içim gidiyor sana

3.8K 372 355
                                    

"Taehyung, neden burası söylesene?"

"Neden beğenmedin mi ?"

Taehyung gelip akşam seni bir yere götüreceğim dediğinde hiç böyle bir yer hayal etmemişti jungkook. Tavandan sarkan dev avizeler ve kenarları sarı işlemeli kırmızı halı gözünü alırken az ilerisinde ki canlı orkestraya kaydı bakışları. Kemancı kendisine göz kırptığında hızla önüne döndü.

"Beğenmedim değil sadece böyle bir yer tahmin etmemiştim."

Gülümsedi esmer.

"Bugün seni gerçek Kim Taehyung ile tanıştırmak istiyorum."

"Nasıl yani ?"

"Kendini geceye ve bana bırak, senden tek isteğim bu."

"Yani."dedi boğazını temizlerken.
"Şuan iki yabancıyı oynayacağız."

"Öyle de denebilir."

"Bunu neden yapıyoruz ?"

"Çünkü minik tavşan, sana unutulmaz bir gece yaşatmak istiyorum."

"Seninle olan her anım unutulmaz zaten taehyung."

"Biliyorum. Ama doğruyu söylemek gerekirse bunu yapmayı hep istemişimdir."

"Ne ?"dedi gülerek.

"Bir filmde izlemiştim sanırım on sekizlerimde olmalıyım, oldukça havalı bulmuştum. Bilirsin o yaşlarda etkilenmek için bu tür şeyler bire bir."

"Ve sende bunu jungkook'a yapmalıyım dedin ?"

"Kısmen."

Küçüğünün bozulan surat ifadesini gördüğünde gülümsemesine engel olamadı Taehyung.

"Gerçek aşkı bulduğumda dedim kendi kendime. Bir gün birini gerçekten seversem bende böyle etkilemeye çalışacağım."

Masanın üzerinde birleştirdiği ellerini kendine çekip birer öpücük kondurdu üzerlerine.

"Benim gerçek aşkım sensin küçüğüm. Bu hayalimi gerçeğe dönüştüreceğim kişi de."

Gülümsedi jungkook ve farkına varmadan bir damla yaş düştü sağ gözünden. Başını yasladı omzuna, yarını yokmuş gibi izledi sevdiğini.

"Ve düşündümde sen döndüğünden beri değişen benliğimi sana anlatma fırsatım olmadı. 23 yaşında ki Kim Taehyung ne sever nelerden hoşlanır bilmeni istiyorum."

Elmacık kemiğini okşadı usul usul.

"Seni tanımak için sabırsızlanıyorum."

"Seveceğine eminim."dedi yüzünde gezen parmak uçlarına birer öpücük kondururken.

Birbirine kenetlenen bakışlar savuruyordu içten içe bedenlerini. Garson sipariş almaya gelmeseydi eğer kahveler bir çift siyahı sevmeye devam edecekti.

"Buraya daha önce geldiniz mi bay Kim?"diye sordu jungkook.
"Zira menüye bakma gereği duymadan verdiniz siparişleri."

Küçüğünün çoktan oyuna adapte oluşu ve meydan okuyan bakışlarını sevdi Taehyung.

"Kalabalık yerleri sevmem."dedi gömleğinin ilk düğmesini açarken.

Jungkook'un gözleri anlık oraya kaysa da hemen toparladı kendini.

"Genelde böyle sakin ve elit yerleri tercih ederim."

"Bense tam tersi. Klasik müzikten hiç haz etmem ve sokak müziğinde dans etmek her daim favorim olmuştur."

Our baby 👪 | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin