acının kaynağı

5.9K 576 155
                                    

"Sonuçların açıklanmasına iki dakika kaldı ve sanırım ben bayılacağım."

Jungkook jiminin bu haline gülerken taehyung söylendi.

"Abartma jimin."

"Senin için önemli olmayabilir ama benim için hayatımın dönüm noktası tae, bu yüzden istediğim gibi abartırım."

"Jimin ben hissediyorum."

"Büyük mü küçük mü ?"

Avucunu kalbinin üzerine koyup gözlerini yuman jungkook, bu hareketiyle güldürdü kırmızı saçlıyı.

"Büyük."

"Tamamdır, oldu bu iş !"

Jiminin kendine kaldırdığı eline beşlik çakıp yeniden oturdu yerine.

O sırada taehyung sisteme çoktan girmiş sonucunu arıyordu.

"Seoul üniversitesi mimarlık fakültesi, kazanmışım."

"Taehyung çok sevindim !"

Jiminin sarılışına karşılık verirken çok mutlu hissediyordu taehyung. Hoseok'u gururlandırmak istemişti sadece ve başarmıştı. Babası onunla gurur duyacaktı.

"Tebrik ederim hyung."

"Hyung ?"dedi şaşkınlıkla.

Fakat değil cevap vermek jungkook ona bakmıyordu bile.

Az önce içine sığmayan mutluluğunun toz olup uçtuğunu düşündü taehyung.

"Başardım ! Seoul sanat akademisi bak jungkook görüyor musun ? Tanrım çok teşekkür ederim !"

Mutluluk gözyaşları birbir süzülürken jiminin yanaklarından, jungkook minik ellerini çıkardı yüzüne ve sildi her bir inci tanesini.

"Başaracağını biliyordum."

Jimin sımsıkı sarıldı küçüğüne. Yapamayacağına inanıp vazgeçtiği anda ben sana güveniyorum diyen jungkook'tu çünkü. Fark etmedi belki ama jiminin en büyük desteği oldu minik tavşanı.

"Hayalin hayal olarak kalmadığı için çok mutlu oldum chimmy."

"Taehyung.."

"Ağlama bak ağlayanlara ne derece sinir olduğumu biliyorsun."

"İyi be ayı !"

Jungkook onların bu hallerine kıkırdamış, çok sevdiği muzlu sütünü içmeye devam etmişti. Fakat taehyung'un tek bir kelimesiyle midesinin bulandığını hissetti.

"Hyerin."dedi taehyung.
"Veterinerlik kazanmış."

Jimin her ne kadar o kızdan hoşlanmasa da taehyung için yapmalıyım diye düşündü. 

"Tebrikler."

"Ryujin noona peki ?"dedi jungkook taehyung'u es geçerek.

Kırmızı saçlı buna bozulsa da ses etmedi. Berbat hissetmeye başlamıştı nedense.

"Bende tam onu arayacaktim, öğrenip sana haber ederim kookie."

"Pekala hyung."

Merdivenlere yönelip odasına giden jiminle birlikte jungkook rahatsızca kıpırdandı yerinde.

Taehyung, jungkook'un doğum gününden sonra onunla hiç konuşmamıştı çünkü. Hoş, bu kez jungkook da konuşması için uğraşmamıştı.

Ve aylar sonra ilk kez yalnız kalan ikili birbirlerine bakmaya çekiniyor gibiydi. Zira taehyung küçüğüne bakmamak için telefonla uğraşıyormus gibi yapıyor, jungkook ise elindeki sütün kutusunu inceliyordu.

Our baby 👪 | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin