CAPITOLUL 24

367 37 0
                                    

Jason

Îi privesc cu jind trupul plin de sudoarea ce-i face pielea să lucească incredibil. Este înfrântă de mine și de gura mea păcătoasă și încă n-am terminat cu ea.

Nu-mi fac griji pentru cei de jos. Sunt convins că se descurcă și singuri.

Încă n-am terminat aici și nu cred că am să termin toată noaptea.

E frumoasă. Nu pot să-mi dezlipesc ochii de la ea de cât de frumoasă este. Pielea albă și fină, picioarele alungite și lucioase, abdomenul plat, sânii mari și numai buni de supt și de frământat și fundul plin și obraznic. De câte ori nu mi-am închipuit fesele ei în palmele mele.

O iau în brațe cu ușurință și o așez pe pernă. O învelesc și mă bag lângă ea. Se cuibărește la pieptul meu, o strâng și mă lipesc de pielea ei. Are un miros ce mă înnebunește. Îmi cobor gura și o sărut din ce în ce mai întețit. Deschide buzele, mă lasă și eu alunec dincolo de ele. O vreau, Doamne, cât o vreau!

Știu că nu doarme, ci este doar puțin amețită după orgasmul puternic pe care l-a avut.

Mă urc pe ea, ținându-mi greutatea pe coate. Ea își înconjoară brațele în jurul gâtului meu și mă trage în jos, lipindu-și sânii de pieptul meu.

Mă înfior și suspin în urechea ei. Mă frec cu penisul tare de pubisul ei fin. Cât îmi doresc să mă înfig în ea, dar nu vreau s-o rănesc!

Își încolăcește picioarele în jurul meu și își ridică bazinul, încurajându-mă să o fac. E udă și gata să mă primească.

Văd că a deschis ochii și mă privește. O sărut cu poftă și mă pregătesc să intru. Știu că sunt mare, iar ea e atât de mică. Forțez intrarea și face ochii mari. Chiar nu se așteptase. Pătrund ușor și Doamne, cât de strâmtă e! Mă mișc ușor în intrarea ei, iar ea scâncește de încântare. Alunec mai mult în ea și mor de dorință să intru de tot, dar mă opresc. Tragem amândoi aer în piept și continui mișcarea de dute-vino, frecându-i pereții vaginului cu membrul meu gros. Mă cufund mai adânc și ea țipă:

-Jason!

Mă aplec în timp ce o penetrez încontinuu pentru că nu mai pot răbda.

-Nu te opri! Te rog...

-Nu pot să mă opresc. O să te fut toată noaptea, iubita mea.

Nu este obișnuită să-i vorbesc așa și face ochii mari de nerușinarea mea, dar eu o îndulcesc cu zâmbetul meu irezistibil. Nu mai suport durerea înfrânării și năvălesc cu totul în ea. Scoate sunete incredibile și arată ca în cel mai erotic film cu părul răsfirat prin tot patul. Dar nu pot s-o mai privesc. Intru repede și tare de nenumărate ori în ea. Sunetul pleznirii trupurilor noastre asudate răzbate în toată camera, iar patul se zdruncină din temelii.

Sunt luni de zile de când îmi închipui scene incredibile cu ea, dar niciuna dintre ele nu mi-a adus trăirile la acest nivel.

Se prinde cu mâinile de cearșaf și se încovoaie, semn că urmează climaxul. Nu mă opresc. Imaginea ei, dezlănțuită în cearșafurile mele, mă întărâtă și mai mult, dorindu-mi să forțez intensitatea momentului. Încetinesc și mă apropii de urechea ei. Am de gând s-o înnebunesc până la extrem.

-Din birou am vrut să-ți fac toate astea. Ți-aș fi ridicat fusta și te-aș fi pus cu fața în jos. Exact așa, te-aș fi futut ore întregi până m-ai fi implorat să-ți dau drumul.

Geme și mai rău și continui.

-Când îți vedeam sânii cum îți explodează prin bluză, la fel îmi exploda și mie organul. Dar cel mai mult mi-au plăcut buzele tale și mi-am închipuit de sute de ori cum te penetrez între ele, privindu-te de sus și ținându-te de păr.

În acel moment urlă și brusc, pereții vaginului i se contractă în jurul meu, grăbindu-mi și mie orgasmul. Juisez cu forță în ea de câteva ori, apoi aproape că leșin de plăcere și mă rostogolesc lângă ea.

Doamne, fata asta, e ceva...

*

Deschid ochii și o privesc cum stă cuibărită în brațele mele. Mi-e atât de drag de ea, aici, pe perna mea și în cearșafurile mele încât îmi vine să o iau de la capăt.

Se foiește ușor și se întoarce cu spatele la mine, mare greșeală dacă mai vrea să doarmă. Afară este semiîntuneric, semn că e aproape 6 dimineața.

O iau în brațe, cuprinzându-i un sân care abia intră în palma mea. I-l frământ ușor și o mușc încet de umăr. Mă frec de ea și o înțep ușor cu membrul meu deja întărit, iar ea geme.

Cobor cealaltă mână și verific cu degetele cât de umedă e și decid că e pregătită să mă primească. Încep să mă mișc nerăbdător să mi-o bag în căldurica ei și reușesc să o pătrund puțin. De data asta nu am de gând să o mai menajez și intru încet, dar până la rădăcină. Icnește în același timp cu mine și probabil că am trezit-o de tot pentru că-și dă capul pe spate, lipindu-se de pieptul meu.

Îi strâng în palme ambii sâni și încep să mă mișc încet în ea. Scâncetele ei prind mai multă viață și începe să-și miște fesele voluptoase în mine. Gâfâi de nerăbdare chiar lângă urechea ei și întinde mâna în spate, în părul meu. Mi-l apucă strâns între degete și mă trage cu gura pe gâtul ei. O mușc ușor și o pătrund mai tare. Sunetele ei mă întărâtă și o trag în sus, punând-o în patru labe. Mă aplec, o ridic și o sprijin cu palmele de un stâlp al patului. Încep să o pătrund lent, privindu-mi scula cum intră și cum iese pe toată lungimea ei. Fundul ei e atât de apetisant, mai ales când fac asta.

O prind de coapse și încep să mi-o înfig puternic în ea, lovind-o peste fese cu bazinul meu. Urlă și-mi dau seama cât de adânc mă simte. Mă opresc puțin și o văd cum își lasă capul să atârne între mâini. E mult, e prea mult pentru ea. Simt că nu a mai avut asemenea trăiri sexuale. O penetrez din nou, cu forță iar și iar și nu mă mai opresc decât în momentul în care amândoi urlăm la sosirea climaxului.

Oftează și alunecă pe pat. Mă retrag ușor și mă mulez pe spatele ei. Trupul încă îi mai tremură după puternicul orgasm. O iau ușor și o întorc cu fața spre mine. Mă privește printre gene și o sărut pe nas. Întinde mâna spre pieptul meu și se așează cu jumătate de corp peste al meu. Suspinăm amândoi în același timp și o strâng în brațe.

Este copleșitor sentimentul pe care-l am acum. Complet satisfăcut după atâta timp în care am jinduit într-una după ea și totuși, oricând aș lua-o de la capăt, vrând să-i ofer plăcere.

Este duminică și sunt hotărât să nu-i mai dau drumul toată ziua. O sărut pe frunte și spre dezamăgirea ei mă dezlipesc ușor din îmbrățișare. Dar dacă nu fac ceva de mâncare, o să ajungem la spital amândoi după câtă energie am consumat.

Găsesc un tricou mai lung în dresing și îl las pe pat, mă privește lung și-mi vine să plonjez din nou pe ea.

-Dacă mă mai privești așa, urc din nou pe tine și crede-mă că de data asta nu mai scapi atât de ușor.

Zâmbește și mă doare sufletul că plec acum pentru că e prima oară când îmi zâmbește cu adevărat.

CATY ( Partea a III-a, Seria FABRO)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum