Jason
Nu prea am dat dovadă de maturitate, răspunzându-i cu aceeași monedă, deși eu sunt ăla mai mare dintre noi doi.
N-a durat mult până să-și iasă din minți. Ultimul cuvânt a întărâtat-o la maxim. Dacă eram singuri, cu siguranță că aveam acum ambii ochi umflați.
Iselin m-a luat deoparte și mi-a tras o muștruluială cum nu am mai văzut nici de la mama în copilărie. În final, m-a sfătuit să ne retragem și să vorbim ca niște oameni adulți. Să ne rezolvăm problemele cât mai repede pentru că Bruxelle se apropie și trebuie să consolidăm echipa.
Are dreptate, nu pot s-o contrazic.
Ies pe terasă și simt vibrația telefonului ei în buzunarul meu. Dumnezeule, cum sună asta!!! Deja sunt maxim de excitat după "cearta" noastră.
Scot telefonul și apăs pe ecran. Se deschide imediat. Nu este parolat. Sunt mesaje de la Amy. Parcă e fata din club.
"Ai grijă ce faci. La cât de bine sărută tipul, să nu afli și cât de bine fute".
Uuups, fac eu ochii mari.
"Nu că ar fi o problemă, măcar ai afla și tu că există și alte poziții în afară de cea a misionarului 😂😂".
Să mi-o trag...Fata asta e ceva...
"Eu sunt deja la tine, instalată în camera mea. Nu știu până când mai facem jocul ăsta. Până la urmă Ravi tot o să afle că nu stau cu adevărat la tine și... să te ții atunci."
Mă mănâncă degetele să nu intru în vorbă cu ea. Văd un alt mesaj de la Ravi și îl deschid.
"Ce faci, iubi? Cât mai stai? Vii la mine?
Închid ochii și simt cum gelozia mă înțeapă în inimă ca o gheară ascuțită. Privesc ecranul și demonul din mine scrie.
"Sunt deja în pat. A fost o zi obositoare și îmi pică ochii de somn."
Trimis. Aștept răspuns, dar nu primesc. Intru la Amy și văd mesajul de la ea.
" Când vii?"
Răspund:
"Nu mă aștepta. Bagă-te la somn, nu știu când vin."
"Nebunatică mică!!! Stai liniștită. Dacă vine Ravi, mă ocup eu de el. Poate îl mai învăț câte ceva.😂😂"
Mă umflă râsul și îi trimit și eu o față zâmbitoare. Îmi place fata asta.
Aud pași și o văd pe Caty, ieșind din casă. Ascund telefonul lângă mine.
O privesc, curios să aflu în ce ape se scaldă. Pare calmă.
-Ia loc, îi zic, arătându-i locul de lângă mine.
Văd că nu știe cum să refuze și ridic puțin vocea:
-Caty, stai jos odată!
Reacționează imediat și se așează cât mai departe de mine ceea ce mă întărâtă și mai rău. Nu știu ce-i cu mine de fiecare dată în prezența ei. Orice ar face nu mă ajută deloc să-mi revin.
-Îmi pare rău! spun cu sinceritate.
Nu vreau să mă creadă un ticălos fără inimă după ceea ce i-am spus în joc.
Văd că este surprinsă de gestul meu și se întoarce cu fața la mine.
-Chiar îți pare rău sau aștepți următoarea ocazie s-o faci din nou? Pentru că nu știu cât mai rezist așa, înțelegi?
CITEȘTI
CATY ( Partea a III-a, Seria FABRO)
RomanceOricum, despre Caty. După atâtea lacrimi în primele două cărți, urmează povestea plină de umor a surorii Larei. Bine-nțeles că nu lipsesc dragostea, pasiunea și suspansul.