CAPITOLUL 33

355 31 0
                                    

Caty

Ajungem la hotel în jurul orei 18:00. Toți rămân în restaurantul hotelului iar eu mă retrag în camera mea.

Cred că-mi va fi mai greu decât mă așteptam, în aceste două săptămâni, în Bruxelles. Poate că totuși nu sunt suficient de pregătită pentru asta.

Deși este destul de devreme, fac un duș, îmi pun căștile pe urechi și mă bag în pat. Muzica mă ajută să-mi uit gândurile rele și să adorm repede.

Jason

Caty nu rămâne cu noi și mi se frânge inima, văzând-o cum pleacă spre lifturi. Îmi pare rău pentru ce i-am zis. Nu merita. Am sărit calul, ca de obicei.

Stau o jumătate de oră, apoi mă ridic și ies să mă plimb.

-Jason, mă strigă cineva.

Mă întorc și-l văd pe Adrian.

-Scuză-mă... ai 2 minute? mă întreabă el, fâstâcindu-se puțin.

-Da, spun eu. Spune.

-Vreau să vorbim puțin despre Caty.

-Ce e cu ea, oftez eu.

-Vreau să știu dacă există vreun motiv ce m-ar putea împiedica să ies cu ea.

Mă privește fix. Știe că se petrece ceva între mine și ea.

-De unde să știu eu?

-Mă gândeam că poate știi ceva.

-Nu, dar nu cred că-i arde ei de așa ceva. Tocmai s-a despărțit de iubitul ei.

-Aaa..., zâmbește el. Asta e de bine, nu?

-Uite, prietene...Mai bine întreab-o pe ea.

-Sincer, am crezut că e ceva între voi doi.

-Nu, nu este.

-Ok...am înțeles, scuză-mă. Te las acum..

Îl salut și plec, neliniștit.

*

Următoarele zile trec greu. Sunt momente, exact ca acum, când o privesc cum vorbește în microfon și nu pot să-mi iau ochii de la ea.

Ieri, olandezii au invitat-o să ia prânzul împreună. Am urlat în sinea mea, dar n-am mai zis nimic. Ironic e că de pe partea cealaltă, Adrian o privea cu întristare. Bietul de el, cred că a fost refuzat pentru că până acum nu am văzut ca ea să-i dea vreun semn.

Sunt total deconcentrat de la tot ce ar trebui să fie în atenția mea: jobul, organizarea. Vreau să se termine naibii totul și să plecăm acasă. Nu mai suport să o știu în fiecare noapte atât de aproape, în camera de vis-a-vis. Mi-e dor de ea.

*

Caty

Azi am luat masa cu olandezii. Am aflat că unul dintre ei este gay, de fapt mi-am dat seama din comportamentul lui, văzând cum îi face ochi dulci unui tip de la altă masă. M-am abținut din răsputeri să nu mă holbez, căci eu chiar nu sunt obișnuită cu ei.

Toți au fost simpatici, dar la un moment dat Martijn m-a atins pe picior și am devenit stresată. Nu mi-a plăcut deloc senzația, ba chiar mi-a produs repulsie. M-am retras înainte de desert și am jurat în sinea mea că-i voi evita de acum înainte. Bine că este vineri și nu-i voi mai vedea două zile.

Mi-am luat un ceai și m-am retras în camera translatorilor. Jason a intrat și el la câteva secunde după mine, dar nu a comentat nimic. Se pare că în final a avut dreptate. Nu trebuia să iau masa cu olandezii.

CATY ( Partea a III-a, Seria FABRO)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum