"Artık karşınızda genel yayın yönetmeni duruyor, saygıyla eğilin !"
"Hayatım, bunu çoktan hak ettin."
Hoseok sevdiğinin göğsüne başını yaslarken söylemişti bunu. Ve ardından saçlarında hissetti delisi olduğu dudakları.
"Bana bak yoongi, artık güzel şeyler görmek istiyorum bilgin olsun. Mesela yavru zürafaların ilk adımlarını gösteren bir haber çok güzel olurdu."
"Joonie, takdir edersin ki bunun pek bir haber değeri yok."dedi seokjin.
"Nasıl yok ? Minik bir yavru ilk adımlarını atıyor belki de acılara yürüyor ama korkmuyor."
"Hyung sen nasıl adli tıp uzmanı oldun ya ?"dedi jimin sesinde barındırdığı hayretle.
"Otopsi yapabilen bir adamın bu kadar duygusal olması çok şaşırtıcı değil mi sizce de ?""Katiller de ağlar jimin."
Bunun üzerine gülüşmeler artarken taehyung kaçamak bakışlarla küçüğünü izliyordu. Jungkook ise sakince yudumluyordu birasını.
"Bakmayın böyle olduğuna, söz konusu mesleği olunca bambaşka biri oluyor."dedi seokjin.
"Herkes öyle değil mi ?"diyen hoseok'a gülümsedi.
"Biliyorsunuz aldığım davaları birlikte yürütüyoruz ve her defasında zekasıyla beni büyülemeyi başarıyor."
"Bu adam normal şartlarda tencereye su koymakta bile zorlanıyor, orada minik tüpler ve numunelerle nasıl çalışıyor söylesene ?"dedi jungkook gülerek.
Yoongi buna kahkahalarla gülerken Namjoon öfkeyle bakıyordu oğluna.
"Saat gece iki sularıydı telefon geldiğinde."diye söze girdi seokjin. Artık tüm salon sessizliğe bürünmüş dinliyordu genç polisi.
"Namjoon mesaideydi ve ben o gece zar zor uyumuştum. Arayan ekipten arkadaşım Chan'dı ve bana sanayi bölgesinde ölü bir kadın bulduklarını söyledi. Üniformamı giyindiğim gibi fırladım evden. Kırk dakika sonunda olay yerine geldiğimde joon'un orada olduğunu gördüm. Hatta incelemelerini çoktan tamamlamıştı."
"Ee ?"dedi taehyung sabırsızca.
"Görünürde basit bir cinayet gibiydi, bir kadın defalarca bıçaklanmış bir vaziyette bulunuyor ve ortada her hangi bir suç aleti yok. Fakat O, bunun cinayet olmadığı fikrini öne sürdü."
"Nasıl yani ?"
"Vücudunda darp izi veya sürüklenme vs yoktu."dedi Namjoon.
"Ayrıca tırnak diplerinde herhangi bir DNA örneğine rastlamadım. Olay esnasında katil öldürme arzusuna yenik düşüp bütün kuvvetiyle bıçağı sapladığında oluşan kesiğin boyutu ve hasarı bu kadınla eşleşmiyordu. Sanki, sanki..""Canının acımasına dayanamadığı için ufak yaralar açmış gibi."
Başıyla onayladı arkadaşını.
"Fakat suç aleti olay yerinde yoktu ve benim bu teorimi destekleyecek başka şeyler bulmamız lazımdı."
"Orada da devreye ben girdim. Olay yerinin 100 metre ilerisinde bakım için bekleyen araçların kara kutusunu incelemek için savcılıktan izin aldım. Bildiğiniz üzere kara kutu, görüntü kaydedebilme özelliğine sahip küçük bir cihaz ve her arabada bulunmuyor fakat yine de şansımı denemek istedim. İyi ki denemişim beş arabanın birinde bile olsa görüntülere ulaştım."
"Sonuç ?"
"Namjoon haklı çıktı. Kadın elinde küçük bir bıçak ile ağlayarak geliyor ve ardı ardına saplıyor kendine. Çok geçmeden küçük bir çocuk o bıçağı alıp kayboluyor ortadan. Kadın da kan kaybına dayanamayıp ölüyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Our baby 👪 | Taekook
Fanfic"Jungkook bizimle gelmek ister misin ?" "Hayıy." "Neden ?" "Ben çok ağlayım başınız ağyıy." "Ağrı kesici içerim." "Ne diyorsun Namjoon ya ?" "Başımız diyorum seokjin, gerçekten de ağrıyacak." | Namjin | | Sope | #1 sope 191121 #1 namjin 131221