"Buraya gelmek kimin fikriydi tanrı aşkına ?"
Taehyung öksürüklerinin arasında zar zor konuştuğunda geldikleri mekanı inceliyordu jimin. Klasik bir gece kulübüydü ve berbat kokuyordu esmere göre.
"Benim fikrimdi, istersen gidebilirsin."dedi jungkook yüksek sesle.
Zira sesini duyurabilmesi için bu gerekliydi.
"Sahi sen nereden biliyorsun burayı ?"diyen jimine dönüp sırıttı.
"Meslek sırrı."
İkili ona göz devirdi ve kalabalığın arasından zor da olsa sıyrılıp boş olan bir tabureye attı kendini taehyung. Hemen yanına konumlanan jimin kesin bir dille konuştu.
"Taehyung iki bardaktan fazlası yok."
"içmeyeceksek neden geldik ?"
"Eğlenmeye geldik gerizekalı. Dans edip şarkı söyleyeceğiz ne bileyim başka türlü bulacağız kafayı."
"Sahneye hayatta çıkmam, unut bunu."
"Sen bilirsin."
Jungkook araya girip büyüğüne ithafen konuştuğunda başını salladı taehyung.
"Pekala, artık içebilir miyim ?"
"Zıkkım iç."
Kıkırdadı.
"Merak etme seni dans ederken videoya alacağım."
"Ne alaka ?"
"Yakın arkadaş olmanın birinci kuralı, unuttun mu yoksa ?"dediğinde kahkaha attı jimin.
"Gerizekalı."
Tezgahın arkasında ki çocuk gelen üçlüyü önce bir süzdü ardındsn gülümsedi.
"Ne alırsınız ?"
"Ne verirsin ?"
Jiminin sorusu üzerine kıkırdadı jungkook.
"Ne isterseniz."dedi çocuk flörtöz bir tavırla.
"Taehyung, ne isteriz biz ?"derken bile bakmadı arkadaşına. Sadece hoşuna giden bu konuşmayı devam ettirmek istemişti işte.
"Sizi bilmem ama ben viski içeceğim."
"Ben de likör istiyorum, nane aromalı."
"Pekala ya siz, bay.."
"Jimin, Park jimin."
Gülümsedi barmen çocuk.
"Peki ya senin adın ne ?"
"Ne diye seslenmek istersen."
Alt dudağını ısırıp göz kırptı jimin.
"Çok memnun oldum o zaman."
Gelişlerinin üstünden koca bir saat geçmiş olmasına rağmen hala aynı durumda olduklarını fark eden taehyung sıkıntı ile ofladı.
Jungkook geldiklerinden beri sadece içiyor ve izliyordu olup biteni. Seyircilerin tezahürat ve alkışlarını duydukça daha da cesur hareket sergiliyorlardı sahnedekiler. Ve küçüğü gözünü kırpmadan izliyordu hepsini.
Jimin ise içmek yok deyip kendisini tembihlemişti ama barmen çocuktan hoşlandığı için aralarında en çok içen oydu.
Çocuktan gerçekten memnun oldu sanırım diye geçirdi içinden.
Neden sonra kadehinin elinden kayıp düşmesine sebep olan şey gerçekleşti.
Bir kız son hızla jungkook'a doğru koştu ve dudaklarını dudakları ile birleştirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Our baby 👪 | Taekook
Fanfiction"Jungkook bizimle gelmek ister misin ?" "Hayıy." "Neden ?" "Ben çok ağlayım başınız ağyıy." "Ağrı kesici içerim." "Ne diyorsun Namjoon ya ?" "Başımız diyorum seokjin, gerçekten de ağrıyacak." | Namjin | | Sope | #1 sope 191121 #1 namjin 131221