saklambaç

6K 579 94
                                    

"Artık jungkook'un kendisi geldiğine göre izninle hayatım, evdeki bütün çerçeveleri topluyorum."

"Ne ?"dedi jungkook gülüp kolunun altındaki bedene sarılarak.

"Sen evi benim resimlerimle mi doldurdun ?"

"Çok özlüyordum seni o yüzden."

"Sıcarken de özlemezsin ama seokjin. Tuvalete bile koydun, tavşan suratı tam karşımdayken rahatça yapamıyordum bile be !"

Jungkook hyungunun bu dediği ile kocaman bir kahkaha patlatmış, seokjin ise sert bakışlarını yollamıştı kocasına.

"Cidden, çok özlemişim sizi."

"Biz de seni özledik oğlum. Bakma Joon'un böyle dediğine, resimlerini koyan bendim ama onların her birine bakıp ağlayan oydu."

"Hiç öyle bakma bana velet, yokluğunda bu ev çok sessizdi ve ben bu sessizliği hiç sevmedim."

Dolan gözlerine aldırmadan gülümsedi jungkook.

"Namu, bu gece benimle uyur musun ?"

Bu cümle çok şey hatırlattı Namjoon'a. Uyuması için saydığı çekirgeleri, uydurduğu masalları ve dahi söylediği tüm ninnileri hatırlattı. Fakat hiçbiri uyumasına yardımcı olmazdı tavşan oğlanın. Yalnızca kendine sarılıp başını göğsüne koyduğunda hemencecik dalardı uykuya. Bir damla yaş düştü gözlerinden.

"Neden büyüdün sanki ?"

"Bu halimi sevmiyor musun ?"

"Benim minik tavşanımı öldürüp kas kütlesine dönüşmüşsün, nesini seveyim ?"

Kıkırdadı jungkook.

"Kaslı tavşan oldum işte fena mı ?"

"Sen her halinle güzelsin oğlum."dedi seokjin hayran bakışlarla.
"Sen hayatımda gördüğüm en yakışıklı adamsın."

Uzanıp bir öpücük kondurdu babasının alnına.

"Küçükken yakışıklı biri olmak isterdim hep, sanırım bunu başardım."

"Önemli olan iç güzellik."diyen Namjoon'la göz devirdi seokjin.

"Annesiyle çok vakit geçirdi bu sıralar aldırma ona kook."

"Annemden cidden haz etmiyorsun."

"Homofobik olmayıp evlenmemize karşı çıkmış olmasaydı severdim joon."

"Gerçekten yaptı mı ?"

Elindeki bitmiş şarap şişesine bakarken cevapladı oğlunu.

"Ona seokjin ile evlenmek istediğimi söylediğimde resmen delirdi ve kapı dışarı etti beni. Evlatlıktan reddettiğini söyleyip bir daha da gelmemem için sıkı sıkı tembihledi."

"İnanamıyorum."

"Namjoon çok güzel bir adam ona aşık olmaktan bir an bile pişman olmadım. Her şeyiyle mükemmeldi kapılmadan duramadım. Zannettim ki böyle birini doğurup büyüten kadında muhteşemdir. Fakat bu çok büyük bir yanılgıydı benim için."

"Neyse ki hepsi geçti gitti."dedi Namjoon gülümseyerek.
"Şimdi 18 yaşında kocaman bir oğlumuz var."

"Doğru."

"E peki nasıl düzeldi aranız ?"

"Evlendikten bir yıl sonra büyük bir kaza geçirdim. Kırık kaburgam ve şişmiş ayaklarım, benimle ilgilenen seokjin'e hiç yardımcı olmuyordu. Biliyorsun heybetli bir adamımdır."

Our baby 👪 | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin