"Dedektif, Kim Namjoon ile tanışın. Kendisi işinde oldukça başarılı bir adlı tıp uzmanımızdır."
Beyaz laboratuvar önlüğüne tezat esmer teniyle yunan heykellerine benzeyen bu adam hiç olmadığı kadar gerçekliği sorgulatmıştı seokjine.
"Kim seokjin, memnun oldum."dedi kendinden emin bir sesle.
"Bende."
"Namjoon bu davayı artık aramiza yeni katılan seokjin yürütecek, bütün bilgileri ona sunacaksın. Seokjin,"diyerek meslektaşına döndü sonra.
"Sana güveniyorum, kısa sürede bitir şu işi."
"Hiç şüpheniz olmasın efendim."
Çavuş dedektifin gitmesinin ardından göz göze geldi iki adam. Biraz çekingenlik biraz da heyecan hakimdi o anlarda. İlk söze giren seokjin oldu.
"Şey, henüz bir hafta önce atandım ve buradaki ilk davam."
"Ah, anlıyorum."
"Siz ?"
"Dört yıl oldu sanırım."
"Ne güzel."
"Bilmediğiniz, merak ettiğiniz, bir şey olursa sormaktan çekinmeyin lütfen."
"Pekala, o halde iyi geçinelim!"diyen seokjin anlık yüksek çıkan sesine şaşırıp dudaklarını tokatladığında gülümsedi Namjoon.
Ve seokjin bu adamın yunan heykeli olduğundan emindi artık.
**
"Akşamdan kalma gibisiniz."
Seokjin uzaklara dalan gözlerini yani başında ki sesin sahibine çevirdiğinde yorgunca gülümsedi.
"Otuz üç saattir uyumuyorum, ömrümde hiç içmediğim kadar kahve içtim ama hala siktiğimin toplantısı bitmedi."
"Vay canına."dedi Namjoon hayretle.
"Sanırım senin mesain bitti."diyerek giymiş olduğu montunu ve omzunda ki çantayı işaret etti gözleriyle.
"Evet ama.."
"Ama ?"
"Bir sonra ki kahvenize eşlik edebilirim."
"Gerek yok, yeteri kadar yorgunsun, eve gidip dinlenmen daha-"
"Burada kalmak istiyorum. "Dedi Namjoon.
"Eve daha sonra da gidebilirim."Seokjin gülümseyerek kaçırdı gözlerini. O bakışların üzerinden ayrılması ise hiç mi hiç hoşuna gitmedi esmer oğlanın.
***
"Seokjin, ne işin var senin burada?"
Gülümsedi genç polis.
"Seni çalışırken izlemeyi seviyorum."
"Tanrı aşkına !"dedi elindeki tüpü tezgaha koyarken. "Elim ayağıma dolanacak şimdi idrar yerine bok koymasam bari şuna. "
Seokjin bu dediğine kahkahalarla gülerken soğuk laboratuvarında ilk kez ısındığını hissetti Namjoon.
"Neden öyle bakıyorsun?"
"Nasıl?"
"Çok dikkatli işte."
"Hayatimda gördüğüm en güzel şeysin."dedi dürüstçe.
"Baktıkça bakasım geliyor engel olamıyorum. Rahatsız mı ettim ?"
"Hayır, sadece.."
"Sadece ne ?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Our baby 👪 | Taekook
Fanfic"Jungkook bizimle gelmek ister misin ?" "Hayıy." "Neden ?" "Ben çok ağlayım başınız ağyıy." "Ağrı kesici içerim." "Ne diyorsun Namjoon ya ?" "Başımız diyorum seokjin, gerçekten de ağrıyacak." | Namjin | | Sope | #1 sope 191121 #1 namjin 131221