Maša se danima borila sa andjelom i djavolom na ramenima. Bila je u nedoumici ,nije htela da kaže svoga dečka ,a nije htela ni da izda Anabelu koje je,po njoj,bila jedina osoba koja je bila dobra prema njoj kada je krenula da radi. Šetajući levo-desno u kancelariji odlučila je da ipak kaže Dušanu sve šta je saznala ,ali da ga zamoli da se ne sazna da je ona rekla jer ne želi da bude cinkaros koji je uništio vezu dvoje mladih.
•Dušan.pov•
Prelep dan za početak radnog dana. Anabela je juče izašla iz bolnice ,hvala bogu sa njom je sve u redu,samo bi trebala da se ne izlaze stresu u narednom periodu jer to može jako da utiče na njeno psihičko stanje i može da upadne u neki vid depresije. Moja potraga za njenim tajanstvenim dečkom se nastavlja danas,kada se sve smirilo,taman da imam priliku da sagledamo sve činjenice, moguće osobe sa kojima bi bila i potražim ikakvih dokaza da je sa nekim od njih.
Na ulazu u firmu sudario sam se sa Helenom koja je užurbano nosila hrpu papira , verovatno da joj neko nešto potpiše. Nije da je nešto baš obožavam ali, ipak sam joj pomogao s obzirom da je trudna.
-"Hvala ti zaista."
_"Ovo radim samo zato što si trudna i nezelim da neko nevino stvorenje strada zbog tvoje nespretnosti. "
_"Auć. Mogao bi da budeš malo blaži sa rečima,ipak sam ja jedina osoba koja tebi može da pomogne trenutno. "
Njene reči su mi se zapečatila u mozgu. Na šta aludira?
-"Na šta misliš Helena?"
-"Nacula sam za tvoj mali zadačić od strane Anabelinog oca. Znam ko je osoba koju tražiš,a veruj mi da zna i tvoja devojka. I to već danima. Čudi me da ti ništa nije napomenula. Lično sam se ja pobrinula da ona čuje slatke male tajne ove firme. Želiš da znaš kako sam i to uradila...lako ,videla sam na staklu kancelarije da se neko seta hodnikom dok sam obavljala razgovor sa osobom koju tražiš već duže vreme a ona je nacula razgovor. Sasvim slučajno je sama osoba priznala za vezu sa Anabelom tako da... Za više informacija možeš da se obratite ili devojci ili meni.... Ali mislim da sam ti ja pomogla u ovome..."
Sve ove izgovorene reči vrtele su mi se mislima. Zašto mi Maša ništa o tome nije rekla? Zašto je krila tako bitnu stvar od mene? Hitro sam uleteo u kancelariju u kojoj se već nalazila Maša nervozno hodajući gore-dole.
Jedina stvar koju sam sada osećao bilo je razočaranje ... Previše je volim da bih je zamrzeo jer je krila informacije od mene.
-"Dusane moramo da popricamo o jako bitnoj stvari."
-" O činjenici da si krila od mene stvari koje saznajem od glupe Helene ? Kada si mislila da mi kažeš!? Mislio sam da bar tebi mogu da verujem u ovoj firmi. Znala si kako je to bitno za mene, za budućnost firme mog oca i utiska koji ću da ostavim na Anabelinog oca!"
Besno sam lupio rukom o sto na šta je ona samo poskočila. Uplašio sam je. Ja sam idiot,umesto da lepo sednem i razgovaram sa njom,uplašio sam je ... Jebeno više....
Seo sam pored nje da se oboje malo smirimo a kasnije i nastavimo ovaj razgovor.... Želim da verujem da je imala dobar razlog da sakrije ovo od mene i da će sada da mi otkrije ko je osoba sa kojom je Anabela vidja....
YOU ARE READING
Igra sudbine
Romance•Igra sudbine• Zbog greske koju je počinila,Anabela Hjuston biva ostavljena od strane čoveka koji joj se urezao u srce. Ali njena greska je prati svuda. Zarobljena izmedju svoje i porodice bivseg verenika koji sa sve strane vrse pritisak na nju kada...