"Alo Hoseok, müsait miydin ?"
"Elbette yoongi, kötü bir şey yok değil mi ?"
Sesi telaşlı ve gürültülü geliyordu yoongi'nin ve bu hoseoku korkutmaya yetmişti bile.
"Kötü değil harika."
"Seni anlamıyorum."
Kapı kapanma sesi duydu sonra genç yazar. Ve ardından motor sesi ulaştı kulağına.
"Hep seninle birlikte çalışmak istemiştim sanırım bu sefer başardım."
"Ne demek istiyorsun ?"
"Yılın en güzel röportajına hazır ol demek Jung Hoseok."
***
"Kookie, hafta sonu sinemaya gidelim mi ?"
"Olmaz jimin."
"O niye ?"
"Haftasonu okul gezisi var çünkü oraya gideceğim."
"Ne gezisiymiş bu ?"dedi taehyung.
"Akvaryuma götürecek bizi öğretmen. Kocaman köpek balıkları varmış, kafanın üstünden falan geçiyorlarmış çok iyi değil mi ?"
Heyecanlanınca büyüyen gözleri ve hafif belirgin on dişleriyle büyüdükçe daha tatlı oluyordu sanki ve bunu en çok Namjoon seviyordu.
"Öyleymiş."dedi jimin.
"Jimin, benimle resim kursuna gel sende."
"Tae ben resimden ne anlarım tanrı aşkına ?"
"Peki sen neyden anlarsın ?"
"Spor yapmaktan ve dans etmekten."
"Sen en son anaokulundayken dans ettin jimin ve inan bana faciaydı."
Jungkook kıkırdayıp ayaklarını uzattı çimlere.
"Yapmayı sevdiğimiz şeyler ve yapmakta iyi olduğumuz şeyler farklıdır aptal dostum ben mi öğreteceğim bunu sana ?"
"Bir an babamı dinliyorum sandım, tanrım uzun konuşmalardan nefret ediyorum !"
"Hoşik hyung mükemmel biri kendine gel taehyung !"
"Okuma yazma öğrendiğinden beri onu daha çok seviyorsun jungkook."
"Elbette, kitaplarını okuyabiliyorum çünkü."
"Ben defalarca okudum ama hiç etki etmedi."dedi jimin.
"Yalnız o kitaplar yaşına uygun değil sen nasıl okuyorsun ?"
"Beni kurallara uyan uslu bir çocuk gibi düşünmeniz duygulandırdı."dedi gülerek.
Taehyung'un evlerinin bahçesindeydiler. Oldu olası severdi minik tavşan burayı.
"Dersler çok ağır, babam sürekli çalışmam için zorluyor ama ben zaten çalışıyorum !"
Jiminin isyanına katıldı taehyung.
"Hoseok babam da öyle. Hadi derse taehyung ! Kaç soru çözdün taehyung ! Sana ceviz getirdim zihin açıklığı verirmiş taehyung !"
Güldü jungkook.
"Bizimkiler de tam tersi çok çalışma gözün ağrır, sırtın yamulur, beynin yok olur diyor."
Kahkaha attı jimin.
"Bir keresinde Namu, benim zekam tüm aileye yeter boşver çalışma dedi. Bunu duyan Seokjin hyung da bokunu çıkardın artık deyip bağırdı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Our baby 👪 | Taekook
Fanfiction"Jungkook bizimle gelmek ister misin ?" "Hayıy." "Neden ?" "Ben çok ağlayım başınız ağyıy." "Ağrı kesici içerim." "Ne diyorsun Namjoon ya ?" "Başımız diyorum seokjin, gerçekten de ağrıyacak." | Namjin | | Sope | #1 sope 191121 #1 namjin 131221