şeni hiç şevmedim

8.3K 681 395
                                    


"Artık uyumaya ne dersin jungkook saat gecenin ikisi."

"Ama uykum yok."

"Ama olmalı."

"Ama yok işte."

Offladı Namjoon. Seokjin bu gece çalışıyordu ve bu tavşana onun bakması lazımdı. Sorun şuydu ki jungkook saatler geçmesine rağmen asla uyumuyordu. Namjoon sabah işe gideceğini ve hala ayakta olduğunu düşündükçe ağlayası gelse de banane ya deyip çıkamıyordu işin içinden.

"Ben küçükken uykum gelsin diye çekirge sayardım, sende yapmalısın bak nasıl hemencecik uyursun."

Omuz silkti jungkook.

"İştemiyoyum."

"Ama uyumazsan büyüyemezsin."

"Neyden biliyoysun ?"

"Büyükler bilir."

Oflayıp yeniden televizyona çevirdi gözlerini. İzlemiyordu aslında, sadece bakıyordu. Neden sonra aklına gelen aslında hiç gitmeyen şeyi dillendirdi.

"Annemye babam hiç geymeyecek mi Namjoon ?"

Esmer oğlan içinin yandığını hissetti. Verecek bir cevabı yoktu ve ne demesi gerektiğini de bilmiyordu doğrusu.

"Bunu da nereden çıkardın ?"

"Yüyamda göydüm."

"Ne gördün ?"

Ardı ardına damlalar süzüldü yanağından jungkookun. Kötü bir şey olmuş diye düşündü Namjoon.

"O-onlay gidiyoydu duyun dedim dinlemediley annem beni bıyaktı."

Ellerini yüzüne kapatıp hıçkırarak ağlamaya başlayan küçüğüne dayanamayıp kollarını sardı ve saçlarını okşamaya başladı.

Çocuğun neden uyumak istemediğini anlamıştı şimdi. Aynı rüyayı görmekten korkuyordu minik tavşan.

"Sadece kötü bir rüya görmüşsün jungkook gerçek değil. Annen seni hiç bırakmaz."

"O zaman neyde ?"

Gülümseyip göz yaşlarını sildi. Ardından kucakladığı gibi bahçeye çıkardı minik bedeni.

"Gökyüzüne bak jungkook. En büyük yıldız hangisi göster bakalım."

İyice göz gezdirdi jungkook. Sonunda isaret parmağını kaldırıp gösterdiğinde Namjoon gülümsedi.

"İşte o senin annen."

"Şaçma şeyley şöyleme."

"Neresi saçma bunun ?"

"Yıldıjlay inşan oluy mu hiç !"

"E filmlerde çocuklar inanıyordu buna sen inanmadın mi ?"

Cıkladı jungkook.

"Geyçek hayatta öyye şeyley oymaş."

"Çok biliyorsun sen."

"Biliyoyum tabii."

"Başka ne biliyorsun peki ?"

"Şen aşlında çok iyi biyisin ama biyaz şalakşın."

"Ya !"

Kıkırdadı jungkook.

"Şaka yaptım aykadaşım kıjma."

Offladı Namjoon.

"Uyumamakta hala ısrarcı mısın ?"

Our baby 👪 | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin