"Taehyung kendine gelir misin tanrı aşkına, saatler sonra bir yıldır hazırlandığın projenin sunumunu yapacaksın ve sen burada oturmuş Tannie ile oynuyorsun."
"Yapacağım her şeyi yaptım grup üyeleri bana minnettar, daha ne yapmamı bekliyorsun ki ?"dedi umursamaz bir tavırla.
"Önce bir duş alıp kendine yakışır şekilde giyinebilirsin mesela."dedi hoseok çıkardığı gözlüklerini masaya bırakırken.
"Baba, çuvalın bile yakışacağı bir oğlun var boşuna dert ediyorsun."
"Hayır o kadar haklısın ki kızamıyorum bile."
Duydukları ile kıkırdadı ve her ne kadar dile getirmese de babasının haklı olduğuna kanaat getirerek ayaklandı taehyung.
"Yine de konuklarımın karşısına özensiz çıkmak bana yaraşmaz."
"İşte benim oğlum !"
"Ne olmuş oğluna ?"
"Ah Seok hoşgeldin ! Taehyung'un yıl sonu projesinin sunumu var bugün."
"Merhaba hyung."
"Göz açıp kapayıncaya kadar büyüyor bu çocuklar Hoseok insan inanmak istemiyor bazen. Her neyse taehyung sana bol şans."
"Bunları kahve eşliğinde konuşmaya ne dersin ?"
"Şahane olur derim."
İki dost salondan ayrılırken telefonunun sesiyle irkildi taehyung. Arayan grup arkadaşı Seojun'du.
"Alo ?"
"Taehyung neredesin ?"
"Evdeyim bir sorun mu var ?"
"Aynı saate iki ayrı sunum koymuşlar ve biz şimdi fark ettik. Bu yüzden üç saat erkene almak zorunda kaldık."
"Bu nasıl mümkün olabilir ?! Koskoca üniversitede tek bir tane mi konferans salonu var tanrı aşkına !"
Yeontan, onun bu sinirli haline havlamış ardından hızla kaybolmuştu ortalıktan.
"Sinirini sonraya sakla, şimdilik sadece sunuma odaklanmalıyız."
Burun kemerinde gezinen ince uzun parmakları durakladı.
"Haklısın."
"Ben salondayım ses sistemini ve dökümanları ayarlıyorum. Kırk beş dakika sonra başlayacağız. Ona göre misafirimizle birlikte buraya gel."
"Arabam tamirde David'i ben alamam, hem grubun diğer üyeleri nerede ?"
"Onlar akademisyenlere haber vermeye gitti ve taehyung, taksi de olur yeter ki gelin."
"İyi peki."
Telefonu kapattığı gibi odasına koştu esmer oğlan. Hızlıca aldığı duş sonrası babasının iki gün öncesinden hazırladığı takım elbiseyi geçirdi üzerine. Saçını kurutmak için yeterli zamanı yoktu bu yüzden onu es geçip çantasını aldı ve çıktı evden.
Her şey o kadar hızlı olmuştu ki başının döndüğünü hissetti taehyung. Zira sadece 20 dakikada hazırlanmıştı ve bu bir rekordu kendisi için.
Yolun kenarında durmuş geçen taksiler için elini kaldırıyor durmalarını söylüyordu fakat sanki her biri sözleşmis gibi basıp geçiyordu yanından.
"Lanet olsun !"
Neden sonra yanına yaklaşan siyah bir wolkswageni fark etti taehyung. Kim olduğuna bakmak için hareketlenmişti ki buna gerek kalmadı, tanıdık ses çoktan doldu kulaklarına.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Our baby 👪 | Taekook
Fanfic"Jungkook bizimle gelmek ister misin ?" "Hayıy." "Neden ?" "Ben çok ağlayım başınız ağyıy." "Ağrı kesici içerim." "Ne diyorsun Namjoon ya ?" "Başımız diyorum seokjin, gerçekten de ağrıyacak." | Namjin | | Sope | #1 sope 191121 #1 namjin 131221