CAPITOLUL 44

635 47 16
                                    

Caty

Este seara de revelion pe care o petrec împreună cu Jason și cu familia mea. Toți l-au acceptat și l-au plăcut imediat ce a pășit pragul casei mele.

După ce am ciocnit cupele de șampanie la 12 noaptea, am plecat la petrecerea organizată de Arne în propriul club.

Aici ne așteptau și o parte dintre colegii de la birou. Imediat, am zburat spre Iselin și ne-am îmbrățișat.

-Mă bucur că ți-a revenit culoarea în obraji, spune ea zâmbind.

-Sincer...și eu mă bucur.

Din depărtare o văd pe Amy intrând în club și făcându-mi cu mâna. În urma ei o persoană foarte cunoscută privește timid. Este Ravi.

Zbor spre ei și îi iau în brațe. Sunt atât de fericită pentru ei. Cine ar fi crezut că ei doi s-ar potrivi.

Jason dă mâna cu Ravi, dar de data asta fără priviri răutăcioase. Se pare că motivul ranchiunii a dispărut.

Eu cu Amy alunecăm ușor spre ringul de dans și începem să ne facem de cap.

Melodia se schimbă și începe: "Save your tears- The weeknd":

"Yeah
I saw you dancing in a crowded room
You look so happy when I'm not with you"

Îi zâmbesc lui Jason în timp ce dansez și îl chem la mine cu mâinile. Mijește ochii, neîncrezător, iar eu imit cu mâna un microfon și rostesc versurile:

"But then you saw me, caught you by surprise
A single teardrop falling from your eye

I don't know why I run away
I'll make you cry when I run away

You could have asked me why I broke your heart
You could've told me that you fell apart
But you walked past me like I wasn't there
And just pretended like you didn't care

I don't know why I run away
I'll make you cry when I run away

Take me back 'cause I wanna stay
Save your tears for another
Save your tears for another day
Save your tears for another day"

Nu-l mai privesc pentru că versurile mă emoționează și continui să dansez cu ochii închiși.

Simt două mâini cuprinzându-mi mijlocul prin spate și știu cu certitudine că sunt ale lui. Mă strânge la piept și mă las dusă de el pe ritmul melodiei. Îi simt parfumul atât de cunoscut și îmi vine să-l devorez, dar nu am cum acum.

Mi-e teamă să deschid ochii. Poate că toată vraja se va risipi dacă o s-o fac. Mă întorc și-mi așez capul pe pieptul lui.

"So I made you think that I would always stay
I said some things that I should never say
Yeah, I broke your heart like someone did to mine
And now you won't love me for a second time".

Refrenul se repetă și rămân prizoniera lui. Mă ridic pe vârfuri și îmi ating buzele de ale lui. Isuse, ce bine mă simt să-i provoc asta! Am simțit-o și eu până în străfundurile mele. Îmi place puterea pe care o dețin asupra lui. Dar știu că nu mă voi mulțumi doar cu atât. Îl vreau cu totul.

Închide ochii amețit de atingerea mea și vrea să-spună ceva, dar i-o iau înainte.

-O să fiu soția ta!

Deschide ochii și izbucnește în râs.

-De unde știai ce o să zic?

-Știam, ridic eu mâna și îi arât inelul de pe deget.

El scoate cutiuța catifelată din buzunar și o deschide. Bine-nțeles că este goală. I l-am șutit la 12 noaptea când nu era atent.

-Dar știu că ești o figură...

Se cutremură și mă strânge în brațe. Ne sărutăm în mijlocul ringului de dans și simt cum totul începe să se învârtă cu mine.

-Abia aștept să vină prichindeii.

-Ceeee????

CATY ( Partea a III-a, Seria FABRO)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum