CAPITOLUL 41

338 31 0
                                    

Caty

Azi are loc petrecerea de Crăciun. Compania o organizează diseară la un club din centrul orașului, nu departe de casa mea. Este chiar clubul unde l-am întâlnit pentru a doua oară pe Jason.

În urmă cu o săptămână mi-am depus cererea de demisie în biroul de resurse umane. Toată lumea de acolo m-a privit surprinsă, dar nimeni nu a comentat nimic.

Trebuia să mă despart definitiv de zona asta a vieții mele care nu-mi aducea decât durere. Oricât m-aș fi amăgit, nu aș fi reușit niciodată să îl privesc cu indiferență, ori de câte ori ne-am fi văzut. Fiecare întâlnire cu el este ca o bombă care explodează la contactul cu solul.

În câteva ore găseam pe biroul meu aprobarea demisiei, semnată chiar de către Jason. M-a străpuns ca un cuțit împlântat în pântece.

Și totuși acea zi nu s-a terminat atât de sumbru pe cât preconiza că se va termina. Mai întâi am primit cu surprindere un mesaj prin care îmi dădea de înțeles că vrea să vorbim. Nu știam ce aș putea să-i mai spun după ce mi-a semnat atât de nonșalant demisia. Era clar că își găsise deja alinarea în brațele blondei. Ce nevoie ar mai fi avut de mine.

Apoi Jason m-a urmărit acasă unde am făcut lucruri de neimaginat. Doamne, ce lașă sunt... mi-a plăcut la nebunie să mă las pradă mâinilor lui senzaționale, deși am încercat din răsputeri să mă țin departe de farmecul lui.

De atunci retrăiesc de repetate ori, în mintea mea, acea seară.

Mi-a fost atât de teamă să-i povestesc ceea am aflat despre accident. Să-i spun că-mi pare rău pentru decesul tatălui său. Că m-am gândit doar la mine...

Dar la ce mi-ar folosi...când el e acum în brațele blondei.

Voi părăsi definitiv firma după perioada de o lună de zile de preaviz. Mai este doar puțin și las în urmă tot ce mi-a răscolit ultimele luni din viață. Dacă nu m-aș fi angajat aici, n-aș fi aflat secretele familiei mele, n-aș fi cunoscut adevărata iubire și n-aș fi avut cele mai fierbinți nopți din viața mea.

Mi-am pus în cap ca la petrecere să mă distrez la maxim. Am îmbrăcat cea mai frumoasă rochie a mea, roșie, mulată pe corp până pe șolduri, prelungită de un volan scurt. E decupată în formă de romb de-a lungul spatelui curbat, făcându-mă mai sexi și ademenitoare. În seara asta chiar vreau să atrag toate privirile, deși doar ale lui mă interesează.

Mi-am făcut bucle mari și le-am lăsat să cadă liber pe umeri și pe spate. Nici nu am observat cât de lung mi-a crescut părul în ultima vreme. După ce îmi aplic machiajul, mă privesc mulțumită în oglindă și plec spre club.

Andu mă întâmpină vesel de la intrare. Mă conduce la Iselin care stă la o masă cu un pahar de alcool în față. Toată lumea arată fantastic în seara asta.

-Uaaau!!! Chiar vrei să impresionezi în seara asta. Mă întreb oare pe cine? mă ironizează ea în glumă.

Iau loc lângă ea și comand la rândul meu un coctail alcoolic. "Vreau să mă distrez", îmi repet pentru a nu știu câta oară.

-Cum te descurci?

Iselin mă privește insistent.

-Binișor, oftez eu.

-Binișor, pe naiba. Ia și dă ăsta pe gât îmi întinde ea un shot de tequila.

Îi urmez sfatul și bem împreună.

Băutura alunecă cu ușurință pe gâtul meu și simt instantaneu arsura specifică ei. În câteva minute deja mă invadează o căldură și stare de bine.

CATY ( Partea a III-a, Seria FABRO)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum