-" Umalo da zaboravim najbitniju stvar. S obzirom na moj izgled, primećuje se da sam je pomno pratio. I nećeš verovati šta sam video. Kao što si i pretpostavio trudnoća je lažna.
Poceo sam da je pratim istog dana kada si me pozvao. Zainteresovala me priča koju si mi ispričao, a i vidi se da ti ta devojka mnogo znači. Uglavnom, da predjem na trenutno bitniju stvar. Došao sam do svih informacija koje su mi trebale i krenuo istragu. Posle posla uputila se u bolnicu u kojoj navodno vodi trudnoću. Izašla je jako brzo grleći se sa doktorkom. To mi je bilo malo čudno s obzirom da se ne pacijenti ne grle sa doktorima. Naravno da su drugarice. Čim je ona otišla. Ušao sam u bolnicu i tražio njene podatke iz istorije, koje sam kao detektiv dobio."- rukom je dohvatio kovertu i izvukao papire iz nje. Sada se sve poklapa. Znao sam da je sve ovo jedna velika laž. Seo sam bliže njemu i pogledao ga upitno, čekajući da nastavi priču.
-"Pratio sam zadnje plaćanje karticom i došao do saznanja da je kupila lažne stomake kako bi do kraja izlazirala trudnoću. Ali dolazimo do najzanimljivijeg dela. Za vreme svake njene posete bolnici, kod iste doktorke se javi još jedna devojka, koja je zapravo trudna. Ne znam šta smera ,ali se to neće dobro završiti Nikolas."
Nije me nimalo zanimalo šta je isplanirala kada sam utvrdio da je sve velika laž koju uz pomoć ovih papira mogu i da dokažem. Nesvesno sam zagrlio Strahinju kao starog dobrog prijatelja i iznenadio se kada mi je isti zagrljaj i uzvratio. Mislim da je vreme da se stvari iz prošlosti raščiste.
-" Večno ću ti biti zahvalan na ovome."- rekao sam dok sam ustajao. Iz kuhinje sam doneo flašu viskija i dve čaše.
-" Znas... Nikada se nisam usudio da te pozovem. Za sve ove godine. Bojao sam se tvoje reakcije. Bojao sam se da ću zauvek kriviti sebe za njene postupke da se nisam usudio da te pozovem i na vreme raščistili stvari s tobom. Igrala se i mojim i tvojim umom. Vrtela nas oko prsta. "-pokusao je da me prekine, ali sam samo želeo da raščistio neke stvari, što je i shvatio-"Uspela je da pokvari odnos koji smo gradili od malih nogu, uspela je da posvadja dve najtvrdoglavije osobe kao da je znala da ćemo oboje terati inat jedan drugome. Znam da smo već imali razgovor o ovome ,ali se ni tada nisam izvinio, a osećao sam preveliku krivicu."- bez ijedne reči opet me je zagrlio.
-" Nikolas, trebalo mi je vremena da shvatim šta se izdešavalo, da predjem preko svih izgovorenih reči i dodjem da sa tobom razgovaram otvoreno. Onog dana kada si me pozvao, iznenadio sam se,ali nisam mogao da se ne javim. Nikada nisam krivio tebe, krivicu sam svaljivao na sebe. Nije ni ona kriva, mi smo. Mi smo krivi što smo dozvolili da nas posvadja neko ko nas je znao jako malo. Želeo bih da to zaboravimo i krenemo stvari ispočetka. Ako će ikad iko biti na mojoj strani čak i kad grešim to si definitvno ti. Ti mi nisi prijatelj, smatram te bratom i stvari će biti iste kao i pre medju nama...."
Osmehnuo sam se slatko na njegove reči i uzeo telefon u ruke. 6 propuštenih poziva, a svi sa istog broja....
ESTÁS LEYENDO
Igra sudbine
Romance•Igra sudbine• Zbog greske koju je počinila,Anabela Hjuston biva ostavljena od strane čoveka koji joj se urezao u srce. Ali njena greska je prati svuda. Zarobljena izmedju svoje i porodice bivseg verenika koji sa sve strane vrse pritisak na nju kada...