Caty
Ultimele zile din săptămână trec ca gândul de repede. Am trăit din plin aceste zile alături de el.
Am renunțat să ne mai ferim de ceilalți, dar nici nu dăm în spectacol. Este evident că se petrece ceva între noi doi. Dispărem și apărem în același timp. Ne aruncam ocheade în permanență și ieșim împreună din aceeași cameră.
Este sâmbătă dimineață și îmi pregătesc bagajul pentru plecare. Cele două săptămâni la Bruxelles s-au încheiat și ne întoarcem în țară.
*
Jason
Cu cât îmi petrec mai mult timp cu ea cu atât îmi dau seama cât este de minunată. În același timp este înspăimântător să fiu în permanență conștient că o voi pierde. O privesc și știu că nu este cu adevărat a mea. Trăiesc o poveste frumoasă, o iluzie.
Sunt bucuros că mi-a cerut să mai amân momentul în care va trebui să-i spun. Este ca o scuză proastă prin care spun că din vina ei nu știe. Cu cât trece mai mult timpul cu atât mă va urî mai mult atunci când va afla.
**
Ne luăm bagajele și ieșim din aeroport. Luăm un taxi și îi dau șoferului adresa ei. Mă privește surprinsă.
-Ce este? Vrei să mergi în altă parte? o întreb.
Se lipește de mine și îmi miaună la ureche:
-Vreau să mai prelungim vacanța.
Râd cu poftă.
-Uiți că nu a fost vacanță. Am muncit aproape în fiecare zi.
-Tu ai fost vacanța mea.
-Offff, o strâng eu la pieptul meu. Te-aș lua la mine, dar numai dacă nu te deranjează să rămâi singură pentru câteva ore. Vrei?
-Credeam că nu mai spui, rânjește ea cu toată gura.
Ajungem la mine, ne punem hainele din bagaje la spălat și mâncăm câte un sandwish.
-Când pleci? mă întreabă ea.
-În 5 minute, mă uit eu la ceas.
-Unde?
O privesc surprins.
-Adică, numai dacă vrei să-mi spui, se fâstâcește ea.
Nu sunt pregătit pentru asta.
-Merg să o vizitez pe mama.
-Ok... Locuiește departe?
-Nu....nu chiar. În București. De obicei merg la ea sâmbăta. Vrei să vii cu mine?
Mă privește surprinsă. Ce-ar însemna să accepte? Cum m-aș putea descurca în această situație?
-Poate altădată, da? Îți pregătesc ceva bun de mâncare până te întorci, ok?
CITEȘTI
CATY ( Partea a III-a, Seria FABRO)
RomanceOricum, despre Caty. După atâtea lacrimi în primele două cărți, urmează povestea plină de umor a surorii Larei. Bine-nțeles că nu lipsesc dragostea, pasiunea și suspansul.