Jason
O sărut, o ling, o gust până nu mai poate, apoi mă împlânt în ea și se crizează că nu mă poate atinge. Râd și mă bucur în voie de trupul ei gol...senzațional. Fac totul în liniște și fără grabă. Am tot timpul din lume.
Îi șoptesc cuvinte de dragoste, cuvinte obscene pentru că știu cât de mult o incită. Mă mișc în ea cât pot de lent până începe să plângă.
Dar nu mă las intimidat de lacrimile ei și continui în același ritm, făcând-o să tânjească după mai mult.
Simt că cedez înaintea ei, dar nu mă pot da bătut. Este ultima carte pe care o mai pot juca cu ea. Curând își va lua zborul definitiv și n-o voi mai prinde prin preajma mea.
-Nu mă mai face să sufăr, îi șoptesc. Fă ceva...
Mă înfricoșează gândul ăsta. Nu pot accepta că nu va mai face parte din mine. Ea e unica care mă completează, și care face să-mi tresalte inima de câte ori o privesc.
Îmi pierd răsuflarea la gândul că nu o voi mai vedea niciodată în această postură, fierbinte și asudată, sub trupul meu dornic după ea.
Îi mușc buzele lacom și încep să alunec și mai adânc în ea, rotindu-mi șoldurile și atingând-o în toate punctele sensibile.
Gemetele ei se aud din ce în ce mai tare, iar sunetul ăsta mă întărâtă, aducându-mă aproape de o stare de nebunie. Simt că-mi pleznește penisul în două când în sfârșit o aud cum mă imploră să o iert.
-Iartă-mă, Jas...te rog, iubitule...te iubesc. Tu ești unicul...
Îmi bag fața în gâtul ei pentru că nu vreau să-mi vadă ochii inundați de emoție. Sunt prea zdruncinat ca să mă mai țin tare, dar sunt fericit.
Încep să mă mișc din nou până mă pierd în ea și dintr-o zvâcnire eliberez toată seva care amenința să iasă de ceva vreme.
O iert și îi spun că m-a făcut cel mai fericit bărbat, apoi o eliberez și îi ofer cel mai puternic orgasm din câte a avut.
Chiar sunt fericit pentru că în sfârșit există o șansă și pentru noi.
*
Caty
După câteva ore de dragoste, mă rostogolesc din pat și merg la duș. Când ies, Jason este deja plecat din cameră. Mă uit spre sertarul care mi-a trezit curiozitatea, dar mă hotărăsc să nu-l deschid acum. Gândul că Jas are și o fațadă mai extravagantă vis-a-vis de sex îmi aduce săgeți de fiori în tot corpul. Abia aștept să descopăr tot ce ascunde de mine bărbatul ăsta fermecător.
Mă servesc cu un tricou destul de lung dintr-un sertar și cobor.
Intru în bucătărie și ce să vezi? Blonda e lângă aragaz, prăjește ceva și râde cu Jason. Îmi cade falca și simt cum cineva îmi smuge inima din piept. Mă întorc brusc să plec.
-Caty!
Ies și urc scările val vârtej. Dau să închid ușa, dar mâna lui mi-o ia înainte și o trântește de perete.
-Nu nu nu...
Vreau să fug în baie, dar mă prinde în ultima secundă și mă lipește de el.
-Ți-a mai spus cineva că ești nebună de legat?
-De ce-mi faci asta?
-Dar ce-ți fac? Explică-mi! spune el exasperat.
-Ce caută blonda asta aici.
CITEȘTI
CATY ( Partea a III-a, Seria FABRO)
RomanceOricum, despre Caty. După atâtea lacrimi în primele două cărți, urmează povestea plină de umor a surorii Larei. Bine-nțeles că nu lipsesc dragostea, pasiunea și suspansul.