imkansıza oynamak

6.2K 585 120
                                    

"Yazmaya tam olarak nasıl karar verdin ?"

"Benim için yazmak hep vardı. Hayatımın en büyük parçasıydı desem daha doğru olur sanırım. Ben pek sosyal bir çocuk değildim. Oyun oynayacak veya vakit geçirecek bir arkadaşa sahip olamadım hiç. Ama sorun değildi kalemim ve defterim vardı neticede."

Durdu ve tepkisini kontrol etti yoongi'nin. Pür dikkatle dinliyordu genç gazeteci.

"Yetişkinliğe adım attığım da ise cinsel yönelimim sonucu kimse istemedi beni etrafında. Hatta kendi anne babam bile yüz çevirdiler. Ah, benim için çok zor dönemlerdi."

"Anlatmak zorunda değilsin."

"Hadi oradan, buraya bunun için geldin."

Güldü yoongi.

"Doğrucu olmana bayılıyorum."

"Neyse devam ediyorum."dedi heyecanını bastırmaya çalışarak.

"Yazılarım hep kendimeydi. Kimse görsün okusun istemiyordum çünkü birisi onu alıp okursa kendimi çıplak gibi hissedeceğimi düşünüyordum.."

"Yani asla para kazanmak için başlamadın bu işe."

"Doğru. Zaten varlıklı bir aileye sahip olduğumdan para derdim asla olmadı. Ben sadece içimdeki tutkunun dışarı çıkmasına izin verdim o kadar."

Sessizliği dinlediler bir müddet.

"Peki ya taehyung ? O nasıl oldu ?"

Adını duyar duymaz gülümsedi hoseok. Ve Yoongi o saniye unuttu tüm bildiklerini.

"Lisans eğitimi bittiğinde evden ayrılma kararı aldım. Zaten babamın sürekli imaları canıma tak etmişti. Çok geçmeden bir yayıneviyle anlaşma imzaladım. Uhm, sanırım bu babamı nakavt ettiğim ilk andı."

Güldüler.

"Bu evi satın aldım sonra. Seokjin ve Namjoon ile de o zaman tanıştım. Fakat sonra tek başıma olmak kötü hissetmeme neden oldu. Önce bir hayvan sahiplenmeyi düşündüm. Daha sonra bu fikirden vazgeçtim. Çünkü daha güzelini bulmuştum. Bir çocuk evlat edinmek.. hem onun için hem de benim için yeni bir başlangıç sayılabilirdi. Hiç düşünmeden merkezdeki yurda gidip başvuru yaptım."

"Ve olumsuz sonuç aldın."

Başını salladı ağır ağır.

"Çok üzülmüştüm. Bana doğru düzgün açıklama bile yapmayarak reddettiler fakat pes etmedim. On üçüncü başvuruda müdire hanım bıkmış yüzüyle kimi alıyorsan al dedi ve gitti. Tanrım seneler geçti ama o kadına olan nefretim hiç dinmedi."

"Peki ya sonra ?"

"Sonra ? Sonrası çok kolay oldu. Salıncağa oturmuş ne yapacağımı düşünürken taehyung geldi ve beni sallayacağını söyledi. Düşmemem için de sıkı sıkı tutmamı tembihledi."

Kıkırdadı.

"Yoongi görmeliydin öyle tatlıydı ki ! Saçlarını azıcık toplamış olduğundan elmaya benziyordu aynı. Görür görmez kesinlikle o olmalı dedim hayatımda olması gereken kişi."

"Taehyung hatırlıyor mu peki ?"

"Elbette, ama bu hiçbir zaman sorun olmadı."

"Peki ya evlilik hiç düşündün mü ?"

"Ortada aday olmayınca evlilik de olmuyor yoongi."

"Peki aday oldu mu hiç ?"

Bakışlarını kaçırdı genç yazar. Onun adayı en başından beri Yoongiydi fakat ona söyleyecek cesareti hiçbir zaman bulamamıştı. Şimdi de bulamayacaktı.

Our baby 👪 | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin