Caty
Am părăsit camera, complet distrusă. Caut o toaletă. Trebuie să fie pe undeva.
Într-un final o găsesc. Îmi dau cu apă rece pe ochi. După câteva minute, simt că mi-am revenit și ies, pregătită să-l înfrunt. Intru în living. Iselin și ceilalți sunt pe canapele și discută, râzând. El nu e de găsit pe nicăieri.
Ea mă privește compătimitoare și îmi face semn să iau loc lângă ea. Privesc spre masă. Piesele sunt strânse și masa e curată.
Mă așez lângă ea și îmi spune în șoaptă:
-Frumos meci. Dar trebuie să vorbiți, singuri, față în față. Du-te!
Dau din cap cu nervozitate.
-Nu pot...
Mă privește surprinsă.
-Deci are dreptate. Ți-e teamă de el și mai ești și lașă, pe deasupra.
Închid ochii și mă las pe spate.
-Îl cunosc pe Jason de ani de zile. Nu l-am văzut niciodată atât înverșunat pe cineva, spune.
-Este cumva sadic?
Ea râde în hohote.
-Nu, draga mea. Este cel mai bun om pe care-l știu. Doar cu tine are ce are. Niciodată, înțelegi, niciodată nu l-am văzut făcând ceea ce a făcut cu tine, azi.
-Face ce face și mă scoate din sărite. Pornim o discuție normală și ajungem să ne strângem de gât.
-Undeva e buba, zâmbește ea, complice. Ori vă omorâți, ori vă iu...
-Nu!!! Te rog, nu spune cuvântul. Chiar nu vreau să-ți aud gândurile perverse.
-Ok. Atunci doar vă omo...
-Unde e? pun eu capăt, pentru că azi nu vreau să mor și nici nu vreau să omor pe cineva.
-Ultima oară, ieșise să ia o gură de aer, în spate.
Mă ridic și ies. Intru în bucătărie, unde văzusem terasa și îl văd prin geam, stând cu spatele, într-un leagăn.
Trag aer în piept și pășesc afară. Privesc cerul înstelat. Văd cu coada ochiului că mă privește și mă întorc spre el. Pare calm. Roade o scobitoare și nu se pierde din ochii mei.
Probabil se întreabă dacă m-am calmat ca s-o ia de la capăt. De câte ori mă vede, pune ceva la cale.
-Ia loc, îmi arată locul de lângă el, dar ezit să mă așez acolo.
Dacă îmi zice vreo trăznaie, nu vreau să-i zbor una peste ochi.
-Caty, stai jos odată!
Mă așez lângă el. Când vrea să se impună, știe cum s-o facă.
-Îmi pare rău! aud ca prin minune.
Uaau!!! Asta e ceva nou. Mă întorc spre el și pentru că mă zgândăre și pe mine, ce să fac, îl întreb:
-Chiar îți pare rău sau aștepți următoarea ocazie s-o faci din nou? Pentru că nu știu cât mai rezist așa, înțelegi?
-Mă ameninți că pleci?
Nu-i place asta. Se întoarce cu tot corpul spre mine.
-Nu cred că vrei să pleci. Este prea mare provocarea aici ca s-o lași în urmă.
Îngâmfat nenorocit... știi foarte bine că ador locul ăsta de muncă.
Deodată îmi ia mâna într-a lui și gata, m-am pierdut. Nu-mi mai știu șirul cuvintelor. Vreau să mă retrag, dar mâna mea e încătușată și căldura lui mi se răspândește prin vene ca o otravă injectată.
CITEȘTI
CATY ( Partea a III-a, Seria FABRO)
RomanceOricum, despre Caty. După atâtea lacrimi în primele două cărți, urmează povestea plină de umor a surorii Larei. Bine-nțeles că nu lipsesc dragostea, pasiunea și suspansul.