Ravi
Am ajuns acasă pe la ora 21:00. Mă uit la telefon și văd că nu am niciun mesaj de la Caty. Oare a ajuns acasă? Îi scriu. Sper să vină la mine dacă încă nu a plecat de la Jason.
Îmi răspunde că este deja în pat. Oftez, dar răsuflu ușurat că a plecat de la individul ăla. Nu vreau să stea prea mult prin preajma lui.
Toată noaptea nu pot dormi. Nu reușesc să-mi iau gândul de la ea. Pe la 5 mă ridic din pat și mă hotărăsc să folosesc cheia de la apartamentul ei. Nu vrea să stăm împreună, dar mi-a dat o cheie în cazul în care mai vreau să o aștept la ea. Îmi fac un duș și la 6:00 bag cheia în broasca de la ușa ei.
În tot apartamentul este neobișnuit de întuneric. De obicei lasă o veioză sau o lampă de veghe aprinsă. Probabil că a uitat. Intru ușor în camera ei și-mi las hainele pe suportul de haine.
Pătrund complet dezbrăcat în pătură și mă apropii prin spatele ei. Suspin când simt că este doar în niște pantalonași foarte scurți și un top ce-i acoperă doar sânii. Mă înfășor în jurul ei, lipindu-mă de pielea ei fierbinte.
Au trecut aproape două săptămâni de când nu am mai făcut dragoste din cauză că tot evită să rămânem singuri.
Se foiește ușor în brațele mele și geme încet când se freacă cu fundul de penisul meu deja întărit.
O împung ușor prin pantaloni și-i strâng sânii în palme. Mor de dorință când se lasă pe spate și își deschide de tot pieptul. Îmi bag mâinile pe sub topul ei și îi frec sfârcurile între buricele degetelor.
Gemetele ei mă stârnesc până la limită, făcându-mi erecția și mai tare și îi las în jos pantalonașii.
Mă împing cu mădularul și alunec ușor în adâncitura ei fierbinte și foarte umedă.
Nu m-am mai simțit niciodată așa cu ea. Probabil că ne-a fost foarte dor unul de celălalt. Rămân de-a dreptul uimit când îmi ia mâna și mi-o ghidează spre labiile ei, frecându-mi-le ușor de clitoris.
Icnetele ei disperate mă fac să mă mișc și mai repede în ea și cu degetele o mângâi în continuare.
Aud cum mă imploră să mă mișc mai repede. Îi ridic piciorul de deasupra și mă ridic în genunchi. Încep să o penetrez cu o furie nemăsurată, iar presiunea din urechi se transformă într-un țiuit.
Dintr-o datâ o aud urlând, iar vaginul i se contractă în jurul penisului meu. Mă cutremur sub forța orgasmului intens care m-a cuprins și cad sfârșit lângă ea.
Somnul mă toropește aproape imediat, mai ales că nu dormisem deloc. Ea toarce ca un pisoi în brațele mele. În sfârșit, o simt fericită.
A fost cea mai tulburătoare partidă de sex avută cu ea.
*
Amy
Când mijesc ochii, camera este în semiîntuneric din cauza draperiilor groase din fața ferestrelor. Îmi întind picioarele și simt că sunt goală în partea de jos a corpului.
Zâmbesc când îmi amintesc incredibilul vis erotic de azi-noapte. Probabil că m-am rezolvat singură. Știu că înainte de culcare am băut un pahar de vin roșu, găsit în dulapul prietenei mele. Când am simțit că m-a luat de cap, m-am dus imediat la culcare. Probabil că vinul a avut acest efect miraculos asupra mea. Trebuie să văd neapărat ce marcă e.
Încerc să mă mișc, dar ceva greu mă ține. Ridic pilota și atunci observ mâna mare, ca o lopată, fix pe sânul meu.
Dumnezeule...pe cine am chemat azi noapte? Vinul ăla m-a îmbătat rău.
Mă întorc ușor și domnul de lângă mine mă înconjoară cu brațul și mă lipește de pieptul și de burta lui. Ufff, chiar acum stau cu fundul fix în penisul lui imens și în continuă creștere, probabil din cauza frecării cu carnea mea.
Îmi place la nebunie, mai ales acum când știu că acele senzații nebunești de azi-noapte au fost reale.
Îmi strânge sânul în palma lui și își apropie gura umedă de gâtul meu. Încep să respir greu când îi simt dinții pe pielea mea. Mă mușcă ușor și scot un sunet de maximă plăcere. Îmi pun mâna peste a lui și o mișc ușor peste sfârcurile mele.
Mârâie în urechea mea și sunetul mi se pare atât de sexi încât mor să îl sărut. Întorc capul și îmi mufez gura cu a lui. Limba lui mare este între buzele mele și simt că se oprește.
Deschid ochii vizibil deranjată de pauza ivită și mă blochez.
E Ravi!!!
*
-Spune-mi că ești fratele geamăn al lui Ravi, șoptesc eu.
Văd că deja e verde la față și gura îi este amorțită.
Nu poate fi A D E V Ă R A T!!!
Se ridică de pe mine și rămâne blocat în genunchi.
-Ce cauți aici??? țip eu la el.
-Ce cauți în patul Catherinei? spune el o idee mai calm decât mine.
-Acoperă-te omule!!! zbier la mădularul lui imens și în erecție.
-Tu vorbești! se rățoiește el la țâțele mele mari ce răsar obraznic de sub top.
Scot un urlet groaznic și îmi bag mâinile în păr. Mă bufnește plânsul în hohote.
Ce-am făcut, ce-am făcut...
Ravi mă privește dezarmat și până la urmă mă atinge cu mâna pe umăr.
-Amy, te rog, calmează-te. Nu mai plânge.
Mai rău mă bufnește plânsul și blestem toată băutura de pe pământ. Jur că nu mai beau alcool în viața mea.
El vine mai aproape, mă ia în brațe, între picioarele lui și trage pilota peste mine. Îmi mângâie părul și încearcă să mă liniștească.
După un timp mă potolesc și îmi trag nasul puternic.
Îmi oferă șervețelele de pe noptieră și îmi suflu mucii multe secunde la rând.
-Ești mai bine?
-Îhî, dau din cap.
Îmi dă părul de pe ochi și mă privește mai atent decât a făcut-o vreodată de când ne cunoaștem.
-Unde este Caty?
-Ăăă...a plecat la sora ei, nu știu la ce oră, mint cu prima idee care-mi vine în cap. Ce facem acum? zic, încet.
-N-am nici cea mai mică idee... vrei să faci tu duș prima?
CITEȘTI
CATY ( Partea a III-a, Seria FABRO)
Roman d'amourOricum, despre Caty. După atâtea lacrimi în primele două cărți, urmează povestea plină de umor a surorii Larei. Bine-nțeles că nu lipsesc dragostea, pasiunea și suspansul.