Namjoon'un sıçrayarak uyandığı gecelerden biriydi. Çok rüya gören bir insan değildi fakat o gece öyle bir kabus görmüştü ki uzun bir süre etkisinden çıkamayacağı kesindi. Titreyen elleriyle komidinin üzerinde ki telefonunu aldı ve seokjini aradı.
"Joon ? Her sey yolunda mı, jungkook iyi mi ?"
O an görevde ki eşini gecenin üç buçuğunda arayıp endişelendirdiği için kendine kızdı fakat sesini duymaya ihtiyacı vardı.
"Sadece sesini duymak istedim."
"Bu saatte ?"
"Evet, nolmuş yani ?"
Sevgilisinin kıkırtılarını duydu sonra. Namjoon'un yüreğine çöreklenen his bir anlığına kayboldu.
"Merak etme bugün kimse kocana asılmadı. Herkes ekmeğinin peşinde."
Güldü.
"Aferin onlara."
"Kocana aferin yok mu ?"
"Ona bolca aşk var."dedi yastığına sinmiş mis kokusunu içine çekerken.
"Bolca sevgi bolca özlem var.""Joonie.."
"Kabus gördüm."dedi bir çırpıda.
"Ne, ne gördün?"
"Boşver hatırlamak istemiyorum."dedi ve devam etti.
"Bir an önce yanıma gel, yalnız hissediyorum.""Vekilim olarak jungkooku bıraktım ben, yalnız değilsin ki."
"Tanrı aşkına jin, o daha üç yaşında."
"Nolmuş yani ? Benim oğlum çok akıllı."
"Dün bana enayisin dedi onun yerine oyuncaklarını topladığım için."
Seokjin gür bir kahkaha patlatırken Namjoon kutsandığını hissediyordu.
"Ayrıca bana cahil dedi senin oğlun, kakaolu süt yapmayı bilmediğim için. Bana ya bana 148 IQ'm var benim!"
Genç polis kahkahalarını artık durduramazken kocasının oğlundan daha bebek olduğunu düşünüyordu.
"Jungkook sadece seninle uğraşmayı seviyor bitanem, olan bu."
"Şimdiden böyleyse büyüdükten sonra beni hiç beğenmez bu."
"Üzülüyor musun ?"
"E yani."dedi parmaklarıyla oynarken.
"Gurur duyacağı bir baba olmak isterim."Gülümsedi seokjin. Eşinin en sevdiği 949393. özelliğinden biriydi duygusal oluşu.
"Çok iyi bir baba olacaksın joon, olacağız. En güzel şekilde büyüteceğiz çocuğumuzu."
"Ama daha kakaolu süt yapmayı bile bilmiyorum ben."
"Öğrenirsin."
"Evet, tabii."
"Böyle şeyler düşünüp üzme kendini. Hiçbir şey yapamasan bile varlığın yeter bunu unutma."
"Heybetin demek istedin heralde."
"Aynen ondan."
İkili karşılıklı gülerken telsizden gelen anons sesiyle seokjin aramayı sonlandırmak zorunda kaldığında Namjoon az önce ki haline geri dönmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Our baby 👪 | Taekook
Fiksi Penggemar"Jungkook bizimle gelmek ister misin ?" "Hayıy." "Neden ?" "Ben çok ağlayım başınız ağyıy." "Ağrı kesici içerim." "Ne diyorsun Namjoon ya ?" "Başımız diyorum seokjin, gerçekten de ağrıyacak." | Namjin | | Sope | #1 sope 191121 #1 namjin 131221