5 YIL SONRA
"Evet, durum nedir ?"
"Tahmini 25 yaşlarında kadın. Vücudunda herhangi bir darp izi olmadığı gibi kapıda veya pencerede bir zorlama yok. Olayı ihbar eden karşı komşusunun verdiği ifadeye göre, maktulü en son üç gün önce elinde alışveriş poşetleriyle eve girerken görmüş."
"Konuşmuşlar mı ?"
"Hayır."
"Devam et."
"Apartmanda oldukça kötü bir koku yayılmaya başlayınca karşı komşunun aklına, bu daire gelmiş ve polise bildirmiş."
Gülümsedi seokjin.
"Pekala, bir tahminin var mı Şerif?"
"Efendim otopsi sonucuna göre düşüncelerim netleşecek."
"Gerek yok, komşuyu al ve merkeze götür."
"Ama efendim-"
"Sana ne diyorsam onu yap."
Olay yerine son bir bakış daha atıp arabasına binmek üzere adımladı seokjin. Tanıdık zil sesi kulağına dolduğunda koltukta geriye yaslandı.
"Joon ?"
"Hyung benim."
Sesini duyar duymaz yüzünde oluşan gülümsemeyi an be an izledi aynadan.
"Seni çok özledim ne zaman geleceksin ?"
"Görünüşe bakılırsa bu gece gelemeyeceğim bebeğim."
Offladı.
"Ama ya ben bıktım Namudan !"
"Yah, velete bak !"
Kıkırdadı genç komiser.
"Namjoon, kızma oğluma."
"O da benimle düzgün konuşsun."
"Konuşuyorum işte yalan atmasana !"
"Pekala sakin olun koca bebekler."
"Canım kek çekti dedim diye saatlerdir kek için uğraşıyor, markete gidip almama da izin vermedi hyung lütfen ona dur de."
Jungkook'un sesindeki bıkkınlık seokjini gülümsetirken, her yerini una bulamış eşini öfkelendirmişti.
"Ulan ben senin için yumurtadan civciv çıkarmışım şunun dediği laflara bak nankör evlat !"
"Hayatım abartma istersen."
"Siz zaten hep dışlayın beni, Namjoon kim ki ?"
"Benim en iyi arkadaşımsın hyung."
"Yemin et lan !"
"Daha bir saat önce yemin ettim ya !"
"Öyle mi olmuştu, hmm pardon."
Seokjin kahkahalarla gülerken, oğlu kocasına öldürücü bakışlar atmakla meşguldü.
"Joonie sen yarın işe gideceksin hayatım, bu yüzden her neyle uğraşıyorsan sonraya ertele. Kookie sende Taehyung'un yanına gitmeye ne dersin ?"
Düşündü jungkook. Okul başladığından beri neredeyse hiç görüşmüyordu taehyung ile. Hiç yanına gelmiyor, hiç oyun oynamıyordu onunla. Oysa ki jimin her hafta sonu yanına geliyordu ve bu canını sıkıyordu tavşan oğlanın.
"İstemiyorum."dedi sessizce.
"Bir şey mi oldu aranızda ?"
Kocasının sorusuna cevap bekledi seokjin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Our baby 👪 | Taekook
Fanfic"Jungkook bizimle gelmek ister misin ?" "Hayıy." "Neden ?" "Ben çok ağlayım başınız ağyıy." "Ağrı kesici içerim." "Ne diyorsun Namjoon ya ?" "Başımız diyorum seokjin, gerçekten de ağrıyacak." | Namjin | | Sope | #1 sope 191121 #1 namjin 131221