki yandan ördüğü saçlarıyla çok güzel bir kızdı karşısındaki. Ama minik tavşan hoşlanmamıştı onun kendisine bakışından.
"Bebeklerle oynama yaşını geçtiğini sanıyordum taehyung."
"Ben bebek değilim."
"Öyle mi? Kaç yaşındasın peki? Okula gidiyor musun?"
"Şeni iygilendiymez."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Our baby 👪 | Taekook
Fanfiction"Jungkook bizimle gelmek ister misin ?" "Hayıy." "Neden ?" "Ben çok ağlayım başınız ağyıy." "Ağrı kesici içerim." "Ne diyorsun Namjoon ya ?" "Başımız diyorum seokjin, gerçekten de ağrıyacak." | Namjin | | Sope | #1 sope 191121 #1 namjin 131221