CAPITOLUL 19

362 36 0
                                    

Caty

Îl privesc uimită pe Ravi, care și-a dus mâna la tâmplă și se masează ușor.

-Ravi, îi ating eu mâna.

Își retrage mâna de sub a mea de parcă l-am picat cu ceară. Acum știu cu certitudine că știe unde am fost azi noapte. Îmi mușc buza de jos și aștept să spună ceva.

-Caty...

Mă uit la el, știind că mi se citește păcatul în ochi. Nu pot să-mi descleștez gura ca să-i spun ceva. Mă simt de parcă l-aș fi înșelat...dar de fapt e pe jumătate adevărat. Săruturile de aseară mi-au plăcut în ultimul hal. Nu trebuia să fie mai mult ca să se numească înșelat.

Îl privesc în ochi, gândindu-mă cum să-i spun, dar el mă salvează și spune primul:

-Azi dimineață, pe la 6, am mers la tine. Am vrut să-ți fac o surpriză.

Evident că nu eram acasă așa cum știai.

-Problema este că în patul tău era altcineva, știi și tu.

Mă privește cu milă. Îmi pare rău că niciodată nu l-am apreciat îndeajuns pe Ravi. Acum, în loc să fie furios pe mine și să mă certe, el îmi vorbește blând.

-Eram turat pentru că de câteva săptămâni nu am mai făcut sex. Nu vreau să găsesc vreo scuză, dar...

Hopa!!! Stai că aici este altceva decât am crezut.

-Ravi? Ce vrei să spui?

Își umezește buzele nervos și continuă:

-Am crezut că ești tu... era atât de întuneric...

Mă dumiresc până la urmă și-i spun:

-Ai sărutat-o pe Amy, i-o iau eu înainte.

Mă privește cu ochii îndurerați. Nu e numai atât. Văd asta pe chipul lui.

-Te-ai culcat cu Amy, aproape șoptesc eu.

Buzele i se strâng și își pleacă capul, confirmând ceea ce tocmai spusesem.

Sunt descumpănită. Cum mama măsii nu a știut că este ea?

Pe Amy o cred în stare. Mai ales dacă a băut ceva. Nu trece chiar prin fiecare pat, dar nici nu cred că mai știe cu câți și-a tras-o până acum.

Stau cu ochii închiși și nu știu cum să reacționez sau dacă să cred ceea ce tocmai mi-a spus. Simt nevoia să respir aer curat și mă ridic. Fără să-i mai adresez niciun cuvânt, ies afară. Nici el nu spune nimic și rămâne pe loc.

Mă plimb în neștire pe străzi și până la urmă îmi dau seama că începe să se întunece. Casa este goală și este pentru prima oară când mi se pare pustie.

Îmi fac duș și mă culc.

*

Duminica mi-o petrec singură. Nu am starea necesară să vorbesc cu nimeni. Sora mea m-a sunat, dar nu i-am răspuns.

Mă pun pe studiat niște termeni uzuali, folosiți în ședințele astea UE. Vreau să-mi iau gândul de la tot ce mă doare acum.

Mă sună mama, apoi mă sună și Max. Nu răspund nimănui. Pur și simplu nu am chef să vorbesc cu nimeni.

Ravi și Amy nu mai dau niciun semn. De câțiva ani nu cred că a existat zi în care să nu fi vorbit cu ei măcar o dată. Îmi amintesc și acum ziua în care l-am cunoscut pe Ravi.

CATY ( Partea a III-a, Seria FABRO)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum