Taehyung nihayet yoğun bakımdan çıkmış normal odaya alınmıştı. Tetkik ve tarama sonuçları her şeyin yolunda olduğunu gösteriyor, vücudunda herhangi bir hasar görünmüyordu.
Yine de ağrıları oluyordu elbette, özellikle başındaki yarası geceleri uyumasını zorlaştırıyordu. Ani hareketlerinde hala başı dönebiliyordu. Doktor tüm bunların olabileceğini söylemiş bilgilendirmişti ama yine de korkutucu olabiliyordu.
Şimdi ise yeni odasında doktorun kendini muayene etmesine izin veriyor ve odadakilerde gezdiriyordu gözlerini.
Herkes buradaydı.
Merakla ve en çok da korkuyla doktorun diyeceklerini bekliyordu hepsini. İyi haber duymak için çırpınıyordu kalpleri.
"Çok iyisin taehyung, böyle giderse yarına taburcu edebilirim seni."
Taehyung buna çok sevinirdi zira bıkmıştı dört oda arasında olmaktan. Her ne kadar yoğun bakım odasında geçirdiği üç gün yalnız kalıp düşünmesi için fırsat olmuş olsa da sıkılmıştı bir noktadan sonra.
"Her şey için teşekkürler doktor hanım."
Doktor hoseok'a gülümsedi ve oradan ayrıldı.
Jimin, çevik bir hareketle yatağın taehyung'dan arda kalan boşluğuna oturdu ve gülümsedi arkadaşına.
"İyisin değil mi ?"
"Tabii iyi olacak jimin o nasıl soru ?"dedi Namjoon.
"Küçükken hoseok onu kemik suyuyla besledi boşuna değildir herhalde."Kıkırdadı hoseok.
"Hepsini geri çıkarırdı ama."
"Çünkü tadı çok kötüydü."dedi jimin.
"Bir keresinde onun için getirdiğin bardağı ben içtim ve akşama kadar kustum."Herkes jiminin ekşiyen yüzüne gülerken taehyung ortamın gerginliği azaldığı için sevinmişti. Seokjin usulca yaklaşıp jiminin az önce kalktığı yere oturdu. Bandajın açıkta bıraktığı siyah saçları okşadı usulca.
"Taehyung seni yeniden aramızda görmek çok güzel."
Ve esmer günün ilk gülümsemesini sundu seokjin'e.
"Daha önce gelemediğim için üzgünüm, oldukça yoğun bir hafta geçirdim."
"Yapabileceğimiz bir şey var mı seok ?"
"Benim için zihin okuyabilir misin ?"
"Sorun ne ?"
Gülümsedi.
"Yok bir şey, takılıyorum öyle. Taehyung ben çıkmak zorundayım sonra görüşürüz yine hm ?"
Cevabını beklemedi. Diğerlerine bir hoşçakalın geveleyip çıktı odadan. Müdür toplantı yapacağını söyleyip merkeze çağırmıştı ve seokjin endişeliydi.
"Geçen gün bahsettiği dava onunla mı ilgili ?"
Namjoon yanına sokulup fısıltı ile konuşan oğluna bakıp güldü.
"Çok meraklıysan teşkilata katılmaya ne dersin ?"
"Spor camiası büyük bir kayıp versin diyorsun yani ?"
"Tek kaşını kaldırıp konuşunca havalı olmuyorsun velet, komik görünüyorsun."
"Yah !"
Taehyung konuşsun diye bir şeyler anlatıp duran hoseok, bir eli sırtında eşine destek olmaya çalışan yoongi ve içecek bir şeyler alacağını söyleyip çıkan jimin'i izlerken yeniden duydu küçüğünün sesini.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Our baby 👪 | Taekook
Fanfiction"Jungkook bizimle gelmek ister misin ?" "Hayıy." "Neden ?" "Ben çok ağlayım başınız ağyıy." "Ağrı kesici içerim." "Ne diyorsun Namjoon ya ?" "Başımız diyorum seokjin, gerçekten de ağrıyacak." | Namjin | | Sope | #1 sope 191121 #1 namjin 131221