•14. deo•

228 29 4
                                    

Preznojavala sam se razmišljajući šta sve može da mi kaže...on je zlo.
-"Šta se dešava sa tobom? Daj smirii se ukoro ćemo da izadjemo odavde. Mmm osim ako ne želiš da izadjemk odavde?"- javio se otpozari. Bože me sačuvaj...
Okrenula sam se prema njemu i besno ga pogledala.
-"Jesi li ti psihopata? Perverznjak? Šta pokušavaš više nije mi jasno? Možeš li bar jednom u životu da me se okaneš molim te? Zbog tebe mi se nakupilo milion problema..."-Dok sam mu ja pričala on se smejao kao bolesnik. Ja sam ubedjena da je ovaj pobegao sa psihijatrije. Prilazio mi je laganim koracima i činio me jako nervoznom...  Nemam gde da pobegnem od njega. Jednu ruku je stavio iznad moje glave a drugom je vrteo pramen kose u prstima. Imala sam osećaj kao da je svet oko mene stao. Bas kada sam htela da ga odgurnem laktom jer sam u rukama držala doručak i kafu, lift se zadrmao pa se i on udaljio od mene.
-"Ako si mislila da ćeš tu masnicu prekriti sa deset kilograma pudera,video sam promenu na tbom licu još kada si izašla iz auta. Ko ti je to uradio?"
-"Zašto tebe to interesuje? Ionako si ti jedini razlog svih neprijatnosti u mom zivotu. Prbo me decko ostavio,kasnije mi otac dokaže da me nikada nije voleo,pa me radnice prozovaju po firmi a kada im objasnim sta je kako izmišljaju priče kako bi klevetale nešto. I to je sve počelo tvojim dolaskom...."- posle tih reči ostao je iznenadjen dok sam ja izašla iz lifta. E naka sam mu rekla šta sam imala... Helena je stajala nedaleko od moje kancelarije i pričala sa nekim radnicama. Delovala je previše srećnonsve dok me nije ugledala. Složila je neku tužnu facu a devojke oko nje su krenuke da je sažaljevaju i ispituju o jučerašnjsm dogadjaju. Mislila je da nisam videla sve ovo... Moram da pričam sa njom i to hitno... Iza mene je staoni Nikolas i svojim hladnim rukama pipnuo moj vrat. Približio se mom uhu i šapnuo da onaj razgovor u liftu još nije gotov.
Kada jd to Helena ugledala gledala nas je čudno pa sam odlučila da je najbolje da udjem u svojh kancelariju i izbegnem još neprijatnih situacija. Srce mi je kucalo brže nego inače... Ali zbog čega.  Baš kada sam htela da popijem malo kafe koju sam sa sobom donela u kancelariju mi je kao tornado upala Helena i zalupila vrata. Ona je , pored toga što je radilanu delu za dizajn reklama,krenula da radi i ako asistent gospodina samouverenog  i kakonse priča po firmi zaljubljena je u njega. Ovo će biti gadan razgovor predosećam.
-"Šta ti radiš sa Nikijem ono u hodniku? Posle Dušana krenula si i na njega? Slušaj,previše mi se svideo za ovih nekoliko dana tako da odjebi da flertuješ s njim i malo pripazi a ponašanje ili će informacije same krenuto da se šire firmom a ja dobro znam koliko će biti gadno ako ovo vaše flertovanje stigne do tvog oca."-podlo se nasmejala i izašla iz moje kancelarije... Jebeno nismo flertovali nego ona umišlja stvari. I plus kako je mogka da se zaljubi u onog šljama stvarno ne razumem....

Igra sudbineTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang