mezuniyet

6K 585 256
                                    

5 YIL SONRA

Taehyung, üniversiteyi bitirme projesi için havaalanındaydı. Amerika'da özel bir üniversitede çalışan bir doktor öğretim üyesi, kendisiyle birlikte dört arkadaşının daha ısrarına dayanamamış bir konferans için geliyordu Kore'ye. Projede tam olarak buydu işte. Onu karşılayıp konferansa katılmasını sağlamak.

Konuğunun ismi yazılı olan pankartı tutan kolları yorulmuştu fakat pes etmedi.

O sırada arkadaşı Seojun ile konuşmuş konferansın yapılacağı salonda neler olup bittiğini sormuş ve konaklayacağı oteli de ayarladıklarına dair bilgi almıştı.

"Nerede kaldı bu adam ?"

Telefonunun zil sesi kulaklarına dolduğunda arayan kişiye baktı ilkin. Jimin'di.

"Taehyung, neredesin ?'

"Havaalanındayım neden ?"

"İşte bu çok iyi, yarım saate oradayım yola çıkıyoruz."

"Ne, nereye ?"

"Jungkook'un mezuniyetine tabii ki ! Babamlar çoktan çıktı bile."

"Ama jimin, projem-"

"Başlatma projene şimdi, jungkook'dan önemli mi ?"

"Değil."dedi hemen.
"Hiçbir şey jungkook'dan önemli değil."

"Senden bunu duymak yüreğimi okşadı."

"Jimin.."

"Jungkook lise için Busan'a gittiğinden beri tek kelime konuşmadı seninle. O zamanlar bunu yaptığı için ona kızıyordum fakat şimdi anlıyorum."

"Daha ne kadar vicdanıma oynayacaksın park jimin ?"

Biricik dostunun kıkırtısı ardından da yumuşacık sesi duyuldu sımsıkı tuttuğu telefonda.

"Sana söyledim, o seni affedene kadar bu böyle olacak."

Sıkıntıyla ofladı taehyung.

"Benimle bir gün bile küs kalamayan çocuk, dört senedir yüzünü bile göstermedi."

"Bil bakalım neden ?"

Telefonu kulağından uzaklaştırıp derin bir nefes aldı.

"Yah kime diyorum kim taehyung ! Her neyse üç don yeter mi ?"


**

"Busan'a en son on iki yaşımdayken gelmiştim. Vay be zaman hızlı geçiyor."dedi jimin gülümseyerek.

"Hani bensiz hiçbir yere gitmemiştin ? Ben buraya ilk kez geliyorum."

"Ben de insanım, arada ufak yalanlar söyleyebiliyorum."

"Hain köpek."

Sıkı sıkıya tuttuğu valizi iteledi taehyung'a doğru.

"Çok konuşma bırakırım seni kalabalığa."

"Jimin, farkında mısın ben 23 yaşındayım."

"Olsun hala salaksın."

Başını her iki yana sallayıp sabır dilendi esmer oğlan.

"İlk işimiz otele gitmek, babamlar bizi bekliyor. Ardından hazırlanıp törenin yapılacağı salona gideceğiz."

"Hemen mi ?"

"Taehyung farkında mısın mezun olan jungkook ve biz törenin başlamasına üç saat kala geldik ?"

"Haklısın, hadi gidelim."

Our baby 👪 | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin