Aşkı yaşamak

8.1K 610 222
                                    

"Çocukların bu kadar kaynaşacağını düşünmemiştim baksana tüm gün beraber olmalarına rağmen hala ayrılamıyorlar."

"Bu yüzden yemeği birlikte yiyelim dedim ya hoseok."

"Çocuklar olmasa davet etmeyecektin yani."

Seokjin dolaptan servis tabaklarını alıp arkadaşının kucağına bıraktı.

"Taehyung bile senden daha mantıklı konuşuyor bunu biliyor muydun ?"

Hoseok ona dil çıkarıp salona adımladı. Çocuklar kafa kafaya vermiş TV ünitesini karıştırırken namjoon ve yoongi sessizce onları izliyordu. Hoseok tabakları bir bir yerleştirdi ve ardı sıra yeniden gitti mutfağa.

"Yoongi."dedi boğazını temizlerken.
"O da sizinle mi çalışıyor ?"

"Hayır."dedi ekmeği dilimleyen seokjin.
"Yoongi gazeteci ve daha çok toplumsal olaylarla ilgilenen bir kanalda çalışıyor."

"Peki ya jiminin annesi, o nerede ?"

Gülümsedi seokjin gözlerinde barındırdığı hüzünle.

"Jimini doğururken ölmüş. Ben birebir tanışamadım Namu'nun anlattığı kadarıyla biliyorum. Melek gibi biriydi der hep. Yüzünden gülümsemesi hiç eksik olmazmış."

Üzülmüştü hoseok. Öyle ki gözleri dolmuş ağlamamak için ısırdığı dudakları kanayacak olmuştu.

"Yine de yoongi jimine hiçbir zaman annesinin eksikliğini hissettirmedi. O gerçekten iyi bir baba."

Bakışları hoseoka değdiğinde duygulanan arkadaşını görünce kocaman gülümseyip sarıldı seokjin.

"Kalbini yediğim niye bu kadar duygusalsın sen ?"

Gülümsedi hoseok.

"O çok beğendiğin aşk romanlarını nasıl yazıyorum sanıyorsun ?"

***

"Jimin hadi oğlum !"

"Taehyung hadi !"

Aynı anda sarf edilen cümleler ikiliyi gülümsetmişti. Hoseok gözlerini kaçırıp yeniden taehyung a döndü.

"Hadi şu son lokmayı da ye başka yok söz."

"Baba her seferinde aynı şeyi söylüyorsun !"

"Sende her seferinde yiyorsun ama."diyerek kıkırdadı oğluna.

"Çünkü seni çok seviyorum."

"Bende seni seviyorum taetae."

"Baba ?"

"Hmm."

"Sen neden bana yedirmiyorsun ?"

"Beş yaşındasın jimin bunu kendin yapabilirsin."

"Ama taehyung a babası yediriyor !"

Hoseok jiminin ciddi anlamda üzüldüğünü fark etti. Bu yüzden en güzel gülümsemesini yerleştirdi dudaklarına ve oğlunun en yakın arkadaşına döndü.

"Sana da yedirmemi ister misin jimin ?"

Seokjin, böyle bir arkadaşı olduğu için tanrıya şükretti. Hoseok bu hayatta gördüğü en temiz insan olabilirdi. Bütün kalbi iyilik için atıyordu sanki.

Jimin, bunu çok fazla istese de babasına bakmaktan geri durmadı. Büyük Min, izin vermezse kibarca reddedecekti. Planı bu yöndeydi. Fakat babası ufak bir baş sallama ile onay vermiş yemeğine devam etmişti.

Our baby 👪 | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin